1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paus overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 1 apr 2005.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    _O_

Ik heb een hekel aan geloof. Ik vind dat mensen worden voorgelogen en ze worden gewoon bevolen om op een bepaalde manier te leven. Al die ophef voor de paus... Ik had liever dat er gewoon geen paus was.

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat zal wat worden bij die Yanks, een zwarte Pope..

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    stem voor mij als pope...en ik zal dan xbw overnemen en om bouwen tot Vaticaan World :p

;)

Edit ....Baalen dat 1 April al voor bij is...anders was dit nog een 1 april grap geweest :'-(

btw : iemand nog het nieuws gekeken ? wat een mensen daar...echt respect voor die daar...

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  4. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bedoelt ongetwijfeld desmund tutu. Ja die is zwart, nee die maakt geen kans, want dat is geen kardinaal maar een bisschop.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee Zuid-Amerikaans. Eén grote Katholieke kudde meeloopschapen daar. Toevallig geïntroduceerd door dezelfde goudzoekers en slavendrijvers die ook 'onschuldige' ziektes als influenza (griep) naar het continent hebben gebracht waar de helft van de indianen, inca's, maya's en azteken aan is overleden.

6. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    tja..shit can happen ...kortom...de wereld is verot en iedereen is het daar mee eens neem ik aan...

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, de paus.. mooi als ie blijft leven voor zij die om hem geven enzo, maar shit happens... niemand blijft eeuwig leven en de paus is al 84 jaar (toch?).

8. Gamer

Leuk Bevonden:
    1

dood gaan we allemaal....dat klopt...toch maar hopen dat ze in de Hemel HipHop hebben en PS2's en x Boxen hebben ;)

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, je mag het eigenlijk niet zeggen hè.. Maar er komt een hele hoop gedoe door een geloof. Ben erg blij dat ik niet gelovig ben opgevoed.
    geloof dus in niks, wel in dat er aliens zijn btw :p ...

10. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben heel normaal katholiek opgevoed..is niks mis mee toch ?

11. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Kuch lees de text van dit nr van Tool

[opiate]

Helemaal mee eens !

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een contradictio in terminis zou ik zeggen :9

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    contradictio in terminis??????????????????????????

het enige wat ik daar in zie, is Contract in Tennis, maar dat zal et wel niet zijn O-)

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    betekent volgens mij zoiets als : een tegenstelling in de termologie/zien

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    enge woorden mensen:p

16. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niks lulligs zeggen maar die man is toch al onwijs oud en zooo boeiend is ie volgens mij nou ook weer niet.... MAja zo zie je niemand heeft het eeuwige leven

17. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal van de zotten dat al die mensen gaan lopen bidden dat ie beter wordt. Iedereen ziet toch dat ie stervende is? Laat ze bidden dat ie vredig gaat! Verder schaar ik me helemaal achter de mening van ErroX, maar wil ik daar wel aan toevoegen dat ik het niet erg vind als je gelovig bent, maar je bent dom als je blind naar zo'n vent luistert.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mooie toevoeging.

19. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij niet katholiek bent en dus alleen weet dat de paus is met de kerk te maken heeft, verderest weet je niets over hem. Voor mij was hij ook niet echt belangrijk , nee , maar voor de andere 700.000 miljoen mensen( katholieken ) vast en zeker wel..

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lijkt me leuk. Een zwarte paus :cool: Maar ik vrees dat het net zoveel kans maakt als een zwarte president van de Verenigde Staten, of een Jood die lid wordt van de KKK.

Deel Deze Pagina