1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ouija / glaasje draaien

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 28 okt 2005.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mja, beter draaien ze die Char in een glaasje.

Alhoewel ze dan waarschijnlijk ook terugkomt en haar irritante lingo-gedrag zal voortzetten bij goedgelovigen.. 8)

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep , en als er dan schuim opkomt behoort het tot de orde van de biersoorten en kunnen we gaan proeven op welk het gelijkt , duvel of hertogh jan.:+ :+

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Char heeft t best vaak goed hoor! Alleen dat van die letters is wel grappig :p

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    vooral doen, dan kunnen wij wel gehoorzame burgers fijn je peperdure kosten voor de psychiatrische inrichting betalen:)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je 16 bent hoef je helemaal nog geen belasting te betalen :cool:

6. J3lluh

J3lluh Forum Baggeraar

Leuk Bevonden:
    0
    @Joene90: Wanneer ga je dat nou doen dan?

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik heb het dus gisteravond gedaan.. We zijn 2eneenhalf uur bezig geweest, maar er is niks engs gebeurd ofzo. We hebben niks over de entiteit kunnen vragen, maar we hebben vooral vragen over ons gesteld enzo, en het werkte echt! We hebben het vanochtend nog een keer geprobeerd, en ook nu kregen we veel goede antwoorden. Vanavond willen we het weer doen, en dan gaan we meer over de entiteit vragen (maar t is dus niet gevaarlijk :))

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    rot op man, met je geesten oproepverhaaltjes...
    /Mod wat een onderbouwende en goed beargumenteerde post! zou je toch iets meer willen nadenken voordat je iets plaatst? inhoudsloze reactie zijn zo.. nutteloos. - mr. E

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2005
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yo eagle, waar slaat dit op? Dit topic gaat om geesten oproepverhaaltjes, dus als je die niet wil lezen moet je hier niet kijken!

Vanavond gaat het helaas niet door omdat de een niet meer durft (door een site die die had gevonden) en de ander niet kan. Ik en die laatste zijn wel van plan ergens op internet een bord te kopen, zodat we niet meer dit bord hoeven te lenen.. Dus we gaan het zéker nog een keer doen, en dan met hopelijk meer verhalen over de geest/entiteit..

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft echt geen bord ofzo te kopen hoor gewoon zelf eentje in elkaar flutsen. Werkt net zo goed.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar we hebben echt hele mooie op internet gezien :+

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan je er wel je beroep van maken: geestenoproeper...;)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Joene90 doet het dus geregeld?
    Maar heeft het nou echt resultaat?
    Lijkt mij dat het meer bedrog is, net als het feit dat je satan hoort wanneer je sommige nummers achtertevoren draait.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet geregeld, heb het vrijdag gedaan en wil het vaker gaan doen.
    Het werkt, een andere conclusie konden we niet trekken. We vroegen bijvoorbeeld naar de eerste letter van het alfabet, het plankje ging naar A, bleef daar heel langzaam bewegen en maakte een rondje over het bord en terug naar A. Dat deed hij iets van 10 keer achter elkaar, tot iemand opmerkte "of hij niet een woord aan het spellen was". Het plankje ging naar no en bleef daar staan.
    Wij hadden een stokje wierook naast het bord staan, en iedere keer als de wierook op was kapte het plankje met bewegen (we hebben gevraagd of de wierook lekker rook, en we kregen als antwoord yes..)

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen naam gevraagd ofzo?

16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zo bizar klinken weet je dat....
    Ik ben er wel nieuwsgierig naar geworden eigenlijk
    Hoe lang duurt het trouwens voordat er een "geest" kwam?
    Je bent 2,5 uur bezig geweest, maar zit je dan niet eerst een half uur te wachten voordat er wat gebeurd?

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maar je bestuurt als het ware toch zelf dat plaatje, omdat je je laat leiden door een 'geest'?
    Is het dan niet dat je onbewust naar zo een vak gaat?

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat denk ik ook altijd.. Joene90, vraag de volgende keer ff aan zo'n geest of hij wil bewijzen dat hij er is. Laat em wat dingen laten zweven of rammelen ofzo. :D

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel maar hij gaf geen antwoord :eek:

We waren iets van een kwartier bezig voordat we allemaal durfden onze vinger erop te leggen, maar de geest kwam redelijk snel (ik denk zo'n 5 minuten)

Dat zou kunnen, maar je voelt gewoon dat je het plaatje niet zelf beweegt en dat het onder je vandaan beweegt.

Weet je hoe eng het is als de deur openvliegt (die op slot zit)? :eek: haha maar misschien gaan we het wel een keer vragen..

20. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    heey Joene ,

Ik ben nu wel benieuwd hoe het verder afloopt met je ?! Of je al op andere momenten last van ze hebt gehad , etc etc.

Ik zal het, nogmaals, nooit zelf gaan doen... maar als iemand zo gek is om te doen wil ik wel graag horen hoe je het ervaren hebt , of hoe je het de volgende keer dat je het gaat doet gaat ervaren

Deel Deze Pagina