1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paypal fout?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkon 83, 29 apr 2008.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik heb bij gamehubs.com GTA bestaat en betaald via Paypal. Had nog nooit gewerkt met Paypal dus moest een account aanmaken en dat is allemaal gelukt. Nu zie ik alleen bij mijn afschrijvingen (postbank) staan dat paypal twee keer het bedrag heeft afgeschreven. Dit heb ik gedaan:
    1. Geld opgenomen op mijn paypal account
    2. Direct GTA bestaald via paypal van gamehubs terwijl het geld er nog niet op staat.

    Klopt het dat paypal automatisch het geld afschrijft als je iets betaald en je dus geen geld op je account hoeft te zetten en daarna betalen? Dus ben ik niet opgelicht en heeft paypal bij punt 1. het geld er afgehaald, maar nog niet op mijn account gezet? En betaald paypal automatisch je rekening, stap 2, dus je hoef je geen geld op je account te zetten?

    Als dit het geval is kan ik dan het geld weer terug storten als het op mijn account staan?

    Mvg.

    Foto 1:
    [​IMG]

    Details onderste regel:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet alle antwoorden op je vragen. Maar paypal schrijft in ieder geval automatisch het geld van je rekening af. Dit hoef je zelf niet te doen.

    Het afschrijven kan een paar dagen duren. Je bent iig niet opgelicht ;).
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik heb gewoon zelf een fout gemaakt om geld op het account te zetten?
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar je zal het wel weer terug kunnen storten (ik dacht dat dat je 1 euro oid kost).
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Klopt, alles onder de 100 euro kost 1 euro aan transactiekosten.
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt

    dat kan, maak je geen zorgen.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij gaat het betalen met paypal zeer snel als er ook daadwerkelijk geld op je paypal rekening staat, echter, zo niet (wat ik altijd doe), haalt paypal eerst geld van je rekening af, dan zet hij het om in de valuta waarin je betaalt, en daarna stuurt hij het door. Ingewikkeld ja en tijdrovend, maar wel makkelijk maar het duurt net iets langer (paar daagjes). Opgelicht ben je imo niet, denk je van wel, kijk dan ook op je normale internet bankieren of er extreem veel geld van is gehaald, zo niet heeft paypal goed gewerkt :)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hoeft niet meer perse geld op je rekening te hebben. Vroeger moest je eerst geld op je PayPal-rekening zetten, maar nu kun je direct vanaf je bankrekening betalen zonder dat je daar op moet wachten. Ik betaal altijd via deze manier en nadat je op de knop klikt om te betalen heeft de andere partij je geld ontvangen. Klaar! :)
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt jongens :)

    Het geld terug overmaken, duurt dat ook lang?
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij netzolang als het op je paypal account zetten. ongeveer een week.
     

Deel Deze Pagina