1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Politie Vernietigd mijn brommer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door J_Star, 25 mei 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    he, sorry man, maar je kan nou niet zeggen dat ze bepaald commercieel in elkaar zitten. Ambtenaren hebben vaak zon instelling van sorry, dan zit je bij het verkeerde loket, zoek het ergens anders maar weer uit. Je hebt gewoon niets aan ze. En daarom vind ik ze laf. mijn mening. ;) ik ben serieus zonder te overdrijven iets van 15 keer naar een ander 'loket' gestuurt, dat hele systeem deugt voor geen kant en je moet bij iedere poging
    weer rustig een paar dagen nodig. Ze moeten immers alles uit de kompjoeter halen heh :9 . En in terugbellen zijn ze ook al niet zo sterk heb ik gemerkt.


    en je moet niet alles letterlijk opvatten heh |:- *) dus sorrrrrrrrrrry niet allemaal meteen over de rooie gaan.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de eerste plaats: erg lullig voor je, maar dit is op te lossen door wat algezegd is een brief te schrijven of als je rechtshulp hebt je advocaat een brief laten schrijven.
    Op de tweede plaats snap ik niet dat je niet boos bent op je verzekeringsmaatschappij, want die behoren in jouw geval gewoon uit te keren, is het niet via je brommerverzekering dan valt het wel onder de inboedelverzekering.
    Op de derde plaats: het is heel normaal dat na een periode van een paar maanden of zelf een maand gevonden of in beslag genomen spullen vernietigd worden (in beslaggenomen spullen worden ook regelmatig geveild)...er komt zoveel rotzooi binnen dat niet door de mensen wordt opgehaald en dat kan je echt niet op gaan slaan totdat een knulletje eindelijk zijn brommertje opkomt halen.
    Op de vierde plaats: ik vind dat je niet moet gaan zitten zeiken op de politie of andere ambtenaren, het blijven ook gewone mensen die ook fouten kunnen maken die hun werk proberen te doen en die zitten echt niet te wachten totdat een of ander rotkind op hoge poten komt zeiken. Ik stoor me er heel erg aan dat meteen de politie fout is en dat het hun schuld is en dat ze niets anders doen dan bonnetjes uitschrijven en ga zo maar door, wees blij dat ze je brommertje nog terug hebben gevonden, jammer dat ie meteen vernietigd is, maar nu heb je tenminste kans dat je een schadevergoeding krijgt en dat had je anders al helemaal niet gehad.....dankzij de politie.
     
  3. dan1701

    dan1701 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    aan jou reactie te zien en die van andere is het niveau hier ook niet echt hoog,jullie lopen te zeiken op ambtenaren enzo maar net of jullie nooit fouten maken dat gebeurt eenmaal rot dat het gebeurt maarja

    ten tweede doen de politie en ambtenaren gewoon hun werk ze krijgen opdrachten van de regering dezelfde regering waar iedereen op stemt dus bij wie ligt de schuld

    ff ontopic:
    het is rot van je scooter maar als het zo gegaan is als jij zegt of in ieder geval wat ik er van snapt want echt duidelijk is het niet zul je heus wel compensatie krijgen.

    in ieder geval success
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    1 woord
    GENAAAAAAAAAAAAIT
    ik heb ook met de polite fijne dingen
    1 mijn broer zijn mob DAAR DOEN HUN NIX MEE HOOR echt nie terug bellen of wa dan ook
    2 mijn ring ze hielpen me 2 sec nadat ik 30 min had moeten w8 en wat denk je
    NIX
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    De politie he.....jah wat moet ik daar nou over zeggen..stelletje F#ck piep piep pieeeppp....
     
  6. vitaldeman

    vitaldeman Guest

    is dit geen xbox forum?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Al opgemerkt dat dit het Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle onderdeel van het forum is?

    Niet alles draait om de Xbox hoor. :)
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is echt onzin man. Het hele politiesysteem is gewoon traag en sloom. en ja, ik denk dat een beetje een commercieel persoon dit veel efficienter kan aanpakken, en ja, ze zijn wel goed in bonnetjes uitdelen.

