dat is echt onzin man. Het hele politiesysteem is gewoon traag en sloom. en ja, ik denk dat een beetje een commercieel persoon dit veel efficienter kan aanpakken, en ja, ze zijn wel goed in bonnetjes uitdelen.
Neem een voorbeeld aan ene R. de vries, die man berijkt met een beperkt team gewoon veel meer met veel minder middelen.
ten tweede, het zijn idd mensen, maar ze weken als groep zeer slecht samen, en hier staan ze ook bekend om. Zo'n scooter voorbeeld is er 1 uit duizenden, het is af en toe gewoon een zooitje en je wordt echtwel van het kastje naar de muur gestuurd . ik snap niet dat je daar boos om wordt, dat dit zo werkt lijkt me anders algemeen bekend. Ik heb zelf mogen ondervinden dat het een feit is. Waarom kan het in de commerciele sector wel goed gaan dan??? zijn dat geen mensen dan, maar robots ofzo? Daar wordt men meteen afgerekend op hun fouten door minder omzet ofzo, daarom zie je het daar niet gebeuren en kan het die ambtenaren nix schelen.
Als laatste, dat het je eigen schuld is dat je op een eigen partij moet stemmen is echt onziin. Als er een partij is die alle dingen regelt zoals ik ze wil zien dan sta ik er pal achter. Momenteel ben ik een vvd'ert , maar ik kan niet zeggen dat hun eerste agendapunt nou het verbeteren van ambtenarensystemen is.
edit: aan zo'n slappe reactie te zien kunnen we zeggen dat jou denkwijze nogal traag is, is het niveau dan wel hoog??
Laatst bewerkt: 26 mei 2004