1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pesten, ervaringen en tips

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackson, 19 jun 2004.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ghe ghe..trage reactie van muh maar goed :p
    dat hoeft dus niet zo te zijn he...
    kijk als je iemand neermept dan heb je het respect van de klas wel verdiend en zullen ze je met rust laten...
    echter als jij helemaal NIET sterk bent, dan zet je jezelf egt helemaal voor schut..
    probeer je het maar eens in te denken..je geeft iemand een mep en het komt totaal niet hard aan, dan lacht iedereen die persoon vierkant uit en is het egt helemaal afgelopen met m..dan kunnen ze gaan denken ach hij is toch niet sterk dus we kunnen hem nog wel een paar x flink in elkaar trappen...kijk, ik bdoel alleen maar te zeggen dat sommige mensen sterk worden als ze boos worden..maar anderen trekken zicht juist trug en daar helpt zo`n actie niet bij..
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de basisschool werd ik af en toe wel eens geplaagt, dat irriteerde me en op een gegeven moment is het ruzie geworden, daarna was het een stuk minder, Nu zit ik al (na de vakantie) in de 4e en heb een vaste vriendengroep, nooit ruzie, ik heb in de brugklas gelijk een imago opgebouwd van "daar moet je geen ruzie mee hebben'' nou ben ik ook 2 meter lang, weet niet of dat heeft geholpen maarja.
    Pesten zelf doe ik niet, vind ik zielig. Als iemand ruzie zoekt met mij dan kan die dat krijgen maar meestal druipen ze af.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Lengte helpt, en uitstraling.

    Toen ik zestien was liep ik er slungelig bij als elke puber. Toen daagden kleine leeftijdsgenoten me weleens uit en duwden me express aan. Kwam ik gelijksoortige mannetjes tegen op mijn negentiende stapten ze opzij en zeiden ze dag mijnheer, lol.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook wel eens ruzie met gasten uit de 5/6e klas, dan zittewn ze gewoon uit te dagen, dan loop je recht op ze af, kijkt naar een punt boven hen schouders en loopt met volle kracht tegen ze schouder aan zodat ie valt/bijna valt, werkt altijd op een of andere manier :) (don't try this at school if you ain't taller then 6 ft)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nooit gepest...

    mischien komt dat omdat ik tegen iedereen heb gezegt dat ik bij de mafia zit....

    hmmz... :{
     
  6. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    De kleuter- en basischool tesamen: 8 jaar.
     
  7. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    en dat geloofden ze LOL :+
     
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf wel kinderen opgewacht , nog nooit DOOR iemand opgewacht.
    Mss komt het omdat ik zo groot ben :p
    Heb 1x iemand recht op zijn gezicht geslagen met mijn ring.
    Die kijkt me niet meer dus daar heb ik geen last meer van :).
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Okay Fearles, ik vind dat niet iets om trots op te zijn.
     
  10. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    9 van de 10 keer werd ik uitgedaagt.
    Ik trok me altijd dingen aan dus ook opmerkingen van : je stinkt naar je moeder ookal zeiden ze dat voor de gein weet je.
    Ik pik eigenlijk nooit dingen van anderen die over mij of over mijn moeder gaan.
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Cynisme moet je leren begrijpen, dan krijg je bijna nooit ruzie. Te adrem zijn leidt soms ook totruzie ;)
     
  12. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het meer bedoeld als in morele zin voor jezelf dat je niet wegrent ofzo maar toch voor jezelf durf op te komen..maar wat je zegt is ook waar en als mensen zien dat je echt zwak bent zullen ze je vaker irriteren maar ik zal in ieder geval wel iets terugdoen of misschien met n hulpmiddel ofzo maar niet te extreem ofzo :p
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem gewoon een hakmes mee.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mega Kick. Ik heb in overleg met Dazlindragon en Willem besloten om de topic in de Green Mile gesloten te houden. Maar hier kunnen we over dat onderwerp verder praten. Kortom wat zijn jullie ervaringen en tips.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep, een frisse start in dit topic dan maar. Laatste reactie: 10 juli 2004. :eek:
    Nu is het aan Willem, om zijn post hier in te posten. :)
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    * blaast een meter diepe stoflaag weg.

    Tja ik weet nog een hele leuke winkel op de oude gracht, maar dat zeg ik maar niet }:]

    andere tip, probeer ze zo slim mogelijk aan te pakken, als ik vroeger werd gepest gebruikte ik mijn spraakvermogen om dit op te lossen. Nee niet schelden of uitpraten. Ik sta nogal bekend om het ultieme gelul wat ik kan produceren in minderdan een minuut tijd. Zo pak ik ze meestal als een cabaratier terug :D
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk nog nooit echt gepest.. Al zit er iemand in mijn klas die gepest word dan help ik diegene altijd. Nu zit er zo'n jongen in mijn klas en die is best klein en smal enzo en die word soms gepest door van die gasten die ik ken en dan kom ik altijd voor hem op. Ik vind pesten gewoon zielig.. ruzie is weer wat anders.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, ik heb het ook maar heel weinig meegemaakt en hetgeen wat peste was meestal meer plagen. nooit echt serieus gepest zoals je wel eens verhalen hoor.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben vroeger ongeveer 2 jaar gepest omdat ik groeipijnen had in mijn rug en daardoor heel vaak niet kon meedoen met gym enzo.
    Ik was altijd de slappeling en dergelijke, en het lijkt misschien of dit niet zo erg is en het meer plagen lijkt. Dat is ook zo, maar als je het 2 jaar achter elkaar hoort dan is het gewoon kut.

    Het is afgelopen toen ik er 2 heb geslagen en daarna heb ik ze nooit meer gehoord. Het grappige is dat 1 van de 2 nu een van mijn beste vrienden is geworden omdat hij ook gepest werd en ik hem daar mee heb geholpen.

    Ik haat het ook als ik zie dat iemand gepest wordt, dan zal ik hem ook gewoon helpen. Ik haat het, en het is misschien anders omdat ik weet hoe het is.
     
  20. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb er lang over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat pesten mij vijf jaar van mijn sociale leven heeft gekost. Dit zorgde er wel voor dat ik tijd had om bijvoorbeeld Xboxworld te programmeren.
     

Deel Deze Pagina