1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Clawviper, 9 mrt 2004.

1. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan om naar PinkPop te gaan, totdat ze het programma volledig aankondigden :X

Erg veel dance en hiphop bands/groepen die me totaal niet aanspreken. Nu valt me oog voornamelijk op RockWerchter alleen is dat weer midden in me proefwerkweek, echt balen :'-(.

Maar goed, vorig jaar zag het programma er stukken beter uit, nu is het op een paar bands echt ka uu tee :)

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    PinkPop gaat dit jaar ook aan mij voorbij. De enigste band uit de line-up die ik zou willen zien optreden is After Forever.

Gelukkig zie ik die op 21 maart al samen met Epica optreden in Utrecht.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Komen The Pixies??????? Holy F*ck! Sinds wanneer zijn die weer bij elkaar?????

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar geweest, was erg leuk, maar dit jaar blijf ik denk ik thuis. We hebben hier in Nederland al alleen Pinkpop (of hadden?) en Lowlands, er zijn dance evenementen genoeg.

21 juni! :cool:

5. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, even een vraagje...
    Is het echt 100% zeker dat ze geen dagkaarten meer verkopen??
    Dat zou wel echt zonde zijn en (vind ik) een beetje getuigen van arrogantie..
    Ik ga echt geen 3 dagen in een tentje slapen om 3 kwartier Muse te zien.
    Ik wilde vooral voor Muse gaan, omdat het 1 van m'n favo bands is.. (Concert in Ahoy paar maanden terug was ook super :) )
    De rest van bijna de hele line-up spreekt me echt niet aan.
    Maar ja... als ze geen dagkaarten meer verkopen gaat het over helaas :mad:

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ze gaan terug bij elkaar komen op rock werchter!!!! echt zalig! De dag dat de voorverkoop begint heb ik al een kaartje! Nu nog coldplay en ik word zot 8) The darkness, muse, metallica, Muse, ....

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @ Nosh_JSRF en xboxvet

Ik heb al jullie offtopic posts verwijderd. Deze thread gaat over Pinkpop 2004 en als jullie perse verder willen ruzieen over de EO dan doen jullie dit maar via pm of msn.

Dus laten we nu maar weer lekker ontopic gaan :)

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ... vandaag dus de laatste dag van pinkpop ... khad me dagkaart voor zaterdag gekocht : hoobastank , HIM .... Was wel chill ..... ook de marktjes zijn wel lachuh... wie is er nog meer geweest of gaat vandaag nog ...?? ... o jah... voor mij is het 20 min. met deFIETS :p:p

/: edit // en nou niet zeggen da k te jong ben want ik ben 13 en dan mag je erin }:] }:] whaa :p vorig jaar mocht ik nog niet en kben blijk dat ik nu wel mag ...

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lostprophets vervalt

Lostprophets zou vandaag het Pinkpopprogramma openen op het Zuid Podium. Door pech met de tourbus kunnen ze niet op tijd in Landgraaf zijn. Hiervoor in de plaats komt nu Wealthy Bagger.

zag iik net op www.pinkpop.nl .. :{

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kwam er gisteren ineens achter dat Muse ook kwam. Als ik dat wist had ik er wel tenminste over nagedacht om te komen vandaag. Maarja, 50 euro terwijl ik eigenlijk alleen voor Muse kom. Dan kan ik net zo goed via de radio meeluisteren...

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb komt het ook op de tv... tenminste... dat zei mijn vader .

12. mars15

mars15 Guest

hoelaat begint het op ned 3 :)

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    13:00-16:00
    19:03-22:00
    22:10-00:56

14. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gaan er toevallig van hier nog mensen naar dynamo,waldrock of graspop ook?:D

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

<-- is aanwezig op Graspop

Dynamo biedt alleen Slayer als topper die niet op Graspop staat
    Waldrock is te ver weg :p

16. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    slayer rockzzz zeker maar ik ga eigenlijk meer voor dimmu:)en ik denk dat graspop het wel helemaal gaat worden:D:D:D

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Oew net het optreden gezien van NERD en daar had ik ook wel bij willen zijn :p Toen ie RockStar in ging leiden kreeg ik gewoon kippenvel :)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    wat een gaar gedoe die 3FM en Nederland 3. Muse is net een kwartier geleden begonnen maar beide zenders zenden wat anders uit. Waarom zenden ze niet gewoon live uit?:confused:

19. mars15

mars15 Guest

gezeik met mangers zoals bij lenny krevitz ?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    He crap vergeten te kijken :eek: Nu net jounaal. Wel Muse luisterend via webradio, maar toch.

Deel Deze Pagina