1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jingga, 21 feb 2006.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    "This is how we fucking do it in Texas!" :cool:

Tool was echt geweldig. :thumbs:

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin zit er nu. *jaloerst.

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk ook ergens live op de radio ofzow te volge?

En op tv begint het pas om 19.00 uur :{ ?

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nog twee foto's kunnen vinden van gisteren.

En de gespeelde setlist voor wie intresse heeft:

Rosetta Stoned
    Stinkfist
    The Pot
    Forty Six & 2
    Jambi
    Schism
    Sober
    Lateralus
    Vicarious
    Ænema

Prachtig dat pistool (en de uitspraak na Rosetta Stoned) i.v.m. de Amnesty actie, haha.

5. mars15

mars15 Guest

6. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt appart. in de green mile en hier krijg je geen posts bij, bij de rest wel

edit:: mm verkeerde pagina

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    tool was meesterlijk goed vond ik, ik stond bijna vooraan echt heerlijk, die projecties en dat lichteffect, echt heerlijk _O_ tool_O_

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De pinkpop maandag was heeeeerlijk. Ik heb vanuit het pitvak gekeken naar Pete Murray (aangename verrassing!), Skin, Keane en Franz Ferdinand. Gisteren twijfelde ik nog, maar Skin was toch mijn favoriet. Ik stond in de brandende zon en nog stond ik te rillen, zij was zo goed en die twee Skunk Anansie nummers waren ook super. Zij genoot er echt van.

Maar toen stond ik na Franz Ferdinand te wachten in het pitvak, ik ging heel snel wat te drinken halen, mijn plaats werd vrijgehouden. Ik kom terug, hadden ze het vak afgesloten....Zo veel ruimte en er mocht alleen maar pers nog in, terwijl mijn vrienden daar nog zaten. :'-( Uiteindelijk vanaf ze zijkant niks kunnen zien van RHCP.
    Maarja, daar kwam ik toch niet voor. Franz Ferdinand en Skin, geweldig!

9. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Skin had ook zeker een paar aardige nummers. Er was één nummer, die vond ik echt zo lijp alleen ik weet niet hoe het nummer heet. Eerst zingt ze heel hard dan weer zacht en dan weer hard. 'Hedonism' en 'Weak as I am' zijn het niet, die heb ik al gedownt en gehoord. Weet iemand welke ik bedoel?

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
  11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pete Murray was echt goed, eveneens als Franz Ferdinand.
    Ik ben echt uit helemaal uit mijn dak gegaan.
    Gezellige sfeer daar bij pinkpop. Ik vond Skin echt tegenvallen de eerste nummers, later werd het wel wat beter. Geweldige dag gehad!
    Ik was alleen om 3 uur s'nachts pas thuis.
    Wel geweldig die after-party radio bij 3fm.
    Je hoorde zo op de radio Giel Beelen die zei: "Iedereen bij pinkpop in de file, toeter!" en daar gingen de toeters hoor.

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kwam eigenlijk iets te laat aan en moest genoegen nemen met een plek iets verder naar achteren, maar dichtbij genoeg om alles goed te kunnen zien en met het geluk dat ik achter een aantal korte mensen stond. De projecties zelf waren inderdaad erg vet, maar ook het silhouette van Maynard (naarmate het donkerder werd) in allerlei poses. :) Adam brak een snaar tijdens het spelen van Vicarious. Dat geeft wel aan hoe het er aan toe ging en het werd netjes en spoeidig opgelost. Verder was het mooi om Danny aan het werk te zien achter dat enorme drumstel, met name tijdens Lateralus heb ik op hem gelet. Al met al zeer geslaagd en de lange reis meer dan waard.

Zonde dat ik de 27e op vakantie ben, anders had ik zeker geprobeerd ze weer te bezoeken. Maar ik heb begrepen dat dit nog niet de 'echte' tour is. Dus wellicht 'binnenkort' weer kans om ze te zien.

