1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeg ik dat? Ik zeg dat ik homo's vies vind en dan krijg ik zo'n reactie?! Mischien vind jij het leuk om te zien dat 2 homo's het doen, maar ik moet ervan kotsen..bah

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het zelf ook niet helemaal fris... maar volgens jouw puberale mind (zeg ik met mn 16 jaar 8) ) draait een relatie alleen om sex???

wist je dat sommige mensen ook echt liefde kunnen voelen??
    ook mannen voor elkaar??

maw jij hebt toch helemaal geen last van homo-sex??
    het enige waarin homo's verschillen van jou is dat ze van mannen ipv vrouwen houden...

bah, jij lijkt echt veel op een homo.... :+

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat zeg je ja. Je zegt dat Bush gelijk heeft, en dat het homohuwelijk verboden moet worden. De liefde van anderen moet dus wijken voor jouw bekrompen gevoelens. |:-

Die tweede opmerking is er één van een kind die zijn gelijk niet kan krijgen, is nergens op gebaseerd, en heeft niets met de discussie te maken. Just thought I'd let you know... :{

4. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad en die sex daar heb jij tog geen last van? Als ze jou er mee lastig zouden vallen dan zou ik je nog ergens kunnen snappen, maar nu ben je gewoon een beetje bekrompen aan het zeuren IMO :{

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, sorry dan maar..
    Ik heb het gewoon niet zo op homo's. Vrienden zijn is prima, maar om verder te gaan.. nee, niks voor mij..
    :{

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zeg niet dat een relatie alleen maar om sex draait, hoewel het natuurlijk wel een belangrijk onderdeel is. Ik ben zelf ook wel gehecht aan m'n vrienden, maar om nog een stap verder te gaan..
    Ik heb er ook geen last van nee, maar het lijkt me echt.. tja, smerig.:{
    WAT?! Jij.. jij..

:+
    Edit: Waarom is dat volgens jou dan ''Bah''?:+

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best scherp ;)

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Niemand zegt ook dat jij verder moet gaan. Het enige wat van jou (en Bush, en een heleboel andere mensen) gevraagd wordt is om 2 mensen voor hun wederzijdse gevoelens uit te laten komen. :)
    Ik zou het onder het kopje 'sarcasme' laten vallen. :cool:

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ik ben geen christen, maar wel opgegroeid in een christelijke gemeentschap. Daar ben ik opgegroeid met het idee van; Homo is slecht, het hoord niet, man en vrouw zijn voor elkaar geschapen.. En meer van die soort christelijke dingen. Vandaar (denk ik) mijn afkeer van homo's.
    Maar ik ga nooit naar de kerk. Bidden voor het eten is tijdverspilling enz. Maar ik ga wel naar een christelijke school..
    Dus ik ben eigenlijk een soort semi-christen:)

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Heel zwak om het dan op je christenlijke achtergrond te gooien. Iedereen kan voor zichzelf bepalen wat wel en niet kan.

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat zeur jij nou?:confused:
    Ik ben zo opgegroeid, en daar kan ik niks aan doen of veranderen.

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Jij bent echt langzaam van begrip zeg.

Alleen omdat je een christenlijke achtergrond hebt wil nog niet zeggen dat je geen respect voor je medemens hoeft te tonen.

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jij bent sloom van begrip als als je nu nog niet doorhebt waarom ik het niet op homo's heb.

Ik heb wel respect voor anderen, voor nomale mensen. Komen ze(de homo's) ook nog ff lekker met zo'n gayparade aanzetten om ermee te gaan pronken dat ze homo zijn.. Nee, daar heb ik geen respect voor..

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry dan ben ik maar sloom van begrip maar probeer het is een keer duidelijk uit te leggen, het is idd zwak om het op een geloof te gooien terwijl je nog geen eens gelooft, dus aub leg uit :)

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap prima waarom jij het niet op homo's hebt. Jij ben een kortzichtig mannetje.

Die uitspraak over "normale" mensen zegt genoeg. En voor wat betreft de gayparade, je hoeft er niet naartoe hoor.

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jij stoort je aan de gayparade?
    Nee, dan de Christenen: Pasen, Kerstmis, Hemelvaart, Carnaval, Aswoensdag, Goede Vrijdag, Witte donderdag enz. enz.
    En dan durf jij nog te roepen dat je aan een lullig feestdagje stoort?

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben zo opgegroeid. Mijn vader heeft het niet op homo's, mijn moeder heeft het niet op homo's. Mijn familie heeft het niet op homo's.
    Mijn moeders kant is christelijk, en die hebben het dus helemaal niet op homo's. Mijn hele omgeving heeft het niet op homo's Ik durf zowaar wel te zeggen; Ons hele stad(je) heeft het niet op homo's.
    Ik denk dan ook dat ze in de grote steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven enz. Beter geaccepteerd zijn dan in mijn omgeving. :)
    Maar ik ben maar een jongen in een kleine stad..:)

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik stoor me niet aan die feestdagen, dan heb ik altijd vrij van school:)
    Maar het gaat me erom dat ze met die parade zitten te patsen van: ''oh, kijk ons, wij zijn homo! Hoera!''.. En dat vind ik wel erg overdreven.. Er wordt toch ook geen optochtr geviert voor lesbo's omdat zij lesbisch zijn? Of voor hetero's omdat zij hetero zijn?
    Nou dan? Waarom dan wel voor homo's? Gewoon aandacht trekken als je het mij vraagt..

19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus omdat je in een dorpje woont waar mensen katholiek zijn ben jij tegen homo's, sorry maar ik vind het een beetje raar... Misschien ben je er niet gewend aan ofzo maar ik vind het heel kortzichtig en afhankelijk van andermans mening

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hahahahahaha!!!
    Kijk eens voor de grap naar de EO, of ga naar die Jongerendag, is dat dan ook aandacht trekken? Ik denk dat veel minder mensen zich storen aan een gay parade, dan aan die christelijke propagenda die dagelijks door die omroep wordt verspreid.
    En wat te denken van Lowlands, Graspop en pinkpop, afschaffen die handel, die alto´s en punks willen veel te veel aandacht!

Deel Deze Pagina