Haha, tja. Ik zelf kan de Arctic Monkeys goed waarderen, en ze speelden veel nummers waarop je flink uit je dak kunt gaan. Maar ik moet je wel een beetje gelijk geven though. Het optreden opzich stelde weinig voor, aangezien ze als een stel zoutzakken zonder ook maar enige uitstraling op het podium stonden.
Agree. Leuk bandje uit Belgie die lekker van start gingen, met goede beats idd.
Heb tijdens het optreden van Wolfmother helaas niet voor het podium gestaan, aangezien ik nog behoorlijk wakker moest worden ^^. Maar wat ik van een afstandje hoorde klonk erg lekker ja, ze rockten er flink op los en natuurlijk kan 'k dan tijdens nummers als Woman niet stil blijven staan .
Voor mij was de absolute topper toch echt Snow Patrol. Echt, zoals die gasten daar stonden te spelen was gewoon zwaar, zwaar impressive. De zanger had ook constant een blik van verering naar het publiek om aan te geven met hoeveel gevoel ze daar stonden te spelen. Ze speelden ook alle nummers die ik wilde horen, en zowaar iedereen zong flink mee. Om het af te maken brak de zon halverwege het concert ook nog door de wolken, en was het gewoon puur genieten van Snow Patrol.
Laatst bewerkt: 30 mei 2007