1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdlit, 15 dec 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, laat ik dan ook hier weer eens wat gaan posten.
    Ik ben drie dagen geweest en heb echt een onwijze gezellige tijd gehad.
    Eigenlijk wil ik hetzelfde zeggen als LT Mezz bovenaan deze pagina, maar laat ik daar nog wat dingen aan toevoegen.

Wat waren de Arctic Monkeys kut, had daar ook nog even een meningsverschil over met iemand in de trein op de terugweg.
    Ik wist al dat ze niet zo goed waren live, en het werd mij volkomen duidelijk waarom. Die ventjes zijn gewoon zo verschrikkelijk saai, en serieus als je de leeftijden van die gastjes allemaal bij elkaar op gaat tellen zijn ze net zo oud als ons Iggy menneke. Maar goed, zo'n gast in de trein zei dat de aapjes wel goed waren, ik begreep niet waarom? Ze speelden gewoon hun liedjes en daar bleef het bij, ze hadden gewoon geen show(punt). Ze hadden net zo goed een zwart doek op het podium kunnen hangen, er was weinig aan te zien.
    Het enige wat aan hun optreden spetterde was de regen op de vele poncho's.

Dan de hoogtepunten. Marilyn Manson, Muse en Linkin Park, de dagafsluiters voor mij waren echt allemaal toppertjes, zij wisten pas shows op te voeren.
    Maar laat ik even beginnen bij Goose, de opener.
    Dat klonk goed zeg! Check youtube maar even, een perfecte opener, heerlijke muziek met gruwelijke beats, heerlijk om op los te gaan.

Wolfmother was ook dikke shit, ik schijn nog op tv te zijn geweest ofzo bij een camerashot waar ik losging want dat liet de muziek en het optreden zeker toe. Gruwelijk gitaarwerk en ik heb met bewondering gekeken ook hier:). Op een gegeven moment flikkerde hij (de zanger) zijn microfoon een paar meter de hoogte in en ving hem weer op.

Ik denk dat Muse en LP voor zich spreken, de muziek is gewoon top en zij waren het beste. Waarom? De vonken spatten al vanaf het podium af met de lighteffects etcetera en de echte die-hards kunnen natuurlijk de nummer meezingen, en aangezien hun nummers en de artiesten zelf al over the top zijn kon het alleen maar beter worden, en dat was het ook.:)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ha, ik nam het programma met wat vrienden door en ze verklaarden mij ook al voor gek, terwijl ik er niet eens ben geweest maandag. 8) Ik heb genoten van the Kooks op tv, ik vind dat een heerlijke band!

@ Kameo, was jij er ook dan? :eek:

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tja. Ik zelf kan de Arctic Monkeys goed waarderen, en ze speelden veel nummers waarop je flink uit je dak kunt gaan. Maar ik moet je wel een beetje gelijk geven though. Het optreden opzich stelde weinig voor, aangezien ze als een stel zoutzakken zonder ook maar enige uitstraling op het podium stonden.

Agree. Leuk bandje uit Belgie die lekker van start gingen, met goede beats idd. :)

Heb tijdens het optreden van Wolfmother helaas niet voor het podium gestaan, aangezien ik nog behoorlijk wakker moest worden ^^. Maar wat ik van een afstandje hoorde klonk erg lekker ja, ze rockten er flink op los en natuurlijk kan 'k dan tijdens nummers als Woman niet stil blijven staan ;).

Voor mij was de absolute topper toch echt Snow Patrol. Echt, zoals die gasten daar stonden te spelen was gewoon zwaar, zwaar impressive. De zanger had ook constant een blik van verering naar het publiek om aan te geven met hoeveel gevoel ze daar stonden te spelen. Ze speelden ook alle nummers die ik wilde horen, en zowaar iedereen zong flink mee. Om het af te maken brak de zon halverwege het concert ook nog door de wolken, en was het gewoon puur genieten van Snow Patrol. :)

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  4. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, precies! Je zag gewoon in zijn ogen dat hij genoot en dat vind ik geweldig om te zien. Vorige week vond ik Snow Patrol een aardige band, maar kon mij niet zo boeien. Hun optreden has made me into a believer, though!

