1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Perfect Dark Zero Live] The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GForce, 3 dec 2005.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe controleer ik dat?

32 man hosten zonder lag!

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die niet kunne praten via de headset. Je moet de headset inpluggen voordat je de controller aanzet. Heb je de controller al aan dan zet je hem even uit en aan en dan werkt hij ook ;)

3. *Multikiller*

*Multikiller* !360!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook xbox live aangesloten, ik heb nu een maand lang Gold, maar ik heb nu een probleem met Perfect Dark zero. Elke keer als ik op xbox live klik en dan vervolgens op bijvoorbeeld quick deathmatch klik dan gaat hij zoeken en vervolgens connecten, maar na een tijdje krijg ik elke keer een foutmelding waarin staat: You have lost connection to the match. Weet iemand hier msschien de oorzaak van en hoe ik dit moet oplossen?

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar als je MM doet hoef je in ene niet 32 man te hosten:+ _0/

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    MM is er volgens mij niet. Je kunt wel ranked games doen maar dan is nog steeds iemand host terwijl ze eerst zeiden dat er server zouden komen. Ranked games is trouwens maar tot 16 speler.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik denk dat het een probleem is met je router, heb je die niet, dan zou ik het niet weten... Er zijn nl. wel meer mensen met router die daar problemen mee hebben.

Ik vind het spel erg gaaf online, maar ik vind de balans in wapen wel wat minder, als jij een pistol hebt en je staat tegenover een AR dan maak je echt geen schijn van kans. Het zwaard is gaaf :9 De maps vind ik koel, ik vind ze wel goed ontworpen.

7. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat probleem ook en heb een Router tussen mijn xbox 360 en ADSL Modem....weet iemand hoe dit op te lossen ?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet helemaal waar. OP afstand maak je misschien nog wel meer kans omdat het pistool accurater is. 1 headshot is genoeg voor een kill al de armor weg is.

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Multikiller, @ Jingga, @ Plan B en @ de mensen die nog meer dit probleem met de router hebben.

Probeer eens in je dashboard je de connectivity test te doen. Hier moet je kijken wat er bij NAT staat. Staat er "moderate" of "strict" dan raad ik jullie aan om hier hulp te vragen. Staat er "open" dan zou alles goed moeten werken. Als het nog steeds niet werkt bij "open" dan kan dat liggen aan de hoster van het spel, namelijk dat hij NAT niet op "open" heeft staan. Dan kun je er verder niets aan doen en moet je gewoon een andere server proberen.

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  10. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neem aan dat je andere server bedoelt...
    tenminste dat hoop ik, krijg waarschijnlijk volgende week een 360 (hoop...hoop...hoop...) met PDZ dan, dus ik weet niet waar ik over praat:confused:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijne staat op open. Probleem is dat ik 9/10 niet kan joinen bij PDZ. Staat steeds "Lost connection to the match". Lijkt me toch sterk dat ik niet kan joinen maar dat er 20 andere wel in de lobby zitten...

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, met spel bedoel ik bedoel ook server. Ik zal het even editen.

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je altijd een spel via Quick Deathmatch? Daar heb ik ook wel vaker last van dat ik niet kan connecten. Als je bij de knop van Quick Deathmatch 2 keer omlaag gaat (weet niet meer hoe het heet, kan daar pas vanavond ff naar kijken) kom je in een lijst terecht met spellen die je kunt spelen. Daar heb ik er nog nooit last van gehad.

14. Blazin Starks

Leuk Bevonden:
    0
    Brandts thanks voor je reply...

Ik heb zelf nog wat gezocht en het zou ook verholpen zijn als je UPnP (Universal Plug & Play) uitzet op je Router dus dat ga ik vanavond even proberen.

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You're welcome. Suc6 en game ze ;)

Ik zie nu net dat ik iemand uit Sittard geholpen heb, als ik dat eerder geweten had...

Kidding ;)

16. Blazin Starks

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha......unne echte sjeng zeen ig....;)

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) good gezeen mér noe weer ff truk on-topic

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kies altijd Custom Match. Daar kies ik dan een gametype die ik wil spelen en dan krijg ik een lijst. Maar ik kan bijna nooit games joinen uit deze lijst....

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoelde ik, custom match ;) vreemd dat je hier dan ook dat probleem hebt. Misschien ligt het aan de instellingen van je router. Hiervoor kun je beter contact opnemen met Fardo. Hij weet hier veel vanaf.

edit: Ik zie dat je al met hem aan het probleem bezig bent, suc6 verder

20. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je online iemand killen met 1 schot door z'n hoofd?

Deel Deze Pagina