1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Phone Slapping

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mika Kimi, 18 sep 2006.

1. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit, als dit echt was geweest was er gerust wel een bij geweest die er op zijn minst een stukje achteraan rende.. Zeker die met dat eindhovense dialect.

Als het wel echt is moet er echt iemand middeleeuwse chirurgie toepassen op zijn gebit.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap 'm niet. :{

3. Shizzel

Shizzel Guest

Vind het eigenlijk wel grappig.
    Oke, erg lullig voor de eigenaar van de kapotte mobiel, maar kom op.

Wel grappig.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weer zo'n manier voor mensen zonder toekomst om aandacht te krijgen...

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Las het in de metro. Maarja net als Happy Slapping opgeblazen.

Kutjournalisten:)

6. basovich

basovich Guest

ze hebben z'n lelijke hoofd dus ver hoeven ze niet te zoeken:)..alle telefoons 3 dubbel vergoeden.

7. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? Chill dat ik een goede conditie heb.. damn als dit mij zou overkomen dan zou ik echt achter ze na gaan.. en dan is de rest geschiedenis.
    :{

8. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Las het vanmorgen in de krant en toen leek het wel grappig maar na het zien van de filmpjes is er eigenlijk niks grappigs aan (behalve de reactie van die mensen dan). Ik hoopte eigenlijk dat er iemand achteraan ging en hem flink verbouwde maar dat zat er niet in helaas.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Deed jij geen journalistiek:+

Maar dit vind ik trouwens wel een beetje triest.. Happy slapping was af en toe nog wel leuk, maar idd enorm opgeblazen. Maar dit is gewoon zielig!

10. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zoiets nou grappig vinden? :confused:

Zal wel aan mij liggen maar dit is gewoon zo triest.. ga lekker met je eigen telefoon gooien en sla je vriendjes in elkaar.. vage mensen :emo:

11. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verdomme..

mis ik het net-.- maar aan jullie reacties zou het fout zijn van die gozer..
    ben ik ff blij dat ik eingelijk gewoon nouwelijks me mobiel gebruik:p de mensen die ik moet spreken zijn allemaal binnen loop afstand ongeveer.. en bij de rest stuur ik wel een mail als ik thuis ben xD

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jepss...
    Filmpjes zijn verwijderd. En maar goed ook!
    Zo dam je toch de Rage in die er hierop vaak volgt, zoals ook met het Happy Slapping.

Ben niet bang dat het mij overkomt... Woon namelijk in zo'n klein dorpje. En dan nog, loop ik met zo'n oer ding uit 2001 rond :cool:
    Dus dat zal de lol van hun ook bederven...

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat Happy Slapping precies inhoudO-) ?
    Maar ik vind het ook belachelijk dat mensen dit doen ja :mad:

14. EEN KEER EN NOOIT MEER maar dan ook echt nooit meer :mad: als ik echt woedend word MAAK IK JE AF :cool: welterusten kindertjes LOL

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het is dus gewoon nep, wel triest dat ze met zoiets een reclame gaan maken. voor je het weet heb je een paar idioten die het na gaan doen.

16. mars15

mars15 Guest

whehe, leek er al op ja

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat meen je niet!
    Gewoon nep! Ik heb de filmpjes dan zelf niet gezien, maar als het dan zo echt lijkt als men zegt vraag ik mij toch af hoe goed deze reclame is.

Je kan er inderdaad straks vanuit gaan, dat er toch een aantal gekken zijn die dit grapje toch leuk zullen vinden om zelf eens te proberen!

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze het toch knap gefaked, maar een coole reclamestunt vind ik 't niet.

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Man, wat een bs zeg .. stomme reclamestunt :mad:

20. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hier in dit gehucht harmelen gingen een paar vrienden van rond de 15, 16 elkaar voor de lol in elkaar trappen en dan ook filmen. Het zijn dan geen wildvreemden, maar gewoon je eigen vrienden. Ik zou mijn vrienden echt nooit in elkaar trappen voor de lol ofzo hoor:confused:

Deel Deze Pagina