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  13. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was mijn eerste festival en ik moet bekennen dat ik het helemaal geweldig vond. Gewoon de sfeer, de goede muziek en alles erom heen:D . Alleen ik moest vanmorgen weer 8 uur opstaan, dat was iets minder :confused:

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zooo ik ben terug van weggeweest.

Was vrijdagavond al gegaan en bleven toen bij de rotonde voor Camping A slapen (hoewel...slapen) Het was echt druk maar wel tof. Muziek, zatte mensen..Om half 5 stonden we allemaal al voor de poort omdat sommigen dachten dat hij al open zou gaan..Nou...2 uur later ging die open. Om half 7 renden we naar de beste plek toe. Tegenover de camping-store, bij een bankje (waar 1 plank miste) en vlakbij alle andere kraampjes en de wc's.

Het was op het begin wel lang wachten want alles begon pas om 3 uur. The Dresden Dolls begonnen en die vond ik wel vet. Die drummer was echt tof. ik heb die dag nauwelijks iets gezien omdat ik zo moe was. Heb wel nog Kaiser Chiefs en Nelly Furtado gezien. Nelly Furtado vond ik wel erg slecht eigenlijk en Kaiser Chiefs hadden mijn hoofd niet weggeblazen :p

Bloodhound Gang: stelletje sukkels. Puberaal gedrag vertonen en denken dat ze zo een show neerzetten omdat het muzikaal gewoon dikke bagger is. Voor de rest was het allemaal wel aardig. Heb wat op het gras gelegen en gegeten en verschillende dingen gehoord maar niet echt gekeken.

Maandag was natuurlijk de topdag en begon geweldig: pete murray. Muzikaal was hij echt de beste band live naar mijn mening. Skin viel wel tegen wat ik erg jammer vond, maar ik zat ook geplet bij de poort om in het voorvak te komen. Jamie Lidell was echt super. Een van de leukste ook. En dan hebben we natuurlijk nog Franz Ferdinand en RHCP waar ik flink op heb zitten springen en dansen.

Kwam vanochtend thuis en lekker verbrand natuurlijk. Pinkpop 2006 was zoals pinkpop bedoeld is: TOP~!

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me hier helemaal in vinden!
    Ik vond Pete Murray echt keigaaf! En die drummer was ook wel chill, evenals de rest van de band. Maar mijn hoogtepunt was toch echt FF.
    En Keane was ook best aardig, maar hallo zeg, Soulfly wat een takkeherrie was dat zeg.

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    haha ja daar ging ik sowieso niet naartoe, maar heb het op TV wel gezien. Heb het toch even snel vooruitgespoeld zeg. Wat een rommel.

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat het album van Skin eerder is wat tegenvalt. Veel mensen vonden het begin tegenvallen, maar ze opende nou eenmaal met die nieuwere nummers. Mijn vrienden vonden het niks, maar je moet ervan houden. En tsja, dat doe ik. \o/
    Pete Murray kende ik niet eens! Maar die vond ik echt goed. www.3voor12.nl is dit jaar weer zo negatief, wat ik niet begrijpen kan. Pete Murray was absoluut niet saai.
    Ik zou trouwens even hebben gezworen dat ik jou had gespot, maar daarnaast heb ik toch vrij veel bekenden gezien voor een publiek van die grootte. Sommigen zelfs 3 keer, maar wat wil je als je beide naar dat pitvak wil dringen. Bij FF stonden er zoooo veel man in dat vak. Men begon te springen en hield meteen weer op omdat het echt niet ging. :+

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, die streams doen het ff niet...
    Ik wil Jamie Lidell.:mad:

@ The Matrix

Op het begin zong Skin gewoon niet goed, gewoon vals op sommige momenten.
    Naarmate ze wat nummers had gezongen was het eindelijk weer een beetje om aan te horen.

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  19. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja later ging het goed omdat ze toen de oudere nummers van skunk and nancy ofzo ging zingen.

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006

Deel Deze Pagina