fijn morge stage op de basisschool. zal weer veel gepraat worden tijdens de tog al zo korte pauzes ken ook nooit eens rustig zitten.
Ik vind het ziek. als je een pedo ben kan je er misschien niets aan doen.
Maar dan nog sex hebben met een minderjarig persoon wekt enigsins aggressie op. Straks moet ik mijn toekomstige vriendin (ben hard aan het werk) gaan beschermen omdat ze geneukt mag worden. Want jah ga maar eens bewijzen dat ze het niet wou.
Ik denk trouwens dat die kerel echt niet veilig meer over straat kan, wie heeft nou niet de neiging om hem metteen de corrigerende tik te geven. (is wettelijk toegestaan. ik weet het alleen bij eige kinderen maar zijn niveau zal vast niet veel hoger liggen)
Ik vraag me trouwens af hoe serieus deze mensen zijn, ik denk dat ze zich vergist hebben in datum. het is geen 1 april meer jongens!
Ik ken trouwens een pedo bedenk ik me nu... nou jah ken ik weet dat hij het is. en nee ik spreek niet uit ervaring!
edit: ik zag net op hun site staan dat de gegevens van het bestuur en de foto's van het bestuur om half 11 op de site komen vanavond... dat ze dat nog durven
edit 2 ik zie ook dat we ze kunnen bellen en als we ons kunnen vinden in de standpunten en dus actief mee willen werken met de nvd.. iemand intresse?
/Mod Graveheart
Ik heb het tel. nr. verwijderd. Dit soort dingen heeft geen plaats op XBW.nl
Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2006