[piercings]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxarend, 16 jul 2004.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    mn broertje had er ook zo eentje, na een jaar wel op uitgekeken en nu (nog een jaar later) nogsteeds een gaatje daar. :confused:

k had zelf gaatjes in mn oren, die heb k nog steeds (af en toe ff doorprikken).
    neus (voordat 2pac hier populair werd :p), dees was te vaak ontstoken en er dus snel uitgehaald.
    en 1tje in mn tong, was op dat moment leuk maar gaat na een tijdje ook vervelen en k molde mn tanden ermee omdat je er automatisch mee gaat spelen.

draag op t moment helemaal nx geen sieraden meer.

anyway, goodluck with yours, dat je er maar veel vrouwen mee mag versieren ;)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb 3 wenkbrauw piercings gehad, maar alles is d'r uitgegroeit...best klote want mis ze soms nog wel...hangen nog foto's van mij in de Tattoo shop Hilversum want het was iets unieks daar toen d'r tijd.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je uit een rietje drinken zonder je mond open te doen :cool:.

4. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

en over die pijn heb zelf een tongpiercing samen met een maat van me laten zetten in a-dam.
    ik had nergens last van, maar hij had zich vet voorgesteld dat het heel veel pijn ging doen.
    en daarom had hij dat ook !!!
    hij kwam pas een kwartier later weer van de tavel af 8)
    maar als je je niet te druk maakt voel je erbijna niks van.
    heb wel 2 dagen alleen maar brinta kunnen eten :)

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mwa bij mij zwelde hij niet eens op de tong, ik had gelijk een raketje genomen en begonnen te likken, wel irritant zo een lange staaf.

Mijn eerste piercing was een tepel piercing. Beetje zeurende pijn nadat hij gezet was.

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mja leg jij me nou ff haarfijn uit wat voor voordelen je ervan ondervindt... Er wordt wel altijd zo geheimzinnig en giebelig over gedaan maar ik wil nou weleens weten wat zo'n stukje metaal nou toe voegt. (En heb helaas zelf geen ervaring.)
    ...oh en jij mag natuurlijk ook je zegje doen. :+

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    puzzelen.. dat is het voordeel.
    2 tong piercings, de 1 een staafje de ander een ring.
    Moet je opletten hoe leuk dat puzzelen is als die 2 vastzitten :+
    (geld ook voor piercings in andere regio's :) )

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    navelpiercings vindt ik persoonlijk erg mooi :) (bij het vrouwtje dan he)

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Binnenkort neem ik waarschijnlijk een wenkbrauwpiercing. Zal wel picca posten als ik hem heb :)

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    welke kant van je wenkbrauw wil je hem laten piercen? de buitenkant of de binnenkant?

Ik zelf vind persoonlijk de binnenkant mooier.

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Aan de binnenkant? o_O..

Nah, "gewoon" aan de buitenkant. Linker btw ^^

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg Graveheart, wat is nou precies de lol van het laten zetten van een piercing? Want mij is het persoonlijk nog niet echt duidelijk. Dus als jij dat eventjes nog een keer zou willen uitleggen...

:+

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Nah binnenkant als in waar je wenkbrauw begint vanaf je neus. Het blijft uiteraard jouw keuze.

@Drone: Een piercing zetten doe je niet even zomaar voor de lol, hier heb ik zelf heel lang over nagedacht. Nadat ik zeker wist waar ik het wou nog wat informatie ingewonnen en toen de stoute schoenen aangetrokken. Heb ze nou respectievelijk 1,5 en 2 jaar en ben er nog altijd even blij mee als waneer ik ze net had.

14. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu alleen nog maar een tongpiercing al 3 jaar ofzo, maar wil nu nog een nieuwe.
    Ben aan het twijfelen tussen een tepelpiercing en wenkbrauw.
    Neig te gaan naar tepel omdat die niet echt op valt (met discussies werk enzo) en bij een vriend van me is ie uit gegroeit en er zit nu een stukje daar zonder haar (ben trots op m'n wenkbrauwen)
    Maar weet er nog niet genoeg vanaf heb ik het idee :confused:
    het helen duurt 4 tot 8 maand stond op internet, je kunt ring of staafje.
    Maar wat is beter ring of staafje? ring leek mij mooier...
    En zitten er ook gevaren aan ofzo, me ex maakte me bang dat als je dan strakke kleren aan doet hij verkeert gaat groeien...
    Ik heb meer ervaring nodig :+

/edit het is al wel een oudje dit topic :+

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  15. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik weet niet of het waar is van die strakke kleding. maar lijkt mij niet hoor? Grewoon nog even navraag doen bij mensen die er al 1 hebben lijkt me. krijg je vaak wel eerlijke reacties van.

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het allemaal piercings om me heen (vriendenkring enzo), maar niemand heeft een tepelpiercing (misschien dat ik er daarom een wil *rebels)
    Daarom dacht ik ik vraag het op het forum :)
    Maar bij jou moet ik dus niet wezen Iris O-)

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier allemaal de ballen verstand van hoor en ik wil geen piercing dus ik weet eigenlijk niet wat ik in dit topic zoek maarre, een neef van me heeft een wenkbrauwpiercing gehad en zn wenkbrauw is een paar keer ontstoken geweest.

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Heb even op je pm geantwoord :) hopelijk heb je er wat aan.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi dat dit topic bestaat. Wou er net eentje oprichten, maar het bestond al:)

Goed ik ben in mei 18 geworden, ik had altijd al piercings willen hebben, maar dat mocht toen nog niet. Ik heb er nu twee. Een labret heb ik daags na mn verjaardag laten zetten. Anderhalve maand later heb ik een wenkbrouwpiercing genomen.

Foto'tje

De labret is een zilverkleurig titanium bolletje.
    De wenkbrouw is blauwkleurig titanium. Later gaat daar of een ring doorheen of zwart titanium.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wenkbrauw schijnt snel uit te groeien ofzo?
    Lijkt me ook heel irritant met trui / t-shirt aan/uittrekken.

Deel Deze Pagina