1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PDC World Championship of Darts 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 17 dec 2010.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Michael van Gerwen z'n initialen ;).
    Zit op m'n telefoon dus typt wat makkelijker.
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Was sarcastisch bedoelt haha. ;)
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ah zo :+
     
  4. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie mening over co stompe?
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    - Veel te veel gelul
    - Zijn bril kan echt niet meer in deze tijd!
     
  6. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Stompe moet zijn muil houden, die betweter heeft niks geprestreerd, vreselijk figuur, net als die kwallen bij hem aan tafel. Snap niet waarom ze een zero aan tafel zetten, weinig mensen zijn positief over hem...
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja hoor, wat een snelle conclusies hier ook weer.

    Ja Taylor gedroeg zich onvolwassen en niet professioneel, maar weten we wat Barney gezegd heeft? Weten we wat er backstage allemaal tijdens de wedstrijd gebeurd is? Weten we wat het publiek (en dan met name de Barney fans) allemaal tijdens de wedstrijd gedaan en gezegd hebben? Nee, nee en nee, laten we eerst even alle volgende interviews, reacties en commentaren afwachten voordat we Flabber style allemaal hersenloze reacties uitspuwen.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Natuurlijk is het onprofessioneel ook al zou Taylor een reden hebben gehad om boos te zien op wie dan ook. Dan kun je altijd nog wachten tot je van het podium af bent en het tv-publiek je niet meer kans zien
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er bestaad ook nog zoiets als dikke adrenaline die je nog hebt, je bent nog opgejaagd van de comeback van Barney, als er dan iets verkeerds gezegd kan worden bijv, dan ben en blijf je ook gewoon mens. Zoals elke top sporter, politiek figuur of proffesional is en altijd zal blijven. Iedereen maakt wel eens fouten, dat doen wij ook op ons werk net zo hard wel eens...
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Zoiets heet gewoon een slechte winnaar. En je zegt zelf dus ook al dat Taylor fout was, dan mogen wij daar toch over oordelen? Gewoon misselijk ventje, dat darten is maar een cafesport hoor :+
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon een enorm slechte winnaar die zich als een debiel gedraagt, wat er ook achter de schermen gezegd is (als dat al gebeurd is).
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik Barney z'n reactie zag leek het wel of hij ook dacht van "wtf is dit?". Is er ondertussen al duidelijk wat er is gezegd?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Volgens mij flipte Taylor gewoon doordat er aan hem werd getrokken door Barney. Doe kreeg in 1 keer een waas voor z'n ogen.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Phil schijnt zo zeer verbolgen te zijn over opmerking Raym "dat ie niet meer bang is voor Phil" dat ie hem wegduwde. #rtl7darts

    Phil vond dat niet van respect getuigen en reageerde geirriteerd. Back stage zijn er harde woorden gevallen en daarna is Raymond #rtl7darts

    weggevoerd om erger te voorkomen. Silvia van B is er nog. "we zijn helemaal klaar met die mafkees. Dit komt niet meer goed! #rtl7darts

    http://twitter.com/ArjanvdGiessen
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wel apart van Taylor ,gister nog een interview gezien waarin hij verteld dat hij v. Barneveld weleens een smsje stuurt om hem succes te wensen als hij ergens in een finale staat. Die gozer straalt normaal gesproken één en al sportiviteit uit (ook gisteravond tijdens de wedstrijd) Wat mss makkelijker op te brengen is als je al 20 jaar lang alles wint. Ach het is jammer voor Barney, maar we hoeven in ieder geval niet meer tegen die jankmuil aan te kijken.


    Maar goed, wel een mooie finale voor de boeg.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is er btw nog een interview met Van Barneveld of is die weer als gebruikelijk na een nederlaag naar huis gegaan zonder met de pers te praten?

    Van Barneveld en Taylor zijn beide egotrippers, dus het maakte me vrij weinig uit wie van die 2 zou winnen. Als Nederlander was ik wel voor Van Barneveld, maar ik vind het altijd wel een vreemd figuur. Van Gerwen oogt een stuk sympathieker. Echt zo'n type ook die blijft knokken totdat de laatste pijl is gegooid.

    Dus ik denk wel dat het een mooie finale gaat worden, met hopelijk Van Gerwen als winnaar.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Met alle respect, maar die van Gerwen is ook echt een simpele aap eerste klas 8)
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben fan van Van Gerwen, maar dat is geen sympathieke vent. Van Gerwen is wat dat betreft net zo'n blaag als Barney. Even een quote van hem na zijn overwinning op Peter Wright:

    'Nadat ik 2-0 achterkwam, vernielde ik hem helemaal'

    Als je sympathiek wil zijn, moet je dat soort dingen niet zeggen. Maar van mij hoeven ze niet sympathiek te zijn. Als ze naar hun arrogantie presteren, mogen ze het van mij zijn. Het is ook een stuk zelfvertrouwen wat gewoon nodig is. Lewis, Wade en Taylor proberen ook hun tegenstanders bang te maken met uitspraken en trucjes. Het hoort er gewoon bij.
     
  20. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een simpele vent, maar een stuk symphatieker dan die Barneveld..
    hoop die ie de finale wint, al heb ik ook wel een zwak voor de Power.
     

Deel Deze Pagina