1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Over Snipers in het algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 21 nov 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel úber nep vind van elke Sniper in een game, geen 1 is echt realistisch want denk niet dat je ff sniper kan pakku ff door het vizier kijken en schieten maar in het echt komt er echt focking veel rekenwerk bij te pas.

Dingen waar je allemaan super veel moet letten als je sniper in het echt bent:

- je moet super goed zijn in het schatten van afstanden want die moet je invoeren in je wapen.

-Je moet super goed zijn in het schatten zijn van de windsnelheid want daar moet je super veel rekening mee houden want het is niet zo van ow beetje windje van lings zou dan doe ik mijn vizier ietjes aan de rechter kant van zijn hoofd.

- En je moet ook nog rekening houden met de hoogte waarop je zit.

Nou als je een beetje goed kan knalu moet je daar echt rekening mee moeten houden en dat is echt niet zo simple als iedereen denkt, en vind ook dat ze daar in games ook is aandacht aan besteden.

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    dat is helemaal waar, en kkijk maar eens op www.sniper.nl (als ie et nog doet dan), want daar staat alles wat jij zegt nog duidelijker uitgelegd.......als je schiet op 1000 m of zo, ja dan wijkt ie af naar beneden, en dan moet je je scope ook heel nauwkeurig afstellen.........een sniper heeft zelfs een tabel, waarin staat als er bijv. wind van links is van zo'n 4 tot 7 m per/s, dan 2 klikken naar rechts of zo, deze worden bij elke Sniper scope meegeleverd.....

en volgens mij is de enige game waar ik dit in gezien heb is SOF2, met de OICW geloof ik, daar stond ook de windsnelheid en afstand en zo gegeven, maar ja.......je hoefde weer nix in te stellen

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
  4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moetje is naar de snipers van RB6 kijken.. die vol automatische zijn echt niet accuraat als je achterelkaar knalt... en je magazijn is ook zo leeg

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    In de RS3 xbox versie is geeneen Automatische Sniper rifle, jij bedoelt bijv. een G3A3 met scope of zo, maar dfat is simpelweg een Assault Rifle(close range dus), maar dan met een scope voor de aim wat te increasen, maar je kunt em helemaal niet als een sniper gebruiken ( zoals jij al zegt, hij heeft de accuracy niet mee)....

Maar in de pc versie van RS3 heb je wel een volautomtische sniper rifle: namelijk de SVV nog wat, een Russische sniper rifle.............. ik vind dat de levels in RS3 niet voor sniping zijn gemaakt....jammer.........

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol oh boy

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  7. Waarom maak je in godsnaam een topic over moordwapens?!, das toch niet echt leuk ofzo? :\

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    het gaat gewoon over snipers.........over snipers in het echt e over snipers in een game........en ja, er zijn mensen die dat kix vinden, maar misschien niet in de zin van: ik ga er eens ff iemand mee killen, nee, misschien in de zin van: ik ga er ff mee schieten op een schietschijf, en dan is zo'n heeft zo'n " ding " wel wat.

9. GhOsT-187

GhOsT-187 Soul Calibur 2 PWNED

Leuk Bevonden:
    0
    Ook leuk dat iedereen zegt dat ze voor headshots gaan :confused: teveel films gekeken. Snipers schieten in je nek bij je ruggegraat zodat je verlamd bent en doodgaat je voel er geen reet van (anders ook niet maar dat is achterliggende gedachte)

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel een hele hypothetische stelling hoor. 8)

Ik vind dit trouwens wel een onzinnige thread, we gaan het toch ook niet over onze favoriete atoombommen hebben ofzo.

Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  11. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ik ben blij dat ik een paar medestanders krijg....

12. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Maar......als jullie deze thread niet interessant vinden dan bezoeken jullie em tog niet meer, want wij(die zich misschien wel enigszins interesseren voor dit " subject " ), hebben nix aan jullie " zeik " post met alleen maar klagen over de onzinnige thread en dat snipers weg moeten, maar ik weet( ja :D), dat als jij een keer iemand van de politie nodig hebt, ( inbraak, poging tot moord etc.) dat je dan wenst dat ie een geweer bij zich heeft,want zoals jullie nu lullen, beweren julliue dat je gewerenb uit de werled wil, das misschien beter, maar ja, als je zegt dat je DE MISDAAD uit de wereld wil, dan gebeurt dat ook niet.....

Wapens zijn nou eenmaal een feit uit 1325(geloof ik), en er zijn mensen die die dingen zelf tof vinden ( zoals ik, geef ik eerlijk toe), maar ik verafschuw gelijk als JIJ het effect ervan op mensen( ik zeg mensen, omdat ik terroristen die moorden plegen de term mensen niet wil schenken!!!).......maar ja.........als jullie misschien voorstander zijn van de wapens afschaffen, en dat ze dan illegaal dan tog bij terroristen komen, nou geen probleem, er verandert niets, alleen de SWAT heeft ze dan niet en de " onderwereld wel " ..............

Maar ja.......ik geef gewoon toe dat ik wapens ( vooral SNIPERS) tof vindt, net zoals jij misschien sportauto's tof vindt....

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wapens en geweld zijn van alle tijden, maar dat wil nog niet zeggen dat je het maar gewoon moet accepteren. Verder zal ik me hier niet meer mee bemoeien.

14. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    En? Ikzelf woon in het noorden van Nederland en ga helemaal naar België om te airsoften. Dat is gewoon 10 keer leuker en realistischer dan paintball. :p

15. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    is dat duur?

16. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mee... ikzelf heb mijn eigen uniform ( wapen huur ik ) en ik betaal per skirmish zo'n 25 euro ( inclusief wapen en 500 BB's.. dit is bij een vereniging ).

Je kan ook bij een commerciële organisatie gaan airsoften. Ik raad je aan om even te kijken op www.airsoftadventure.nl voor meer informatie hierover. :)

17. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    De wapens ogen bijhoorlijk realistisch...........maar wat voor een wapens zijn er??? Kun je bijv ook een sniper rifle ???

18. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor... sniper rifles, shotguns, pistols, machine guns... noem maar op.... Allemaal perfecte 1:1 replica's met als enige verschil dat ze 6mm plastic bb's afvuren in plaats van echte kogels. :p

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    BB's das heel mooie amerikaanse uitdrukking, maar das toch gewoon een soort buks? Hoe wordt je dan beschermd enzo, want het lijkt me niet echt lekker als iemand van dichtbij op je schiet. En mag je dan wel voor headshots gaan enzo..?

Wat ik in games jammer vind van snipen enzo is dat het vaak toch niet echt realistisch is. Je speelt toch vaak een soort held die het nog ver red als je gewoon in het rond gaat lopen schieten. Vaak domme vijanden. Ghost Recon komt wel beetje in de buurt, maar ik hoop dat er nog een echt sniper spel wordt gemaakt. Dat je eerst wat info moet verzamelen en dat je een goede plaats moet uitzoeken waar je gaat zitten. Dat het niet makkelijk is om iemand te raken, maar je goed je moment moet kiezen. En dat je je daarna natuurlijk nog moet verplaatsen, want elke sniper verplaats zich regelmatig om niks weg te geven over zijn plaats. Dan ben je er ook een redelijk lange tijd mee bezig en geeft het ook een bevredigend gevoel als je eindelijk klaar bent met een missie. Die oorlogsspellen zijn vaak wel cool, maar bijv nooit in een stad ofzo dat lijkt me vet.

P.S heb even op die site gekeken van airsoftadventures. Moet zeggen dat die Heckler en Koch G3 er wel heerlijk uitziet:9 damn

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  20. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, inderdaad, die H&K G3/GS1 Sniper is ziet er vet uit op die site man, en die andere " naamloze " sniperrifle die is ook kix..........

Deel Deze Pagina