1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 16 mrt 2011.

  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak in ieder geval de eerste trein vanuit Hengelo, hoop dat ik op camping A of B terecht kom maar we zullen het zien. :)
     
  2. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker op vrijdagavond laat al die kant op. Ik hoorde dat camping A vorig jaar al om 0700 open ging.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik heb ook weekendticket.. Wie komen er die ochtend dan? Doe lekker rustig aan :p.
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik pak ook gewoon de eerste trein, als je toch met een hoop vrienden bent maakt het niet zoveel uit dat je moet wachten. :)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, veel plezier! Ik had er 6 op rij, maar dit jaar moet ik helaas laten schieten...
    Jullie komen toch wel achteraf wat band reviews posten, hè?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Uiteraard!

    Eerst nog even verdiepen in het programma. Vriend vertelde me dat er sowieso weinig dillema's zijn dus dat is mooi.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alleen maandag. Heb zoveel zin in het concert van the Gaslight Anthem en Band of Horses \o/ En dan de dag afsluiten met de Foo's.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Doorgaans is zijn de voorste rijen bij een festival toch vrij rustig he? Dus geen geduw en zo... Kan ik daar nu ook vanuit gaan? Want bij A7x moet ik gewoon vooraan staan, maar ik kan niet goed blijven staan dus als het rustig is is het geen probleem :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Bij Laura Jansen vast wel! 8)
    Als je bij Bloody Beetroots verwacht dat je ff lekker kan chillen op de voorste rijen kom je van een kouwe kermis thuis vrees ik.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja okee :+
    Maar in het algemeen?
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je hebt vooraan wel kans dat je lekker tegen het hekwerk wordt aangeduwd.
    Ikzelf ga nooit helemaal vooraan staan bij festivals, dat is altijd zo onhandig als je bier moet halen..
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Idd, en de drang om zangers echt te zien heb ik ook niet. Zolang ik maar droog sta :p.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De enige keer dat ik even vooraan ben gaan kijken was toen Katy Perry op Werchter stond. :+
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Tetten!
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt de hordes meisjes die tegen het hek aan staan. Dan krijg je de mensen die een pit willen of lekker willen springen en daarna wordt het weer rustig. Maar wees niet bang, er staan altijd mensen omheen die niet meedoen en zij die wel los gaan, zijn op festivals juist erg attent richting anderen.
    Het is niet agressief o.i.d.

    Maar bij the Bloody Beetroots moet je het niet gaan proberen. 8)
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, voor mij eigenlijk alleen Thirty seconds to mars en Deadmau5 op dezelfde tijd. Maar ik ga naar Deadmau5, wel leuk voor de afwisseling.:)
    Morgen vroeg eerste trein pakken om half 7, daarna lekker met koud blik pils in de trein zitten.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Pff ik ga denk wat eten rond die tijd. Thirty Seconds To Mars is echt een drama, kun je beter wat knallen op Deadmau5.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo thuis in de rock muziek dus je zou wel gelijk hebben. Ja ga ik ook doen, mooi knallen. :)
    Inkopen gedaan vanmiddag. Weet iemand hoe het zit met de winkel op de campeer tereinen, is dat gewoon een soort kleine supermarkt?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Gaan we nog meeting doen?
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Brrrrrrr dat geluid van Alter Bridge in het begin! Wat een horror. Nee ben blij dat ik deze mannen heb mogen zien in de HMH.
     

Deel Deze Pagina