BB's das heel mooie amerikaanse uitdrukking, maar das toch gewoon een soort buks? Hoe wordt je dan beschermd enzo, want het lijkt me niet echt lekker als iemand van dichtbij op je schiet. En mag je dan wel voor headshots gaan enzo..?
Wat ik in games jammer vind van snipen enzo is dat het vaak toch niet echt realistisch is. Je speelt toch vaak een soort held die het nog ver red als je gewoon in het rond gaat lopen schieten. Vaak domme vijanden. Ghost Recon komt wel beetje in de buurt, maar ik hoop dat er nog een echt sniper spel wordt gemaakt. Dat je eerst wat info moet verzamelen en dat je een goede plaats moet uitzoeken waar je gaat zitten. Dat het niet makkelijk is om iemand te raken, maar je goed je moment moet kiezen. En dat je je daarna natuurlijk nog moet verplaatsen, want elke sniper verplaats zich regelmatig om niks weg te geven over zijn plaats. Dan ben je er ook een redelijk lange tijd mee bezig en geeft het ook een bevredigend gevoel als je eindelijk klaar bent met een missie. Die oorlogsspellen zijn vaak wel cool, maar bijv nooit in een stad ofzo dat lijkt me vet.
P.S heb even op die site gekeken van airsoftadventures. Moet zeggen dat die Heckler en Koch G3 er wel heerlijk uitziet damn
Laatst bewerkt: 26 nov 2003