1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ouija / glaasje draaien

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 28 okt 2005.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie niet meer post weet je hoe de vork in de steel zit :+

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou er is nog niks met me gebeurd.. Alleen was ik de eerste 2 dagen nadat we het gedaan hadden een beetje schrikkerig voor geluiden in de omgeving, maar goed dat bleek voor niets te zijn geweest.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hahaha , en er zal ook niets met je gebeuren hoor .
    Dat sommige mensen daar nog in willen geloven dat er geesten bestaan en contact zoeken .
    Ik ga regelmatig s'nachts eens een wandeling maken en als ik langs het kerkhof passeer loop ik dus regelmatig tussen die graven door , echt een plaats om tot rust te komen en ik heb er echt nog nooit iets engs of een schrikachtig moment meegemaakt .

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, omdat je geen contact zoekt... Jij denkt dat het niet werkt, dat is je mening, maar ik geloof er zeker in.

Chek Dit overigens.

@ Joene: Wierook gebruiken is slim. Je zal waarschijnlijk met een 'goeie' geest te maken gehad hebben. Want je vroeg of de wierook lekker rook en hij zei ja. Wierook helpt kwade geesten buiten te houden.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die site die jij nu geeft, die heeft een vriend die eerst meedeed dus gevonden, en nou durft ie niet meer ;)
    Dat van dat wierook wist ik nog niet totdat ik het naderhand ergens las, gelukkig maar dat we dat ook gebruikt hadden.

/Edit: kheb je link even in de beginpost gezet, is wel een goede site :D

Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb het even via de site geprobeerd met die online board.
    Doet geen flikker bij mij. :D

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij werkt die idd niet..

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, geest is offline.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik ga slapen, maar alstie online komt doe m dan de groeten van mij ;)

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat jij daar wel in geloofd is je goed recht , net zoals het voor mij mijn goed recht is om daar niet in te geloven .;)

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah oke die was droog :D

maarja ff ontopic heb wel eens wat vaags meegemaakt vroeger waarvan niet weet of het een droom was of echt waar. En daar zal wel antwoord op willen maar ben echt te schijterig om het te proberen want ik geloof er echt in mede door die vreemde ervaring toen. En wat toen op reportage zag ik weet niet hoor die pastoor die bij de exorsisme was van die jongen vertelde het zelf nog na omdat die nog leefde die zal ook heus niet om liegen neem ik aan.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Het is niet omdat het een geestelijke is dat je hem echt op zijn woord mag geloven hoor , per slot van rekening zit er onder die soutane ook maar een mens net zoals jij en ik met zijn eigen fatasietjes en overdrijvingen van de werkelijkheid.;) O-)

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar daarmee hoeft het nog niet zo te zijn dat het niet is, en wat je eerder zei als 'er zal ook niks met je gebeuren' is erg in strijd met het verhaal van de site van Berrie. Kan jij je voorstellen dat er mensen bang zijn als zo'n plankje begint te schuiven? Want als dat zomaar kan, dan zou er toch veel meer moeten kunnen?

14. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.sonypictures.com/movies/theexorcismofemilyrose/

Van nieuwe film die waarvan ze zeggen dat echt gebeurd is.
    Staan ook wat meer artikelen op en zo andere mensen die waren bezeten.
    Of het nu door zo bord kwam ik weet het niet. De tape die je hoort zeggen ze schijnt ook echt te zijn check even uit zal ik zeggen :D

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wow dat ziet er echt vet uit!

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een tijd terug heb ik ook eens een (horror) film gezien waarin dit bord centraal stond. Vond hem best vermakelijk, maar weet jammergenoeg niet meer welke film het was/is.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Solid. Ziet er erg mooi uit. Of ik naar de film ga betwijfel ik hoewel het natuurlijk altijd erg interesant is. Van de Excorcist heb ik ook erg genoten maar die inmiddels ook al weer zo'n 20 jaar oud volgens mij. Dus is er veel meer mogelijk om het mooier te maken. Ik ben benieuwd.

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Draait donderdag al lijkt mij ook heel goed. Een court/horror movie :cool:

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het gaat me er eigenlijk meer om dat het waargebeurd is. Dat maakt het op een of andere manier veel mooier, omdat veel Horror, Thriller's niet echt zijn.

Een vriend van mij is het nou het Online Ouija Bord aan het spelen die ik laatst heb gepost en die ook in de Begin post staat van Joene.

:eek: :{

Je hoeft het niet te geloven overigens, maar ik zweer dat het echt is.

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zat hij überhaupt niet aan de muis? :eek: *gaat nog eens proberen

/Edit: laat maar, ga het vanavond boven wel proberen, deze pc geeft problemen met shockwave :confused:

Laatst bewerkt: 14 nov 2005

Deel Deze Pagina