1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Politie VS voorkomt bloedbad op school

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flamingo, 7 jul 2003.

1. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat komt omdat de VS graag het land van vrijheid willen zijn. Dus ook de vrijheid om jezelf te verdedigen tegen Jan en Alleman.

Clinton heeft na ong. elk wapenincident getracht de wapenwet te wijzigen, niet gelukt. Het Congres stemt tegen, immers, Amerika is toch "The land of the free", en de wapenwet inperken is het beperken van je vrijheid, en dat is een big nono bij de Congresleden :eek:.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Egh nee.. Een groot gedeelte van het US congres zijn allemaal lid danwel gelinkt aan die wapenlobby in de states.
    Het gaat niet om beperking van vrijheid het is puur een geldkwestie.

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Ik heb die film net gezien... En ik ben er gewoon stil van geworden.....

een gratis jactgeweer als je een bankrekening opent.... ( Straks zit er nog een pistol in een happy meal )

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb me rotgelachen toen ik in de VS was. Ik heb daar een M16 beetgehouden in een winkel die serieus de volgende naam had: "Guns, Beer & Fishing Tools".
    COME ON: wapens en bier, what the hell? Wat voor combinatie is dat nou weer??

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ff serieus, daar zou ik niet echt blij van worden, als dat bij mij op de hoek van de straat zou zitten... :{ gewapende dronken vissers....:eek:

6. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad voor dat je het weet heb je een haakje door je lip

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het niet gek dat je geen bbguns in Nederland mag hebben. Wat denk je dat er gebeurd als ik bij de albert heijn met zon ding naar binnen loop en hem tegen het hoofd van de kassiere druk? Die ziet zeker wel dat het geen echt wapen is? mooi niet

8. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bbgun bedoelde toch gewoon met zo'n plastiek bollekes he. waarom zoude ze dat nu verbiede ik heb er ook eentje dat is best wel lache houde wel blouwe plekke van over maar ik heb die gewoon ik de wapenwinkel gekocht dus.... verbode mooi NIET

Deel Deze Pagina