1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Poken (social network gadget)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Eckie, 5 jan 2009.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit hoor ik vaker inderdaad. Ik hoorde al iemand vragen om een zakelijke versie hiervan. Poken SA (het bedrijf) is nog maar net aan het opstarten. Ze zijn hard bezig met het toevoegen van social networks, en met het opzetten van een Europese webshop. Ik twijfel er niet aan dat de keus aan Poken-karakters behoorlijk uitgebreid gaat worden in de komende maanden.

Tot die tijd blijkt dat vooral de 20plussers zich er weinig van aantrekken dat de beestjes vrij schattig zijn.
    Ik heb vandaag m'n eerste doos binnen gekregen:

[vimeo]2783277[/vimeo]

2. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    het kan een grote rage worden ja maar denk eerder voor de Onder 18 dan erboven

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk filmpje!! En moet zeggen duidelijke stem...zeker voor een tukker :)

Ik dacht eerst zelf zoiets van wtf...maar goed ding is niet heel groot en het moet dan ook echt een hit worden wil je er mee over straat lopen :+ En waarom pakken ze het dan niet wat hipper aan?

Deel Deze Pagina