1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jingga, 21 feb 2006.

1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken of de Peppers weer met alleen een sok om de *piep staan te rocken :cool:

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Haha , dáárom is Wendy zo benieuwd naar het optreden van the red hot chilli peppers.:+
    Vrouwen , kijken wat mannen betreft maar naar één ding .:cool:

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens, doen ze express. Ik wacht wel op lowlands, hopelijk hebben die een hogere goede band/dag ratio 8)

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    RHCP is tot nu toe de enigste band die ik het kijken waard vind.
    De rest is wel cool, maar niet iets om 100 euro voor neer te leggen. Ik wacht even het programma van Lowlands af, dat festival heeft in mijn ogen toch altijd wel iets betere bands.

We wachten even af, en dan maak k mijn beslissing :)

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    100 euro voor 3 dagen muziek is weinig hoor, je kunt tegenwoordig op een festival van 1 dag ook ongeveer 60 euro neertellen, dus reken dat maar uit...dan valt het nog best wel mee.

6. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Wat hij zegt ;)

7. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Maar in verhouding. Als je bij Lowlands voor 117,50 veel meer namen krijgt de je aanspreken, dan ga je daar heen. Bij die een daagse festivals proppen ze het hele programma vol met topnamen en heb je dus ook waar voor je geld. Hier zetten ze een stuk of 4-6 namen s'avonds verspreid over 3 dagen op de podia en de rest vullen ze op met mindere namen omdat mensen toch wel komen voor die grotere namen. En daar betaal ik geen 100euro voor.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Juist, wij zitten op een lijn :)

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die 100 euro heb je een leuk event dat zeker. Maar je staat lekker hutje mutje met elkaar in de kou.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    in de kou? Koud zal je het echt niet snel hebben hoor denk ik :cool:

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar naar Pinkpop komen ook flink wat grote namen: placebo, Franz Ferdinand, Tool, Morrisey, Deftones, Kaiser Chiefs.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Franz Ferdinand is een waardeloze band imo. Placebo is niet mijn ding, Tool is iets te trippy. Deftones is cool, maar vond ik vorige keer live tegenvallen.

Niet helemaal mijn ding dus :)

13. vind het eerlijk gezegd echt een skeit line-up :)

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Alleen rhcp is het kijken waard. Dan is 100 euro een hoop geld

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

Ik ga ook :) Ik ga alleen maandag, de rest van de dagen vond ik wat blöd, maar ik heb er erg veel zin in!

Ik was btw mijn draadje bijna vergeten zeg :eek:

16. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dit jaar wou ik ook es gaan, maja, toen hoorde ik opeens dat metallica 8 juni in arnhem is:D keuze was erg makkelijk }:] _O_ (allebei is beetje te duur:+)O-)

17. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie je daar wel :p. Ik wil zowieso elk jaar naar 1 festival, maar vind pinkpop 2006 dus niet goed genoeg. Misschien eens over de grens kijken dit jaar.

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    The Dresden Dolls :cool:

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van gehoord, zou dat wel moeten dan?

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind van wel natuurlijk, maar ze hebben wel een erg apparte sound, dus check het maar uit. Binnenkort komth hun tweede cd uit.

Van een site:

THE DRESDEN DOLLS
    Naamloos
    (8ft.records/CNR)
    Als je nog nooit van de Dresden Dolls gehoord hebt, dan zal het beluisteren van hun debuut CD je zeer waarschijnlijk overdonderen. Tenminste als je van cabarateske-punk-rock houdt en bijvoorbeeld fan bent van Kurt Weil, Patti Smith, P.J Harvey of Tom Waits. De Dresden Dolls bestaat uit Amanda Palmer, zang en piano, en Brian Viglione, voornamelijk drums en een beetje gitaar. Muziek met passie op de grens van bloedserieus, bloedstollend en cabaret. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze in het live repertoire ook Brel-nummers opgenomen hebben. "Missen Me' en 'Coin-Operated Boy', zijn twee pracht voorbeelden van de muziek van de Dresden Dolls. Nummers die een verhaal in zich hebben en ook muzikaal als verhaal opgebouwd zijn. Een plaat ook met opvallend weinig gitaar, maar vaak is piano en percussie genoeg. En natuurlijk de fraaie stem van Amanda. Niet zo zwaar als die van Nico vroeger met wel duidelijk met een kroeg-smaak. Muziek om van te smullen. Zeker één van dé verrassingen van 2004. (H.N.)

Deel Deze Pagina