1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door IWFH '2006', 19 dec 2007.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Zou Lambshade komen?:+

2. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het wel8)
    Zou Jan hun cd eigenlijk al geluisterd hebben?:+

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nu of Nooit winnen is denk ik de enige manier waarop zo'n band op het Pinkpop-affiche gaat komen.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Juist supertof man dat Bruce komt. Die gast maakt echt prachtige muziek. Ik heb zijn muziek zo'n beetje vanaf mijn vijfde gehoord (ben nu 26) omdat broer groot fan van hem is...en heb nu besloten dat ik ook naar een concert van hem ga als hij dit jaar zou komen...als hij alleen bij pinkpop optreed dit jaar, dan ben ik daar ook. :)

Dus tja, ik vind het een beetje onzin dat ie niet voor onze generatie is bedoeld, de man maakt nog steeds muziek en nog steeds zitten er echte uitblinkers tussen zoals The Wrestler. Als iemand van mijn leeftijd hem kan waarderen, surely ben ik niet de enige :p

Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Vorig jaar kon men gewoon niet om de line up heen.
    Want de populairste bands van de afgelopen jaren waren daar vrijwel allemaal te vinden.

En ja, ook Pinkpop heeft zijn sterke punten net als ieder festival. Alleen ben ik nu al drie jaar achtereenvolgend naar Pinkpop geweest en ben ik tot de conclusie gekomen dat het enige punt waar Pinkpop op piekt de line up is.
    Festivals hebben bij mij misschien wat andere eisen dan bij de 'gewone' bezoeker.Ik vind gewoon dat het klap en vlaggetjes publiek van Pinkpop niet echt weet hoe ze een feestje moeten bouwen. Alleen ook op camping B is het like tot een uurtje of 2/3 feest.

Die limburgse sferen doen mij ook wel wat maar er valt zo meer uit dat festival te halen en Smeets doet er al tientallen jaren helemaal niks mee. Naar mijn mening zou het dan ook een mooi moment zijn voor deze man om na deze jubileum-editie met pensioen te gaan. Zo zal iemand anders eens flink een draai aan het roer van pinkpop kunnen geven.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja Camping B is de shit :+ Verder vind ik PP ook wat 'steriel'..

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geen twijfel mogelijk dat hij goede muziek maakt, maar ik vrees toch dat je een van de weinige bent. :+ En dat bedoel ik niet negatief, maar eerder zo van dat de gemiddelde leeftijd toch wat hoger ligt dan bij namen zoals QOTSA, Editors en Foo fighters, die vorig jaar publiek trokken. :) En dat is niet erg.

In de jaren 90 is het een meerdaagsfestival geworden en vergeet niet dat Pinkpop uit een héél diep dal is gekomen. Dan heb ik het over 2004/2005 toen er namen als de Sugababes kwamen, omdat het gewoon niet anders kon. In 2005 stond ik met nog geen 20.000 man naar the Prodigy te kijken! Het jaar daarop stond daar ineens RHCP, een jaar later Muse en the Smashing Pumpkins --> toen Metallica/FF/RATM en nu Bruce Springsteen! Dat noem ik toch een flinke groei. :)
    Maar daar zit ook gelijk de kritiek, want het programma lijkt het enige te zijn waar ze aan sleutelen en dat is waar jij volgens mij over struikelt.
    Als fanboy moet ik eigenlijk verzwijgen dat ik dit jaar waarschijnlijk ook Lowlands ga bezoeken i.p.v. Pinkpop, maar dat terzijde. 8)

Overigens is de nummer 1 van de Gouden Tip zo goed als zeker geboekt. Het vermoeden gaat dat ze Zaterdag spelen, want het management van Bruce Springteen wilde niet dat ze voor BS zouden optreden...

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dan gaan we een pilsje drinken in de beugelbar ofzo.

Maar het klopt. Pinkpop ging weer uitverkopen en toen kon de line-up verbeterd worden. Maar de vele snacktenten waarvan er tientallen op het terrein te vinden zijn... Alles blijft hetzelfde, zo jammer. En op de campings zou ook veel meer georganiseerd kunnen worden.

Het enige nieuwe van de afgelopen jaren was vorig jaar de Playstation-tent waar wat demo-pods te vinden waren.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Je bent zeker niet de enige, vind Bruce 1 van de beste artiesten allertijden _O_

Ik heb ook een live dvd van hem in Barcelona, wat een concert, geniaal!!!

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    The Killers zijn zojuist bevestigd, ze spelen op zaterdag voor Bruce Springsteen. Dit gerucht liep al een tijdje, dus het was niet onverwachts.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Tijd voor een Pinkpop 2009 topic:)?

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
  14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het ook gaaf dat hij komt. Ik ben nu 15 en ik ben ook al zowat mijn hele leven groot fan van hem en mijn vader ook. Ik heet in Real life ook Bruce en m'n broertje heet Steve (van Steve van Zandt, bandlid van Springsteen). Ik ben tot nu toe ook naar elk concert van hem geweest in Nederland (eerste was in de Gelredome in 1999). En nu ga ik dan naar Pinkpop met m'n vader. Wel leuk dat dat festival in Limburg is want ik ben zelf ook een limburger.
    Eerste keer dat ik uberhaupt naar zo'n festival ga, dus ben best wel benieuwd hoe het gaat worden. :thumbs:

Deel Deze Pagina