1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paus overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 1 apr 2005.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik lees hier zojuist in de krant dat men hem al wil heilig verklaren omdat hij mirakels heeft verricht . :cool:
    En in citeer uit de krant het volgende : Meerdere mensen zouden door paus johannes paulus II op wonderbaarlijke manier uit hun lijden zijn verlost.
    enkele voorbeelden : een verlamde vrouw kon na eigen zeggen meteen weer stappen , een blind geboren vrouw beschreef nadat ze op audientie bij de paus was geweest plots weer kon zien nadat ze de hand van de kerkvorst had gekust.
    Een exorsist bedankte in een brief het feit dat hij dank zij een door paus johannes paulusII gezegende rozenkrans bij iemand de duivel had kunnen uitdrijven.
    Meerdere mensen zouden op onverklaarbare manier gezond zijn geworden nadat ze de paus op tv hadden gezien.
    He jongens , hij is nog niet begraven of het spelletje begint al .
    Ik vraag mij echt af , willen de mensen nu zo graag bedrogen worden met zulke onzin , o arme katholieke gelovigen die zoiets willen slikken.
    Zoals in de bijbel staat " zalig zijn de armen van geest". :+ :cool:

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dus ik sta daar in die rij, te wachten om afscheid van hem te nemen. 24 uur duurde het, er leek geen einde aan te komen. Wanneer ik een dag later uit de St. Petersrbug kom ben ik toch teleurgesteld. Hij zei niet eens: 'Bedank' for die bleumen.' :'-(

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Enne , géén mirakel voorbij zien vliegen ? O-)
    of de paus zelf op hemelvaartcommando *)

4. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    I liked the pope, cause the pope smoked dope:p

/Mod Euh... Leuk?
    ik wil niemand beledigen, maar een geintje moet kunnen, waar komt die witte rook anders vandaan dan?

Ik hoop trouwens dat er een afrikaanse Paus komt, want een het zou pas een echt wonder zijn als er in die regio eens wat minder aids verspreid zou worden en wat meer wijsheid. :eek: en ik zou het ook zeer waarderen, hele volksgroepen liggen daar op sterven, das nie leuk.

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag wordt dus de nieuwe paus gekozen. Hieronder een beschrijving van de NOS:
    Ik had niet gedacht dat het zo uitgebreid zou gaan.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop dat ik het word:)

Oh nee, ik ben geen kardinaal. Shit:mad:

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is al een nieuwe paus gekozen! Dat ging snel vond ik.
    Ik weet niet wie het is, maar er is witte rook en de klokken luiden. We zullen het wel binnen ongeveer een uur weten.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm snel het nieuws aanzetten

(leuke avatar heb je :))

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze vermoeden een Italiaan omdat het zo snel gegaan is.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is inderdaad heel snel gegaan :... ach zo gelovig ben ik nie ... al ga ik wel voor de kerk trouwen ... :eek:

11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    net even nieuws gekeken....overde rook was wel leuk, bleek eerst zwart te zijn en toen langzaam wit te worden....ben wel benieuwd wat voor klaas ze nu op de troon planten....

@ Fardo: waarom dan wel voor de kerk trouwen, is dan ook nep, sta je tegenover de pastoor beloften te doen die je niet waar kan/wilt maken.....dit is voor mij de reden om absoluut niet voor de kerk te trouwen, al lopen mijn ouders nog zo te zeiken.....

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Heel erg snel... Al na 2 dagen;) Ik hoop dat het een neger of een Nederlander wordt;) Maar waarschijnlijk een Italiaan:9

13. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja eindelijk een nieuwe paus(ik bet helemaal niet katholiek maarja)

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ratzinger is het geworden......hoorde net op RTL boulevard dat hij in de tweede wereldoorlog bij de wehrmacht heeft gezeten......het geroddel begint :)

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Benedictus de 16e wordt zijn naam.

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    hoe kiezen ze die naam dan? is dat zijn orde ofzo? benedictijnen

/edit...ik lees net dat hij die zelf kiest

17. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ff een nieuwe thread openen ? Deze thread gaat over het overlijden van de paus, iets anders he : )

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    waarom nieuwe draad? dit is een typisch geval van : de paus is dood...lang leve de paus oftewel bij de dood van de paus praat je automatisch over de opvolger...toch

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Of deze omtoveren in het Centrale Paus Draadje;)

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg origineel in namen bedenken zijn ze daar schijnbaar ook niet. Ze moeten hier eens op het forum kijken, hier zijn sommige pas origineel.:)

Nieuwe draad lijkt me inderdaad overbodig...

Anyways, het lijkt er niet veel beter op te worden. Deze man is net zo goed tegen homoseksuelen en condooms, dus veel anders zal het niet worden.

Ik keek ff toen ik aan het zappen was naar Kruispunt en daar zat die vrouw van
    onderwijs wat te vertellen dat hij zo open zou zijn met andere geloven. Ik zap naar RTL4 en daar vertelden ze dat hij a.h.w. tegen aanhangers van een 'minder katholicisme' (sorry als het fout gespeld is) is.

Hij is 78 jaar oud, dus zo lang als Johannes zal hij niet 'regeren'. Of ik er blij mee ben, weet ik niet.

Deel Deze Pagina