1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nou begin je over het christendom, dat is een geloof, dat kun je moeilijk vergelijken toch..?
    Maar waarom een gayparade en geen lesbo of heteroparade?

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    De gayparade is ook voor lesbiennes.

En waarom kan je dat niet vergelijken? Sexuele geaardheid zit dieper dan geloof hoor, kijk maar naar al die bischoppen die doordraaien door het celibaat en kleine jongetjes misbruiken.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Maar zullen we het hier bij laten? Ik heb hier eigenlijk niet meer zoveel aan toe te voegen. De een is tegen het homo-gedoe, een ander niet. Tja, pech. Zal ook nooit anders worden. Smaken verschillen:)

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    je kunt proberen begrip te kweken voor homo's... zoals jij schrijft lijkt het alsof je echt een afkeer hebt van deze mensen...

en homo's zullen echt niet stoppen met homo-zijn omdat DoDgie dat zo vies vindt hoor... dus probeer het te begrijpen, je hoeft er niet naar te kijken/meedoen of weetikveel wat... homo's zijn gewoon mensen die mannen aantrekkelijker/aardiger vinden dan vrouwen...

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    wat zei je?
    Oh ja. :+

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    _O_
    Moeten we nou medelijden hebben?
    Jij bent een persoon met een eigen mening. Het is gewoon laf om je achter dit soort omgevingsfactoren te verschuilen, maar wél zo openlijk voor je mening uit te komen.

Discussie:
    A: Homo's zijn ziek, geen normale mensen. Ik kots op ze.
    B: [argument tegen A]
    A: Ja maar... m'n papa en mama hebben me zo opgevoed, en andere mensen in mijn omgeving denken er ook zo over!
    B: :{

Dit is toch geen discussie meer? Als je geen eigen mening hebt moet je er ook niet voor uitkomen. (Ik wil weleens met je ouders praten dan... :cool:)
    Wat ben jij een kinderachtige discussieerder zeg. Een overduidelijk sarcastisch bedoelde quote van 12 pagina's terug pakken omdat je geen antwoord hebt. :{

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het in ieder geval met je eens dat dit geen discussie meer is, en nee, je hoeft ook geen medelij te hebben met mij. En het is ook mijn mening dat ik niks van homo's hoef.
    En die vorige post tegen perfect, wat denk je? Dat dat geen sarcasme was|:-
    Het is ook zo dat mijn omgeving niks van homo's moet hebben, punt.
    En ik weet ook niet wat jullie je zitten aan te stellen omdat ik niks van homo's hoef..:{

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat jij een hekel hebt aan homo's is jouw eigen bekrompen mening en er is hier niemand die dat waarschijnlijk zal kunnen veranderen, maar waar iedereen zo over valt is dat je ze vervolgens hier gaat lopen uitschelden. En dat is het hele probleem hier.

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jij vindt dat Bush het homohuwelijk moet verbieden, en op die manier ontneem je een heleboel mensen het geluk waar ze wel gewoon recht op hebben. En waarom? 'Omdat je zo opgevoed bent', of 'omdat dat je mening is' (zonder verdere argumentatie).

Dáár val ik over!

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dank Eckie, ik dacht dat hij nu al wel begrepen had dat het sarcastisch bedoeld was, maar neee... (en dan heeft hij weer als excuus dat zijn reactie ook weer sarcastisch bedoeld was, terwijl het iig niet zo overkomt)...

bedankt om mij deze moeite uit handen te nemen... ;)

en trouwens, vergeleken met 'Het Amerikaanse Leger'-draadje is dit nog een discussie van 2e kamer niveau... :cool:

en ik denk dat ik maar niet ga proberen om DoDgie te overtuigen dat het geen nut heeft anti-homo te zijn, en zeker niet met zwakke argumenten als 'ik ben zo opgevoed'... Wolfje heeft mij al laten zien dat er mensen zijn die niet willen/kunnen begrijpen/naar andere mensen luisteren.... :'-(

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar waar denk jij dat de '':+'' Smilie voor staat? Niet voor bloedserieus in ieder geval.. :{
    Ik ga verder ook niet op je post in..

12. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF iets heel anders. Trouwen is niet iets Christelijks of in elk geval niet iets exclusiefs christelijks. In India trouwen ook mensen. En die zijn geen Christen maar Hindoe. En het Hindoeisme bestond iets eerder dan het Christendom. Dus dat het trouwen iets Christelijks is grote BS.

En ja Homohuwelijk moet kunnen Ik begrijp het niet helemaal. Maar ja het zijn ook mensen en zij moeten ook gewoon hun dingen kunnen doen. Bedoel ben niet zo kortzichtig als sommige mensen. En ja TOLERANTIE is toch wel het mooiste wat er is. Er is al genoeg shit aan de hand op de wereld.

13. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_O_ _O_ _O_ Amen!!_O_ _O_ _O_

Deel Deze Pagina