1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PDC World Championship of Darts 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 17 dec 2010.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    http://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2013

Hier kan je de 3darts avg zien per speler per wedstrijd, Taylor zit ver onder zijn niveau en het was niet per se de kracht van Barney dat hij gisteren eenvoudig won van Anderson, die gooit normaal het meest 140 en 180 en verneukt het dan op de dubbel, nu lukte het hem ook al niet om hoge scores te gooien.

3. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Barney begint iig lekker. Set die Whitlock is begonnen winnen door hem twee keer te breken :) Die Koert Westersnuiter moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Wat een irritante fucktard is dat zeg 8)

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hahaha, die gast ziet er ook niet uit man. Wat een mislukte kop :lol:

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat overduidelijk weer de goede kant op met Barney na vele mislukte jaren. :)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, Barney lijkt weer een beetje op de Barney die de Embassy zo vaak won en het eerste jaar in de PDC gelijk even de titel op ging eisen.

Hoewel Barney wel moeite heeft om echt weg te lopen. Maar 3-1 voorstaan tegen een speler die achterlijk veel 180'ers gooit en zelden kansen weggeeft is knap. Vorig jaar zou Barney al met 4-0 achterstaan.

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    4-1 voor :D Staat echt goed te gooien vanavond _O_

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heerlijk, ik dart zelf ook (gemiddelde van rond de 75) maar dat niveau is abnormaal. Ik dart echt al jarenlang, en heb ook eens geprobeerd om een paar maanden elke dag 3 uur te gooien. Normaal zit ik dus op de 75, maar na die drie maanden veel gooien ging ik net aan rond de 80 gooien (zonder dubbels mee te tellen). Veel verder ga ik ook niet komen, ik vind het zo ontzettend knap van die gasten. Het concentratievermogen van die gasten is bizar. Ik kan al niet meer goed gooien als er 5 man staan te gooien, laat staan een schreeuwende zaal.

Ik heb ook een uur nodig om een beetje de trippels te gaan raken. Dan kom je in een flow (moet wel een biertje bij hoor) en dan gaat het heel lekker. Alleen die dubbels, die vind ik zwaar moeilijk. Ik kan er maar een paar goed raken (tops, dubbel 10 en dubbel 16) de rest raak ik heel moeilijk.

Ik ben blij dat Barney na al die jaren weer op niveau raakt. Als persoon is het een rukker, maar het is de beste nederlandse darter ooit.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat gooit hij nu opeens die dubbels in één keer _O_
    Leuk ook dat het publiek dacht dat hij na 6 darts op 141 stond i.p.v. 181 :+

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een wedstrijd van Van Barneveld _O_

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Een gemiddelde van 102, niemand gooide dit toernooi hoger dan dat behalve hijzelf. In de eerste ronde 108. Record van Taylor is iets van 117 8)

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een GEWELDIGE pot tussen Newton en Wade! Dramatisch niveau de hele wedstrijd door maar damn, nu gaat het echt los _O_ Wat men ook zegt over darts, soms is het echt heel goed te doen :)

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Eens! Was voor de neutrale kijker een heerlijke pot darts :)

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dubbelkoningen aan het werk zien nu..

De vriendinnen van Wade en Lewis :thumbs: beter dan Sylvia en de vriendin van Klaassen destijds :+

Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, maarja als je de vorige partij gezien hebt dan valt dit nog mee :+ van Gerwen laat het alleen op de dubbels wel enorm liggen en geeft nu eigenlijk die laatste set gewoon uit handen. Hiervoor ook al 6 pijlen missen op de dubbel, dat mag echt niet op dit niveau, ook niet tegen Lewis die geen kei is in de dubbels.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft echt een hoop 9tjes achter zijn naam gehad :cool:

17. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zou me niks verbazen als ie nog een 9-darter gooit _O_

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Maar ik zie vGerwen hem wel verliezen door die dubbles die hij eerst miste..

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Van Gerwen gaat dit niet winnen. Lewis straft alles genadeloos af.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een heerlijke terugbreak :D

Deel Deze Pagina