1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pedofielen richten politieke partij op

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 30 mei 2006.

1. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm, ik vind die fotos allemaal helemaal niet geil:{

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Als in het legaliseren van dierensex? Daar zijn ze namelijk ook voor :x

3. mars15

mars15 Guest

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YESS!!

die tering lijer word effe onderuit gehaald

als die gast over dat dierensex had begonnen had die helemaal uitgeluld geweest

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat is niet helemaal waar, ze zijn voor het behoud van het huidige beleid.
    Het is niet verboden bij de wet sex te hebben met dieren, het is alleen verboden als het dier er letsel aan overhoud....

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    OMG ik heb net die oprichter van de NVD op RTL Boulevard gezien.

Het is een vieze gore tandenrottende kerel van 50 die in een woonwagen woont.

Gatverdamme wat een goorlap.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor beroep doet hij naast dit eigenlijk?
    Weet jij dat?
    Werd dat bekend gemaakt?
    Zometeen werkt die smeerlap op een kinderdagverblijf of weet ik het wat.

:eek:

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou naar mijn weten is het iemand met een uitkering, want hij zag er niet echt jovel uit.

Nu spookt het beeld in mijn hoofd dat hij 's nachts aan het mastuberen is op foto's van de plaatselijke basisschool.

Gatverdamme:{

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Uitkering, pedofiel, pedofiele partij.
    Ik ben voor democratie, maar als iemand zijn shotgun uit de meterkast haalt en hem neerschiet, zou ik er toch geen moeite mee hebben. Dit kan gewoon niet. En ik val vast in herhaling, maar ik vind het nog steeds schandalig dat Den Haag zo laks reageert hierop.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    pff..shockerend wel dat iemand dat ook echt wil.
    En dan zegt hij nog: 'er is geen minimumleeftijd, want dat is voor iedereen anders' .. ja, wat wou hij doen dan, het met jonge kinderen gaan proberen? :'-( . Zoals Ruud al heel terecht zegt: nooit van emotionele chantage etc gehoord? Maar als dat anders is.. hoe moet je dat dan weten?
    Ik vind het echt gestoord.

Dit soort mensen hebben echt totaal geen beeld van hoe de wereld in elkaar steekt en wat goed en slecht is. 'je geeft je lichaam toch maar één keer weg', zegt Ruud.. is het antwoord: 'nouu.. dat zegt u' .. ja duh.. je zal als 8-jarige maar aangeraakt zijn door zo'n man. want dan ben je echt nog niet oud genoeg om je te verweren tegen een volwassene. ( zwijgen is zeker toestemmen ? ). Echt geen idee van hoe mooi liefde bijv kan zijn, maar denken alleen maar aan zichzelf en hun eigen fantasiën. Walgelijk! :mad:

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dat eerste is ook wel een beetje een vooroordeel :{

en over dat tweede: nja, is hij dat niet op foto stukje terug? kijk maar naar al die foto's van kleine kinderen die hij aan zijn muur heeft hangen =(

Ik zou zeggen: voor ze het kunnen veranderen.. NU politie erop afsturen, nu het nog wel strafbaar is, en die computer van hem eens nakijken :thumbs:

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zag meneer De Wild al net op TV. Wat een held_O_
    Ik mag hem wel.

Maarja vooruit een beetje vooroordeel. Hij was net op RTL Boulevard. Smeerlap.

EDIT/ Ja dat was hem inderdaad.

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Alsof wij 12-jarigen nog fatsoenlijk over straat kunnen als die pedo's de macht grijpen :{

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nou weer mis mee:confused:

Geintje or:p Maar die site gadverdamme 1 van die meisjes is 6 niet ouder komop...
    Trouwens ze hebben echt hele vage programmapunten. Ook nog iets waar we echt iets aan hebben?? Of alleen dingen waar zei iets aan hebben...

Wij beschermen je wel jonge:D

15. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, had ik willen zien. Link voor alsnog online kijken graag?(rtl boulevard):'-(

16. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    Kapot schuppen die handel! de fik erin!

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... Met je mama aan de hand. ;)

18. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Mja als di dan gneukt word kan zn moeder er niets aan doen. Als zijn moeder de pedo slaat gaat zij de bak in wegens mishandeling:b:

19. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, deze partij heeft me dag in ieder geval weer goed gemaakt. Nog nooit zo hard moeten lachen als het moment toen ik hun standpunten doornam. :p Nog nooit zo'n belachelijke partij gezien met zo weinig potentie. Het enige wat nog lachwekkender zou zijn is het moment dat ze nog een zetel weten te bemachtigen ook.

20. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    fijn morge stage op de basisschool. zal weer veel gepraat worden tijdens de tog al zo korte pauzes :mad: ken ook nooit eens rustig zitten.
    Ik vind het ziek. als je een pedo ben kan je er misschien niets aan doen.
    Maar dan nog sex hebben met een minderjarig persoon wekt enigsins aggressie op. Straks moet ik mijn toekomstige vriendin (ben hard aan het werk) gaan beschermen omdat ze geneukt mag worden. Want jah ga maar eens bewijzen dat ze het niet wou.

Ik denk trouwens dat die kerel echt niet veilig meer over straat kan, wie heeft nou niet de neiging om hem metteen de corrigerende tik te geven. (is wettelijk toegestaan. ik weet het alleen bij eige kinderen maar zijn niveau zal vast niet veel hoger liggen)

Ik vraag me trouwens af hoe serieus deze mensen zijn, ik denk dat ze zich vergist hebben in datum. het is geen 1 april meer jongens!

Ik ken trouwens een pedo bedenk ik me nu... nou jah ken ik weet dat hij het is. en nee ik spreek niet uit ervaring!

edit: ik zag net op hun site staan dat de gegevens van het bestuur en de foto's van het bestuur om half 11 op de site komen vanavond... dat ze dat nog durven

edit 2 ik zie ook dat we ze kunnen bellen en als we ons kunnen vinden in de standpunten en dus actief mee willen werken met de nvd.. iemand intresse?

/Mod Graveheart

Ik heb het tel. nr. verwijderd. Dit soort dingen heeft geen plaats op XBW.nl

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2006

Deel Deze Pagina