    Neem een voorbeeld aan ene R. de vries, die man berijkt met een beperkt team gewoon veel meer met veel minder middelen.

    ten tweede, het zijn idd mensen, maar ze weken als groep zeer slecht samen, en hier staan ze ook bekend om. Zo'n scooter voorbeeld is er 1 uit duizenden, het is af en toe gewoon een zooitje en je wordt echtwel van het kastje naar de muur gestuurd |:- . ik snap niet dat je daar boos om wordt, dat dit zo werkt lijkt me anders algemeen bekend. Ik heb zelf mogen ondervinden dat het een feit is. Waarom kan het in de commerciele sector wel goed gaan dan??? zijn dat geen mensen dan, maar robots ofzo? Daar wordt men meteen afgerekend op hun fouten door minder omzet ofzo, daarom zie je het daar niet gebeuren en kan het die ambtenaren nix schelen.

    Als laatste, dat het je eigen schuld is dat je op een eigen partij moet stemmen is echt onziin. Als er een partij is die alle dingen regelt zoals ik ze wil zien dan sta ik er pal achter. Momenteel ben ik een vvd'ert :p , maar ik kan niet zeggen dat hun eerste agendapunt nou het verbeteren van ambtenarensystemen is.

    edit: aan zo'n slappe reactie te zien kunnen we zeggen dat jou denkwijze nogal traag is, is het niveau dan wel hoog??
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  9. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik heb deze topic alleen maar geplaats om te weten te komen of iemand een manier weet om hiermee mijn brommer waarde terug te krijgen.
    2. Sorry voor de comma loze shit.
     
  10. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, idd....als hij anders toch vernietigd wordt kunnen ze hem net zo goed meegeven met iemand anders. :{
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    idd, ze pakken dure spullen af van de kids en vernietigen deze omdat bijvoorbeeld het facking serial nummer op de verkeerde kant zit of het uitlaatje niet orgineel is. Ik vind het zo triest. Het is idd zo dat deze groep veel ongelukken maakt, ik heb er nooit last van gehad omdat ik normaal kan rijden. De brokkenmakers moeten maar lekker zelf voor alle kosten opdraaien zodat wij niet met zulke onnozele politieacties geconfronteerd worden en onze verzekeringen niet zo hoog zijn. Dat geld dus ook voor de beginnende autorijders. Maar dat is dan mijn mening heh :9 , tis een bepaald groepje (aardig groot dat wel) die het verpest voor de rest van onze leeftijd, en wij draaien voor de maandelijkse kosten op incl lulboetes etc. Over generaliseren gesproken |:-
     
  12. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Lekker voor je, wat een kut streek zouden ze mij eens moeten flikken!
     
  13. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn echt een stel klere naaiers :mad: ,

    een maat van mij had een half jaar geleden een nieuwe schakelbrommer gekocht voor 3000 euro, en na een paar maanden is deze gestolen toen is ie na een paar weken weer terug gevonden in perfecte staat en hij mocht hem ook bezichtigen enzo...
    toen werd hij weer ff later gebeld dat hij de rechtzaak af moest wachten omdat de dader de brommer al verkocht had, en de koper wilde zijn geld terug.
    en toen zeiden ze dat hij een jaar :eek: :'-( moest wachten op de rechtzaak en dat hij zijn brommer daarna pas terug krijgt.

    echt weer een typisch geval van bureaucratie |:-
     
  14. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn vader is ook ambtenaar en is de hardwerkenste man die ik ken, werkt 7 dagen per week.Niet alles over 1 kam scheren....
    En ja de polities dient veel bonnen uit maar als ze echt nodig zijn bij gevaar, of stenen opvangen van een groep rellers dan staan ze er ook.
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    natuurlijk moet je ook een beetje door de frustraties heenlezen heh :cool: . Het gaat vaak ook niet over de personen zelf die hard werken. Ze werken misschien wel hard, maar veel burocratische systemen werken hard aan de verkeerde dingen en zonder duidelijke communicatie zodat het verkeerde gebeurt of 3 mensen doen hetzelfde. Ik kan hier duidelijke praktijkvoorbeelden van geven als je geinteresseert bent :cool: . Of lees gewoon dit topic door, dan wordt het meteen duidelijk. Ik heb nooit gezegd dat je pa geen workoholic kan zijn hoor, sorry als t zo overkwam.
     
  16. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    De juten er wel, maar als je ze nodig hebt zijn ze niet beschikbaar..
     
  17. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Eehm...mag die koper niet van geluk spreken als hij zelf neit wordt aangeklaagd wegens heling?
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ligt maar net aan wat hij betaald heeft etc en wat hij kan aantonen.
     
  19. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat wel, maar pas na een paar maanden. En natuurlijk de dagwaarde wat aanzienlijk minder is meestal.
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ahh je mag die van mij hebben voor 1000 euro
     

Deel Deze Pagina