1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pedofielen richten politieke partij op

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 30 mei 2006.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    *Gaat plaatje maken

//edit

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whats next... sex with embryo's

:confused:

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    @ langejan. haha mafkees

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Voor de mensen die nog een een leuke/fijne brief naar ome ad zouden willen sturen kunnen bij mij terecht voor aderes gegevens.....

5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze nu helemaal geen website meer?
    ha lees dit.
    Statement

Haarlem, 9 juni 2006

Op dinsdag 30 mei zijn wij opgeschrikt door de aankondiging van een nieuwe politieke partij die voortkomt uit een pedofiele beweging en die de afkorting ‘NVD’ gebruikt.

NVD Beveiligingen is een professionele beveiligingsorganisatie die staat voor de veiligheid van mens en middelen. Uiteraard wensen wij op geen enkele wijze geassocieerd te worden met deze partij.

Wij hebben onderzocht welke juridische acties wij kunnen ondernemen om te voorkomen dat deze politieke partij de afkorting ‘NVD’ blijft voeren. Tevens hebben wij deze partij gesommeerd om het gebruik van de afkorting ‘NVD’ per direct te staken en aangegeven dat wij bij geen gevolg aan deze sommatie een kort geding zouden aanspannen.

Aangezien de nieuwe politieke partij geen gehoor wenste te geven aan ons verzoek, hebben wij een kort geding aangespannen bij de voorzieningenrechter van de rechtbank te Den Haag. Dit kort geding diende op woensdag 7 juni om 14.00 uur, waarbij de gedaagde partij niet aanwezig was om een verdediging te voeren.

Op vrijdag 9 juni 2006 heeft de rechter uitspraak gedaan, ten gunste van NVD Beveiligingen. In haar oordeel verbiedt de rechtbank de partij om de afkorting ‘NVD’ te gebruiken.

De directie van NVD Beveiligingen is verheugd dat de rechter met deze uitspraak duidelijkheid heeft gecreëerd over het rechtmatig gebruik van de afkorting ‘NVD’.

De directie van NVD Beveiligingen.

Klik hier voor onze website.

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    rtlnieuws.nl

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    tot welke leeftijd mag je dan sex hebben met een volwassene? ik dacht dat ze iets van 12 jaar zeiden?

maar hoe weet je dan zeker of iemand 11 of 12 is.. want die hebben toch nog geen identificatieplicht? dus als je vriendelijk vraagt aan iemand van 11 of ze keihard in haar kont geneukt wilt worden, terwijl je denkt dat ze 12 is.. ben je dan strafbaar?

(neem aan dat ze niet aan ieder kindje dat ze tegenkomen gaan vragen hoe oud ze/hij is)

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja dan ben je strafbaar.

Ik weet de leeftijdsgrens niet zeker. Het is volgens mij zo dat als je sex hebt met iemand onder de 16 jaar het per definitie strafbaar is, staat gelijk aan verkrachting, ongeacht wat de jeugdige betrokkene heeft gedaan of gezegd en sex met iemand tussen 16 en 18 kan strafbaar zijn, maar dan ligt het aan de omstandigheden. Dus het is dan de vraag of het aan de verdachte te wijten is dat hij niet de juiste leeftijd van het slachtoffer wist.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ja dat snap ik schat.

maar ik bedoel als NVD aan de macht zou komen, volgens hun.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha... dit kan alleen in nederland.... en ik maar denken dat het in belgie het ergst van allemaal gesteld was... niet dus...

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_232370.html?wt.bron=detailArt

Ben toch echt wel nieuwsgierig naar hoeveel mensen zullen stemmen op de partij die voor het kleinste gaatje is......

Edit: en o ze hebben nu een p vóór die nvd geplakt.
    Zielig gewoon dat zoiets bij jullie toegelaten is,leren de heren van justitie bij jullie dan niets uit wat er in de landen rondom hen zoal gebeurt.... Dutroux....Fourniret....en jullie eigen Stockx ,maar tja... die laatste is al kassie wijle...opgeruimd staat dus netjes...

Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zonde, maar ik twijfel er niet aan dat democratie dit afhandelt. Het was echter een geruststellender idee geweest als ze zich niet verkiesbaar konden stellen.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    mag je dan ook een partij die voor bijv geen straf op moord is oprichten 8)
    zou me niks verbazen

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom niet? De enige manier dat ze het voor elkaar krijgen is als het volk erachter staat en als dat het geval is, is het in principe niet "fout" want het is wat het volk wil. Zo werkt een democratie nu eenmaal.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Deze mensen geloven alleen in het principe: 'Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de *kuchlulkuch*.

Ik vraag me nog altijd af waarom ze de computer van ome Ad niet gaan screenen. Kan die smeerlap de bak in, en zijn we weer verlost van die lui_0/

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    JA idd! dat dacht ik dus ook. NU is het nog strafbaar, dus iedereen van die partij kun je nu juist eens gaan opzoeken. Zoals je bij Ad thuis ook ziet.. allemaal foto's van kleine meisjes en jongetjes. Bovendien wilen ze bezit van kinderpourneaux legaliseren, dus als je nu het nog niet mag juist even bij hun in de comp gaat neuzen kun je ze allemaal oppakken :lol:

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En dan luidt de slogan van de PNVD: "Stop je leuter in een peuter!".
    Is dat wat ze bij de rechtbank willen? OKé dan...

edit: Misschien was die rechter zelf gewoon ook pedo, een vriendje van de fractievoorzitter?

17. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik duidelijk stellen, ik ben het niet eens met de standpunten.

Ze voldoen wel aan de regels voor een partij, feit.
    Of ik het er mee eens ben is een ander punt.
    Ik ben het er niet mee eens, veel van hun standpunten zijn onuitvoerbaar en onrealistisch. Om niet als een basher over te komen, zal ik het uitleggen:

Als scholen de lesinhoud mogen bepalen, verschillen die per school. Hoe sluit dit aan op de vervolgopleidingen zoals de HBO en universiteit? Aangezien mensen verschillende dingen geleert hebben, wordt het lastig voor de student, omdat hij niet de standaard dingen gekregen hoeft te hebben, maar lesinhoud van zijn school.

Waar halen ze dat geld vandaan?

En wat zijn die kerntaken dan? Leg uit welke kerntaken dat zijn, aangezien dat onduidelijk is.

Zo zie je, ik heb een aantal punten genomen en vragen bij gestelt. Je hoeft niet altijd te schreeuwen: "Ze moeten dood!" en dat soort zinnen. Pak wat standpunten en haal ze onderuit, want dat is zoals ik het zie nogal makkelijk.

*Ik kan makkelijk praten aangezien ik niet sexueel ben misbruikt toen ik klein was, dus mijn visie en manier van denken op dit onderwerp is niet per se goed en onvolledig.

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou de NS moet nu winst draaien en dat is de grootste funcite van de NS op het moment.
    Als het bedrijf in de handen van de regering is hoeven ze alleen maar de kosten te vervullen en kiet (?) te spelen.
    Het geld ergens vandaan halen is niet zo heel moeilijk, ze bezuinigen op zo verschrikkelijk veel dingen dat de schatkist uitpuilt. Met de heffing die ze op sigaretten hebben (van een 1jaar) kunnen ze het completen openbaren vervoer al 3 jaar lang laten draaien dus dat is niet echt een probleem.

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0

Zou je een berekening kunnen geven?

Laatst bewerkt: 20 jul 2006
  20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Deel Deze Pagina