[Perfect Dark Zero Live] The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GForce, 3 dec 2005.

1. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    alsje gekickt wordt telt het wel mee maar als je midden in een game zelf leaved telt het niet voor een achievement.

2. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor message krijg je als je gekickt wordt? "you have been kicked" of iets dergelijks? of staat er gewoon "connection lost" ofzo?

3. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je "lost connection" te zien.

4. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Maar COD en PGR doen het wel!....
    Kan het dan nog steeds dat het hem daar aan legt???:confused:
    _O_

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  6. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik online wil gaan met PDZ dat ik de volgende error krijg: "Disc Unreadable" etc. Dan blijft ie meestal hangen en meestal daarna krijg ik het nog een aantal keer. Zijn er meer mensen die dit weleens hebben? Soms kan ik uren ongestoord gamen en soms krijg ik het wel 4 keer achter elkaar.....:eek:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het al vaker gehoord.

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, omdat PDZ andere poorten gebruikt van je verbinding.

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet dan wat ik moet doen ??!! :confused: heb fardo al geprobeerd, maar krijg geen antwoord!
    Als iemand weet wat ik moet doen laat graaag wat horen van je ! behoorlijk irritant zieje:'-(
    ALVAST bedankt...._O_ _O_

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Fardo ge-PM't pf gemaild hebt krijg je waarschijnlijk geen antwoord (het zegt dat hij dit niet leest :confused:)
    Hij heeft speciaal voor deze problemen, deze thread aangemaakt. Post hier je probleem en dan zal hij wel reageren.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al je NAT getest? Dat PGR3 en CoD2 het doen, wil niet zeggen dat alle games heb zonder problemen doen.... dat had ik ook met oude Xbox games. In PGR2 kon ik iedereen joinen, maar in Halo 2 kon ik veel mensen niet horen en joinen. Dus doe een NAT test vanuit je dashboard.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we het al een paar posts over, daarom heb ik hem naar Fardo verwezen ;)
    Hier dus nogmaals de thread die Fardo heeft aangemaakt voor deze problemen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78437 Laat hier een bericht achter en dan wordt je zeker geholpen.

13. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt he! Heb me vraag al gesteld!..
    Die NAT test heb ik gedaan ja, maar weet nou niet precies wat ik daarmee moet doen!!|:-

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft er niks mee te doen... het enige dat je hoeft te zeggen.. is die strict, moderate of open?

15. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    moderate.. Ja dat was hem!... wat het effe vergeten!

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ligt het aan jou.. maar Fardo zal je wel zeggen wat je moet doen in die andere thread..

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 110 dark-op games gespeeld maar nog geen achievement van 100 Dark-Op games played. Dit is al een bekend verhaal maar ik post het nog even om te kijken of iemand de oorzaak weet ;)

18. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0

ja ik heb dat ook wel eens.
    ff cd lade open en dicht en ik kan weer spelen.
    wel een beetje raar dit want er zitten geen krassen op de cd, n bij andere games doet hij dat niet:confused:

ps. @ brandts.
    ik had dat ook ik kreeg pas die achievement bij 135 dark-ops ofzo.
    en ik kreeg hem na een potje deatmatch :confused:

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Tja die achievements is echt wazig. Heb meer dan 100 headshots en meer dan 100 deathmatch games gespeeld maar geen achievements. En ik had de 100 melee kill achievement maar die ben ik nu ineens weer kwijt na die Live storing van laatst.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Warrschijnlijk ligt de oorzaak bij het leaven van games. Als je een game leaved dan staat er wel gewoon bij de pre-game stats dat je die gespeeld hebt, maar voor de achievement telt hij niet mee. Je moet dus elke game uitspelen voordat hij meetelt. Zelfde geldt voor headshots etc. deze tellen ook alleen als je de game afgespeeld hebt, maar voor de pre-game stats tellen ze altijd. Dit is dus de oorzaak van de verschillen *)

Deel Deze Pagina