lol, ik wist dat ik me op een grijs bevond echter, me punt wordt echter naar mijn mening niet onderuit gehaald.
Zoals gezegd, de standpunten zijn gewoon echt onzin van die partij, dat vertelde ik ook in me post, maar het feit dat iedereen schrikt van een pedo partij valt mij wel op. En voor de duidelijkheid, ik heb echt niets tegen homo's :b:
Reactie:
Volkoren, ik begrijp wat je bedoelt, het komt ind. soms voor zoals bij albatrossen (d8 ik, en bij sommige andere vogelsoorten, ook andere dieren verkrachten elkaar wel eens om te laten zien wie het sterkste mannetje is), echter zijn de redenen daarvoor anders dan mensen, in de dierenwereld komt homofili meestal alleen voor in vruchtbare periodes omdat hun hormonen dan een bepaalde drang krijgen (lol no explanation
), van liefde zoals wij, mensen, die kennen is echter (bijna) nooit sprake (een biologische afwijking daargelaten), de natuur werkt volgens het instinct en dat instinct is toch echt: overleven, eten, drinken, voortplanten. De voortplanting staat daarom zelfs bij de homofili in de dierenwereld altijd centraal hoe gek ook.
Echter natuurlijk zal jij nooit geloven dat homofoli toch eigenlijk niet hoort (het is er, omdat er altijd biologische afwijkingen zijn), maar no offense tegen homo's voor de rest, het is alleen niet natuurlijk naar mijn mening.
Maar ik vind dan echter ook dat jij moet toegeven dat pedofeli volgens jou standpunt ook 'natuurlijk' is, incest komt bij redelijk veel dieren voor, waardoor dus een oud mannetje een jong dier ....., ook is het normaal dat het het oudste mannetje van de groep meestal de vrouwtjes krijgt, en die gaat als ze geslachtsrijp zijn niet vragen hoe oud ze zijn
Nu komen we bij het punt: pedofili is strafbaar en homosexsualiteit niet, dus de wet laat zien dat pedofili een ziekte is, dan kan je die vraag eveneens gaan stellen bij homofilie, waarkan je de grens trekken.
Voor de duidelijkheid
Ik wil niet overkomen als iemand die pedo's sympathiek vind, naar mijn mening kan het gewoon niet en is het 'ziek', maar ik vind het wel vreemd dat de maatschappij het een wel 'onaanvaardbaar' vind terwijl een soortgelijk iets dan weer normaal is, en in die gedachte kan je dan best begrijpen dat pedo's ook een partij willen oprichtenKlik om te vergroten...