1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 24 jan 2009.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Coldplay kom ik niet voor_0/.
    ik hoop ook niet dat dat die grote afsluiter wordt!

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik weer met je mee :D

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook weer bij op Werchter, ik zal wel even een nieuw topic aan maken :cool:

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er dus op dat onze vrienden van Metallica dat gaan doen...
    Beetje jammer. Zal PJ komen op zaterdag?

do 2 juli Placebo
    vr 3 juli Coldplay, The Killers
    za 4 juli -
    zo 5 juli Metallica

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    tot nu toe vind ik pinkpop de line-up maar tegenvallen :mad:
    wordt toch werchter voor mij dit jaar!

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Limp Bizkit wordt een steeds sterker gerucht voor Pinkpop. Ze zijn nu ook al bevestigd voor Rock am Ring en dat is meestal wel een teken.

Pearl Jam daarentegen, zij touren pas in september. Dus dat wordt noch Pinkpop, noch Werchter. :mad:

7. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das erg jammer.. Pearl Jam is een van de weinige bands die ik nog perse zien wil.
    Samen met Bruce Springsteen, dus ik ga sowieso wel mooi heen;)
    Wordt de 4e keer in a row voor mij pinkpop\o/

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Woensdag is de persconferentie. Er is nog niks gelekt, maar dit zijn de verwachtingen van graz.nl:

- Snow Patrol (ze spelen 30 en 31 mei in Duitsland, dus dat moet dan de maandag worden)
    - The Gaslight Anthem (ze spelen op het moment van schrijven in een uitverkochte Melkweg en zijn voor veel Europese festivals bevestigd voor komende zomer)
    - Bloc party (komen eind mei naar Europa om veel zomerfestivals aan te doen. 29 mei op Spaanse Primavera festival en 3 juni op het Deense Skive beachparty festival)
    - Limp Bizkit (hebben aangekondigd een Europese tour te doen. Ze spelen eind mei in Rusland en de Baltische staten en in juni enkele headlining shows op festivals in west europa, waaronder Novarock, Rock am Ring, Rock im Park en Werchter.)
    - Amy Macdonald (heeft Keyzer verteld op het forum toen hij met Amy en Moke mee was op tour in Duitsland. En bevestigd voor RW)
    - The Prodigy (alle keren succes geweest op Pinkpop. Hebben nieuw album en doen deze zomer veel festivals in Europa. Alleen eisen ze volgens mij wel dat ze in het donker spelen (ivm lichten enzo). Bij Pinkpop is de tent te klein en zijn alleen de afsluiters in het donker. Dat zou dan de maandagafsluiter betekenen. En dat verwacht ik dan weer niet... hoewel ze wel al 2 keer op Pinkpop afsluiter zijn geweest)
    - Oasis (goed optreden in HMH, 4 juni in Manchester en veel zomerfestivals)
    - Milow (populaire Belg en doet Nederlandse festivals deze zomer)
    - The Ting Tings (was leuk op Lowlands en doen deze zomer weer Europese festivals, zoals Isle of Wight en Open'er)
    - dEUS (doet het altijd goed op Pinkpop en Mauro zou het in Paradiso tegen een bezoeker hebben bevestigd. Mijn gevoel zegt eerlijk gezegd eigenlijk nee)
    - The Script (populair opkomende Ierse band. spelen op Rock am Ring)
    - De Jeugd van Tegenwoordig (nog nooit op Pinkpop gestaan)
    - Nickelback (29 mei in Sheffield. Maar weet niet waarom die nu nog zouden moeten komen)
    - Madness (volgens http://madness-central.com/blog/?p=112 en bevestigd voor Roskilde en Open'er)
    - Linkin Park (29 mei in Londen)
    - Scouting for Girls (Londense band die Brit awards won en die ook op Rock am Ring speelt)
    - Elbow (zou band gezegd hebben tijdens optreden in de Effenaar.)
    - White Lies (Londense snel opkomende band. Speelt ook op Rock am Ring)
    - Nick Cave & Bad Seeds (gezegd op Kink-FM)
    - Kings of the Day (vanmiddag gewonnen bij Nu Of Nooit wedstrijd, dus opener Pinkpop)

bron: http://www.graz.nl/bericht.asp?id=1235

Laten we bidden voor Limp Bizkit (en Oasis natuurlijuk :+)

9. Pitakaas

Pitakaas Guest

Ik hoop meer op dEUS en The Gaslight Anthem! Vooral die laatste wil ik echt life zien. En White Lies en Scouting For Girls zijn ook leuke bandjes!

En springen op Madness, dat is ook gaaf :D.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, dan kan ik tenminste nog nieuwe dingen op de persconferentie opvangen.
    Ik geloof alleen dat Giel zijn bek niet kan houden en wel weer wat zal loslaten op 3fm.

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    White Lies is wel vet

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Katy Perry en Billy Talent zijn bevestigd. :)

Jochem Geedrink, popjournalist van de Metro vroeger, heeft de lijst mogen aanschouwen en zei het volgende: "Ik heb beloofd er niets over los te laten... En dan bedoel ik ook echt niets. Wil alleen nog kwijt dat ik behoorlijk onder de indruk ben. De lijst is veel indrukwekkender dan ik gedacht had." Dat klinkt goed van iemand zo kritisch als hij! Morgen zullen we het weten.

Pearl Jam is ook back in de running. Er staat al weken een reclamebanner voor de band op pinkpop.nl. Dat zou wel een naam ziijn waarmee Pinkpop zich kan onderscheiden van Werchter.

edit:
    Nog een quote: "De bands waarvan we zeker weten dat ze niet zullen komen zijn Radiohead, Coldplay, U2, Slipknot, Neil Young en AC/DC. “Maar”, verzekert Jan Smeets ons, “ik heb wel een band waarvan ik zeker weet dat ik daarmee Pinkpop uitverkoop"

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De "populaire moderne stadion act" die op Pinkpop staat is Anouk..
    Werd bij Giel op de radio bevestigd.
    Vanmiddag de rest, hopelijk stromen er wat toffe namen door naar Werchter.

Billy Talent live is wel tof trouwens! :cool:

14. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Anouk is bagger.

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond dat echt bizar. Een paar jaar geleden wilde Anouk nog niet komen, omdat ze niet tevreden was met haar plek in het schema. :'-(

Dat denk ik wel. De line-up van elk willekeurig groot festival is toch een indicatie van wat er 'populair' is deze zomer.

Kyteman's hiphop orkest is overigens wel erg vet!

16. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    nu heeft ze vast wel geld nodig, ze doet ook reclames toch, echt bagger.

17. Pitakaas

Pitakaas Guest

Kings of Leon? :{

Anyway, Gaslight Anthem moet ff bevestigd komen, dan heb ik iig een nog betere reden om te gaan.

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hou je op :mad: door vakantie geen kaarten kunnen kopen voor deze held. Kwam er een extra concert bij Tivoli en die is ook al uitverkocht. Ik wil die shit gewoon zien! \o/

Verder Limp Bizkit, shit daar was ik met 13 jaar al een keer naartoe gegaan. Eerste concert en dat was echt gaaf :+ Met welke tour gaan ze beginnen dan en in combinatie met welke cd zal dat gaan gebeuren? Laatste tijd hebben ze niks gereleased toch?

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Limp Bizkit heeft gewoon een reünie-tour met Wes Borland. ;)

Deel Deze Pagina