1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 12 aug 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vond op het eiland wanneer ze rum drinken btw echt cool, zeker als zij 's ochtends alle rum in de fik steekt.. Jack Sparrow sjorde het niet meer :cool:

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    *sluit aan bij jedje*

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Johhny is zóóó lekker 8) :9 8)
    Ik ga woensdag naar Pirates, dan is het namelijk Lady's night en ik en Nadya hoeven dan alleen de helft te betalen :9

Edward Scissorhands = top
    Ninth Gate = top
    Blow = top
    Fear and loating (ofzoiets) in Las Vegas = Top
    Sleepy Hollow = top
    From Hell = top

Johnny Johnny Johnny 8)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik wist niet eens wie Johnny was, hij bleek later die Jack Sparrow te zijn ofzo 8)

Ik wist het pas toen
    [CENSUUR] ... ow 8)

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net ook gezien.
    Hele coole film! Enkel vond ik dat met die skeletten een beetje TE ongeloofwaardig maar voor de rest wel goeie film. En die elisabeth mmmmm:)

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    met die skeletten vond ik eigenlijk toch wel best goed gedaan:) op dat schip dat elisabeth ze voor het eerst ziet, dat was typisch disney style..
    en later als die 2 dudes vermomd zijn als oud vrouwtje in dat bootje en dan zwaaien ze naar die boot.. en daardoor worden ze betrapt, dat was lache :)

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja da was eigenlijk wel grappig. En ook toen ze die bom in iemand skelet staken en hem dan terug uit het maanlicht duwden :) Ik vond het ook heel erg goed gefilmd bv toen ze daar over die wrakstukken vaarden.
    Hoe heet die elisabeth int echt?

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    mja idd :cool:

elisbeth heet in het echt: Keira Knightley

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    In een van de trailers vind ik de skeletten heel erg onrealistisch en te snel bewegen :eek:

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja laat je niet misleiden die skeletten komen er niet zo vaak in voor. Volgens mij is het echt wel een aanrader.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sketeletten komen altijd onrealistisch over :+ hbgeetje moeilijk om realitisch een lopend skelet met vellen en beenderen te maken :). Ik heb nog nooit een skelet zien lopen :eek:

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    die skeletten moeten je zeker niet weerhouden om naar deze film te gaan, ze voegen ergens wel wat extra's toe aan de film, maar storen (vond ik dan) zeker niet

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik bedoel dat je ziet dat het zo met de computer is gedaan :9 maar zeker weerhoudt het mij er niet van om er woensdag met mijn best vriendin en haar mams en mijn mams naar toe te gaan :cool: Lady's Night :9 Hoeven we maar 2 kaartjes te kopen...It's good to be a woman (Sometimes) :9

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    vrouwen worden altijd voorgetrokken :mad:
    offtopic: bij ons in een cafe hebben ze een speciale night voor de dames en voor de heren
    dames: alle cocktails gratis
    heren: een biersoort in de aanbieding.. ja kom op, doe dan gratis bier ..

ontopic : maar tis niet overduidelijk dat het met die computer is gedaan hr.. ze bewegen zeer natuurlijk (maar ook weer niet te ) zodat het nog best menselijk lijkt.

15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom denk je dat de vrouwen voorgetrokken worden?
    Als er meer vrouwen zijn, komen er ook meer mannen op die vrouwen af. Dus kassa voor de mensen die lady's Night heeft uit gevonden.

16. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    geweldige film, misschien ook eens leuk om zonder kritiek neer te zetten :D

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het spel is trouwens ook ziekelijk mooi...

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister gezien in Den Bosch (drukke zooi daar overgens:))

De film was wel goed, hoewel het soms niet echt echt overkwam naar mij persoonlijk..
    zeker een aanrader, nu maar hopen dat er geen deel 2,3,4,5,6, t/m 3524562 en een teken-''film''komt want dat zou zonde zijn..

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    er mag van mij nog 1 film komen, met Jack Sparrow als Johnny Depp, of een serie ofzo met hem in de hoofdrol 8) :cool:

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog alleen die voorfilmpjes gezien maar ik vond wel dat vooral die ene scene met dat skelet weetjewel: "you better start believinng in ghoststories, you're in one" waarna die kerel wat wijn drinkt, dat wijf wegrent, alles heel eng bedoeld is, maar dat die scene een beetje verpest word omdat die skelletten dan ineens heel stom gaan lachen:D aan de ene kant wel leuk

maar toen dacht ik van: is dit nou een scary piratenfilm of een comedy?

Deel Deze Pagina