1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ouija / glaasje draaien

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 28 okt 2005.

1. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0

en dat is???

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben het wel op een houte plank gedaan. maar ik weet niet of het ook anders kan:)

en btw is een bloody mary geen drankje:cool:

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou t niet doen, ik bedoel als die ''geesten'' er al zijn zullen er dus ook goede en slechte ''geesten'' zijn, en als je bedenkt welke ''geest'' nou naar een stel pubers komt omdat die toevallig een glaasje aan t draaien zijn kan ik me wel bedenken dat dat de evil geesten zijn aangezien goede geesten wel wat beters te doen hebben dan pubers bang maken...
    serieus, dont do it...

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, dat is echt zo vet ik zou het echt aanraden om bloody mary op te roepen (y)

succes verzekerd op een trauma =)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al eens iets over gehoord ja.

Mensen, Hier het online Ouija Bord. Als er mensen zijn die het willen proberen. Go ahead. Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee over hoe het eruit ziet. Zou iemand dan even een Printscreen willen maken? Nog iets, in het begin zie je ook dat er een waarschuwing word gegeven. Ik hoop dat er mensen zijn die het willen proberen.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doed! Geesten gaan ook met de tijd mee hoor. Zitten vollop online nu! 8)

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha.

Hier nog van een andere site:

Ouija bord
    Ik wist niet zeker of ik het Ouija bord online wilde zetten, gezien de mogenlijke gevaren bij ondeskundig gebruik. Het quija bord gaat een paar stappen verder dan de andere orakels en is niet zonder gevaar. Het eeuwenoude Ouija bord wordt gebruikt om vragen te stellen aan o.a. overledenen. Het is dus alles behalve een spel. Ondeskundig gebruik van het bord kan gevaarlijke gevolgen hebben, zoals depressie, angsten, psychosen, maar men kan ook bezeten raken of kwade geesten of machten oproepen die zich niet zomaar laten verdrijven.

Gebruik dit bord alleen maar als U lekker in Uw vel zit en psychisch sterk bent. Er word vaak gedacht dat online borden niet werken. Dat is een misverstand en alleen leken die niets van de materie afweten denken dat. U bent namelijk zelf het medium en het bord, online of niet, is alleen een weergave methode. Ga er dus voorzichtig mee om!

Stel een vraag in uw gedachten en leg de hand losjes op de muis. Indien u contact heeft zal uw hand gestuurd worden en doormiddel van het aanwijzen van letters of zinsdelen, een zin of woord opbouwen, het geen als antwoord kan dienen op uw vragen. Indien u merkt dat u met een kwade macht of geest te doen heeft, beëindigd u meteen het spel.

Op Deze site kan je het dus ook doen.

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    als er geesten bestaan zijn er vast en zeker geesten die vroeger veel van pc's afwisten heh daarom dat ze nu ook zo hightecht bezig zijn
    do'h =p

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    khbe die online bord net gedaan en dat werkt echt voor geen meter

10. Char is jereinste onzin, cold reading hete dat, een handige manier om informatie op te pikken en verder met raadwerk (verpakt in vragen) dingen die de persoon wil horen te kunnen bevestigen.

11. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    dat online bod wekt niet :p

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als iemand dat nou ff vanavond doet en dr een videocamera naast zet? O-)

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook zeggen;)

ik zou het niet doen, alleen al omdat ik bij psychologie op school verhalen van de leraar heb gehoord die zei dat kinderen die dat deden van school moesten omdat ze niet meer goed konden functioneren op onze school...:confused:
    lekker dan, hele leven verneukt:confused:

14. J3lluh

J3lluh Forum Baggeraar

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  15. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben behoorlijk bijgelovig als het op deze dingen aankomt. Maar ik zou echt niet zomaar voor de lol glaasje gaan draaien. De gevolgen kunnen serieus ernstig zijn.

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik zeg ook, niet doen, maar sommigen moeten het dan natuurlijk juist doen, met alle gevolgen van dien...

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedoel ik. Dat stomme bordje weet ook veel! Een vriend van mij schrok toen ook van wat dat bord allemaal niet wist. En dat je het niet moet doen... Tja, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik vind het juist leuk als mensen het willen proberen zodat ik hoor wat er gebeurde etc. Ik ga het voorlopig nog niet doen. En wat Lt. Mezzz zegt: Of je het nu wel of niet gelooft, wees voorzichtig met materie waar je niets vanaf weet. Vind ik een hele goeie uitspraak.

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

OMG na al die posts te hebben gelezen geloof ik het wel degelijk en het is nogal creepy dus doe ik liever NIET

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag een keer het glas heel heftig bezig om van de ene naar de andere letter gaan op een tinnen tafeltje, dus de ondergrond maakt niets uit lijkt me.

Bloody Mary is natuurlijk pure onzin. Het is net zo iets als Candyman.

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens voor de gein rond zoeken op fora over dit onderwerp. Er zijn echt meer dan genoeg mensen die verhalen hebben omtrent het oproepen van geesten. Of je het wil geloven of niet is je eigen keus, maar het is serieus niet iets om luchtig over te doen.

Op meerdere para-psychologische sites wordt het oproepen van geesten, zeker door onervaren personen, echt sterk afgeraden.

/edit: Tuurlijk blijft het je eigen keus, ik wil je niet vertellen wat je wel of niet moet doen ;)
    Maar ik weet iig wel wat ik zou doen..

Deel Deze Pagina