1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    nou, die cameraman zit anders wel in dezelfde auto als de lifters. Die kandidaten worden toch daar (rijdent) gefilmt vanuit de achter- of voorbank...
    Verder vondt ik het wel al snel een best spannend spel. Ik had nl. het eerste deel gemist. Wat me ook wel leuk zou lijken s dat 2 kandidaten bv de hele tijd in het begin zouden werken om aan geld te komen en dan bv het viliegtuig te nemen naar Peking. Dat kan natuurlijk niet vanwegen die checkpoints.

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zit inderdaad in de auto, dus ze moeten een lift voor 3 personen regelen. Maar hoe hij dan slaapt is mij een raadsel. Volgens mij had hij namelijk geen busje.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat weet je niet, die brengen ze natuurlijk niet in beeld. Soms wordt er ook van de vluchtstrook gefilmd.

ImpulzZ: Sjoemelen is niet mogelijk. Alle koppels worden gevolgd m.b.v. GPS, en zo kan je snel genoeg zien of iemand met een auto rijdt of niet.

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Raatsel, jeez! :+

Ze hebben een apart busje volgens mij, en ze geven de camera aan een van de 2 mensen die in de wagen zitten ofzo, maar als er mogelijkheid is om met drie in de auto te gaan zitten gaan ze dat zeker doen. Ik denk zelf dat er nog een vierde geluidsman mee is. Dat was bij robinson ook zo.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad wel spannend, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel (ook bij robinson) dat die mensen zich toch anders gedragen met een camera erbij, ik denk dat ik me namelijk niet erg comfortabel zou voelen met iemand op de hielen die telkens alles registreerd wat ik deed.
    Wat denken jullie daarvan?

6. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je ontzettend gelijk hebt. :cool:

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, je bent veelste veel bezig met het spelletje denk ik. Het gaat toch om een groot geld bedrag, waarom zou je je dan anders gedragen? Daar heb je toch geen reden toe...

8. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk in, maar ik doel een beetje op dan je je beste beentje voor zet, omdat je dus weet dat het uitgezonden wordt. Wat ik dus niet begreep is die questie van die bananen bij Robinson. je gaat toch niet stelen als het in heel Nederland wordt uitgezonden?

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hebben die cameradoeds nou nog stééds niet toegegeven dat zij het gedaan hebben? [​IMG]

10. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0

Hahahaha wie weet. :p

Misschien gaat Peter R. de Vries het nog is een keer uitzoeken als die niks te doen heeft. :cool: }:]

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    dit denk ik ook ja.. en dat van het gps ! :D had ik nog niet aan gedacht - ik neem aan dat ze dat dan ook gebruiken ja :cool:

Deel Deze Pagina