1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Patrick Swayze overleden op 57 jarige leeftijd.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maver21, 15 sep 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het is maar wat je grappig vind natuurlijk, zulke grappen vind ik sowieso al nooit leuk, maar
    als het dan toch persé moet, wacht even een tijdje ermee...lijkt mij beter.

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  2. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken m vooral uit ghost, dirty dancing en natuurlijk...
    road house! gave film blijft dat toch..
    schaam je als je m nie kent

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Beide videos stelden geen flikker voor,maar die van Beyonce al helemaal niet.
    Heel triest gedoe van Kanye, net als lui die dit soort pics maken, kan het niet
    anders zeggen. Want het spijt me wel....er is niks 'best' aan de dood van hun.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    maar moet hier serieus een topic over gemaakt worden?
    Bij Michael Jackson kan ik het me goed voorstellen, maar bij deze..

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    True dat, ken je klassiekers.. ksnap dat ook niet helemaal.

Patrick Swayze is het echt wel waard dat daar een topic voor word gemaakt. Respect voor deze kerel..

6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als hier een topic mag staan genaamd "13-jarig meisje zeilt de wereld over" mag hier ook wel een topic van Dalton staan.

[yt]ojPVOhHhwnk[/yt]

R.I.P.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach, ver van ons bed show, kom nou. Er worden ook grappen gemaakt over 6 miljoen dode joden en dergelijke. Alleen omdat dat 60 jaar geleden is kan dat wel. Ik vind dat zo'n onzin. Humor is sowieso de beste manier om dit soort zaken te relativeren en te verwerken. Bovendien is deze grap over een tijdje niet relevant meer omdat iedereen dan het voorval met mothafockin' Gayfish is vergeten.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Om grappen over joden valt ook niet te lachen in mijn boekje, het spijt me maar ik meen het serieus. Over sommige dingen moeten gewoon geen grappen gemaakt worden....maar that's me.

9. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    WTF mensen kennen hem gewoon niet???|:-
    Ga eens gauw Pointbreak huren en kijk dan naar een gruwelijke topper samen met Keanu Reeves!
    Of kennen jullie die laatst genoemde ook al niet???
    AKA NEO of hoefde ik die nie uitteleggen?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Van Dirty Dancing....heb ik nog leuke herinneringen aan toen ik nog met mijn ex-vriendin was...tijdens en na de film zeg maar, awwwwww. Hahah. Maar het is een prima film, absoluut.

Point Break zeer nice idd ook ja. Ja behoorlijk kwalijk dat sommige mensen nooit van hem gehoord hebben, damn zeg. :eek:

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ghost. ♥

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Point Break is nu zelfs op RTL 7. :)

13. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol,inderdaad en zometeen the outsiders met heel veel topacteurs van NU in hun jonge jaren!!!

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ghost is een film die ik dus nog altijd moet zien. Zoveel keer op tv geweest, en ik zag het dan...maar dacht..ach die film is toch niks. Toch wel dus? :)

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb wel een aantal films van hem gezien, maar ik dacht vorig jaar al ergens te hebben gehoord dat het terminaal was. Dus ik was niet echt verrast, maar het is natuurlijk wel lullig voor die man. Misschien maar beter zo.....RIP!

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het is maar hoe je het ziet natuurlijk. Ik vond het wel goed gevonden eigenlijk. Humor is ook een manier van verwerking.

Ik vond zijn films ook goed, goeie acteur, maar ik kan niet wakker liggen omdat iemand een grap (wel een goeie vond ik persoonlijk) maakt over de dood van een beroemde acteur. Of hij nou gisteren dood ging of 15 jaar geleden.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat er mensen zouden kunnen zijn die dat vervelend vinden. Ik vond deze grap overigens niet smakeloos of beledigend. Je hebt ook grappen die zwaar beledigend zijn of totaal smakeloos.

Natuurlijk, als Patrick Swayze mijn vader was of iemand die dichtbij me stond dan had ik er waarschijnlijk niet om kunnen lachen. Maar zo werkt het leven nu eenmaal, het is de ver van mijn bed show en je kunt je nu eenmaal niet alle leed van de wereld aantrekken.

Deel Deze Pagina