1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PDC World Championship of Darts 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 17 dec 2010.

  1. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    BBC zendt het elk jaar uit;)
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan er niet warm van worden, BDO is zo in het slop geraakt. Kijk meer uit naar de Premier League of Darts.
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Qua niveau valt het wel mee dat het slecht gaat met de BDO. De top van de PDC is wel wat breder, maar de top van de BDO kan prima mee met de top van de PDC. Dat zie je ieder jaar weer aan alle overstappers, behalve Ted Hankey dan. Die heeft er weinig van gebakken en zit nu nog ziek thuis ook.

    Ik volg het wel, BBC zendt het altijd maar een uurtje uit door de weeks. Als de Nederlanders het goed doen, zendt Eurosport het ook altijd uit. En anders maar weer een stream zoeken.

    Premier League gaat mooi worden, dit jaar voor het eerst 10 deelnemers.
     
  4. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de premier league eigenlijk te volgen? Gewoon op sport 1?

    Een maatje van me heeft een dart toernooi georganiseerd vanavond, dankzij het goede spel van vGerwen en Barney de laatste tijd, én de toegenomen aandacht van RTL 5, is bij ons dat dart gevoel ook weer helemaal terug!
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij zend Sky zo'n beetje alles van de PDC uit. Ik weet niet of Sport 1 die rechten ook heeft. Je kunt wel nog altijd naar de samenvatting op RTL7 kijken.;)
     
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, Kist ligt er al meteen in de eerste ronde uit:p
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Benito van de Pas ook, zonde. Bijna Darryl Fitton uitgeschakeld, pas na een tie break verloren. Maar ik heb nog wel hoge verwachtingen van Wesley Harms en misschien dat Willy van de Wiel het dit jaar ook goed gaat doen. Verloor vorig jaar in de tweede ronde, maar ik vond hem wel goed spelen dat toernooi.

    Premier League is ook gewoon live te volgen elke donderdagavond via de stream van rtl7darts.nl.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gooien ze daar dan ook gemiddelden van boven de 100 per drie pijlen? Kist won toch vorig jaar? Ik geloof never nooit dat hij in welke wedstrijd dan ook ooit eens boven de 100 gemiddeld zat in een wedstrijd met meer dan 9 legs. Ik denk dat de middelmatige PDC spelers met groot gemak elk toernooi in de BDO zouden winnen tegenwoordig.
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de PDC is echt een stuk beter. Meestal gaan beginnende darters eerst de BDO in om beter te worden om vervolgens de overstap te maken naar de PDC.
     
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wesley Harms staat in de halve finale. Wellicht morgen ook nog Dekker. Mocht dat het geval zijn dan hebben we net als bij de PDC ook bij de BDO 2 nederlanders in de halve finale:b:
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    De top van de BDO gooit geen 100 gemiddeld, maar dat doet James Wade ook niet. Ik kijk naar hoe BDO'ers het in wedstrijden doen tegen de PDC'ers en dan blijkt elk jaar weer dat ze prima mee komen. Jij haalt Kist aan. Die haalde in de Grand Slam of Darts gewoon de kwartfinale. Won in de poule van Barney en in de 2e ronde van Wes Newton. Dat zijn toch 2 top 10 spelers bij de PDC. Wesley Harms won van Terry Jenkins op diezelfde Grand Slam. Terry Jenkins heeft 5 jaar oprij in de premier league gespeeld. Dave Chisnall is net overgestapt en staat nu al 9e van de wereld. De toppers van de BDO die overstappen, doen het altijd goed. Elk jaar weer. Kijk naar hoe Anderson ging of Whitlock, Webster, Barney, King, nu Winstanley weer. Scott Waites won op de Grand Slam van Taylor in de poule en haalde ook de kwartfinale. Hij won het toernooi in 2010.

    En dat van die middelmatige PDC-speler klopt ook niet. Robby Greene en Tony Eccles zijn voorbeelden.

    PDC is veel leuker om naar te kijken omdat de top daar breder is. Dan heb je dus ook meer wedstrijden van hoog niveau. Maar dat zegt niet dat de BDO geen toppers heeft.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Dafuq.. die japanner gooit echt als een debiel 8)
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kan ze ogen niet openhouden, zo lijkt het :+.


    Echt opmerkelijk dat verschil in support tussen Lewis en Taylor. De ene wordt overal weggeschreeuwd, de ander op handen gedragen :+.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    160 uitgooi van Taylor. Wat een heerlijk moment :cool:
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    @Killamonkey beetje gedateerd, maar er is een dartstopic! :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Heerlijke pot gezien vandaag tussen Lewis en Barneveld! Drie Nederlandse darters in de kwartfinales is sowieso heerlijk. Blijft een heerlijke sport om met een biertje te kijken :)
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Kaboom, amai Huybrechts zenne nonkel ik moest kloppen want de bel deed het niet allee he.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het is ook echt weer ouderwets genieten dit toernooi. Barney gisteren en Taylor die even los ging. Ik hoop dat Peter Griffin wint :+


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Huybrechts was gisteren wel echt geweldig. Taylor met zijn ervaring speelde het echter wel fenomenaal uit.
    Het maakt me niet zoveel uit wie wint. Al geef ik Anderson de meeste kans op de titel.
     

Deel Deze Pagina