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    bij die gozer zag je inderdaad dat hij het zelf echt super vond, leek wel alsof het zijn eerste keer op zo'n festival was zo voldaan en blij keek hij:+

6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Stone Sour live at Pinkpop 2007.

http://download.yousendit.com/0F49085835ACBBB2

Moet wel toegeven.. er zitten 2 computergeluidjes in 8) Het is niet echt jippie-kwaliteit, maar tis beter als de hele tijd streamen. Ik heb het programma "Mp3 my Mp3" gebruikt, maar als iemand anders een betere rip kan maken dan ben ik, en de andere, je dankbaar :) Ieder geval, enjoy.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Iig bedankt voor deze rip, ben hem nu aan het downloaden :)

edit//hmmm...moet eerst een account op yousendit aanmaken. Dat doe ik dan vanmiddag als ik terug kom wel

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  8. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik vond het echt geweldig\o/

Vorig jaar was ik er 1 dag, maar nu dus alle 3 en echt helemaal top.

Hoogtepunten waren voor mij:
    - Goose: had ik niet zo veel van verwacht, maar vond ze echt geweldig
    - Marilyn Manson: Stond bijna helemaal vooraan en echt geweldig zo'n show.
    - The Nightwatchman: Klonk gewoon heerlijk
    - Gabriel Rios: heerlijk dat hij broad daylight speelde en dat de zon begon te schijnen
    - Gogol Bordello: die show van die vent
    - Razorlight: geweldige muziek, de show vond ik niet heel erg speciaal
    - Muse: geweldige muziek en een geweldige show. Al dat licht man.
    - 5 o'clock heroes: wist niet wat ik ervan moest verwachten en ze klonken echt goed vond ik.
    - Wolfmother: gewoon rock op zijn best
    - Linkin Park: heeft dit uitleg nodig? Gewoon geweldig die sfeer, de muziek en de show.

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Noh ik vond 'm echt zwaar tegenvallen. Ik zat buiten de tent op 't gras, van de zon te genieten terwijl hij speelde maar damn.. Het is echt gewoon een boer met een gitaar in z'n handen die wat achterlijke kinderliedjes zit te spelen. En dat debiele truckerspetje maakt het dan echt af.

Naja, voor mij was 't iig een tegenvaller ^^

Razorlight daarentegen inderdaad <3. 'k was geen grote fan van z'n muziek maar het klonk echt geweldig. Lekker vrolijk in de zon meedansend ;)

10. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook komen dat ik het wel goed vond klinken doordat ik niet wist wat ik ervan moest verwachten. Hetzelfde geld voor goose en 5 o'clock heroes.

11. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nog 'n kleine bump dan ^^

M'n pa was zo vriendelijk om de Pinkpop uitzending van Nederland3 op dvd te pleuren. Zo slim als 'k ben, ben daarmee aan de slag gegaan, en heb zodoende enkele nummers weten te rippen naar mp3.

Dus bij deze wil ik melden dat er (op het moment) zo'n vier nummers te vinden zijn op m'n webspace, allemaal live @ Pinkpop :).

Snow Patrol - Chasing Cars - Live @ Pinkpop 2007.mp3
    Snow Patrol - Hands Open - Live @ Pinkpop 2007
    Snow Patrol - Shut Your Eyes - Live @ Pinkpop 2007

Wolfmother - Woman - Live @ Pinkpop 2007

Hoop hiermee enkelen een plezier te kunnen doen ;)

En mocht dit niet toegestaan worden door het forumbeleid; bij voorbaat mijn excuses.

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat doe je zeker! Dankjewel.

Deel Deze Pagina