[piercings]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxarend, 16 jul 2004.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Valt mee. Mijn oog was wel enige tijd een beetje dik, maar dat was zo weer teruggetrokken.

En geen last met shirts aantrekken. Wel is het irritant dat je niet een tijdje op je rechterkant van je gezicht kan liggen. Ofja je kan het wel, maar het ligt een beetje irritant.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik totaal offtopic ga hoor, maar jij ben 18?? Je ziet er echt uit alsof je 25 ben. Ik probeer je niet te beledigen hoor. Maar je ziet er echt veel ouder uit.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik moet juist op mijn rechterzijde liggen nou, en ik sliep altijd op mijn linker. Maar als ik dat nou zou doen dan vind een bloedvlek de volgende ochtend.

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Lekker, wordt je wakker, ziet het eruit alsof er een complete crime scene is ontstaan in je nest:+

NOU ZEG:mad:

Hehe nee ik hoor dat heel vaak. Ik ben gewoon 18. En zoals gezegd, nog niet zo lang ook.

Maar jij wint wel de prijs voor de hoogst ingeschatte leeftijd. 25, toe maar weer_O_

Oh, en beledigen? Nee ik vind het altijd wel mooi. Was ook altijd handig toen ik nog geen 18 was. Ik kon gewoon overal doorlopen, waar sommige maten van me die al 18 waren nog ID moesten laten zien bij een kroeg ofzo:cool:

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    @ Mttz: Kijk uit bij metal concerten. Als je een ring in je wenkbrouw gaat doen scheurt ie zo uit dankzij stagedivers etc :p.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ervaring? Hehe, nee bedankt:D

Deel Deze Pagina