1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Is homo zijn ook niet tegen het christelijk geloof?

Ik ben er tegen want het is gewoon ziek! Ik vind het een schande voor de Kerk! Niet dat ik zwaar Katholiek ben hoor maarja! En wat trekken wij ons nu aan van de USA!

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Probeert het Vaticaan op dit moment ook niet om bepaalde Nederlandse politici ervan te overtuigen om het homo huwelijk in Nederland te verbieden? Ik word echt ziek van al die religeuze bemoeienissen.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vaticaan neemt zichzelf niet eens serieus, moeten wij ook niet doen.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit nou weer op?
    Ik vind het zelf ook niet echt goed, een homohuwelijk. Maar in de grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken vind ik wel weer overdreven. Laat ze lekker.

5. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met de paus en bush want homo's zijn on natuurlijk weetje waarom? ZE STOPPEN ERGENS IETS IN WAAR ER IETS UIT MOET KOMEN!lesbi's is wel geil

6. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het dikke discriminatie, waarom wil je mensen hun geluk afpakken? Wat hebben homo's dan gedaan??

Hoe zou jij het vinden als je als hetro geboren word en het blijkt dat er allemaal dingen verboden worden?? Lijkt GVD Tweede wereld oorlog wel met de joden.

Slaat echt nergens op! mensen hun geluk afpakken! Ik vind dat die bush gewoon af moet treden, wat een eikel. Gelukkig vinden de meeste mensne dat..

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Een combinatie van opvoeding, de mening van je vrienden en bekrompenheid. Zoals je ziet zijn er een hoop mensen die het simpelweg 'vies' vinden omdat het 'anders' is.

Trouwen heeft tegenwoordig niets meer met de kerk te maken. Dit zou betekenen dat mensen die niet geloven (heidenen) ook niet zouden mogen trouwen, zij leven immers niet zoals de bijbel het hun voorschrijft?

Het trouwen zelf heeft niets met geloof te maken, maar is gewoon een papiertje wat iets betekent voor de wet. Het is de keuze van het bruidspaar om in de kerk te trouwen of niet, maar dit is niet onlosmakelijk verbonden aan het feit dat ze allebij een papiertje ondertekenen.

8. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen omdat lesbi's geil zijn zijn hun anders dan homo's:confused:
    Maar dat is jouw mening, waar ik het 99,99% mee oneens ben.
    En die Bush is zelf niet zo snugger, want hij dacht dat athene(of een andere stad:confused:) een ijsje was...:+

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even voor de duidelijkheid mensen. Bush doet dit niet zomaar uit eigen houtje, maar omdat zijn achterban dit van hem verwacht.

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  10. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    maar hij accepteert het wel, dus hij is net zo erg als zijn Achterban...|:-
    Die vent hoort geen president te zijn, er moet weer een "clinton" president opstaan8) (nu zonder geheime affaires):D

11. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ???

wow wat zijn er hier veel mensen "principieel" tegen homo's! en nog zonder echte reden ook

waardefuck slaat dat nou weer op

trouwen hoeft zoals eckie al zei helemaal niet in de kerk, dus dat het tegen de wil van god is lijkt mij niet.

Die Bush gast haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan zo te zeggen. Eerst die hoge invoerrechten, die fokt up oorlog "iraqi freedom" :confused:.

En nou wildie nog ff mensen hun leven gaan verpesten. soms denk ik wel. kan iemand die volkert niet ff op m loslaten ofzo

EDIT hoewel dat opzich ook niet veel oplost O-)

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ehmm... het is het volk dat de president kiest hoor. Zij wilde Bush als president (alhoewel de verkiezingen alles behalve eerlijk zijn verlopen maar goed). Bush is zwaar religeus, net als een groot gedeelte van zijn achterban. Waar het mij om ging was dat mensen niet automatisch maar moeten roepen dat het alleen maar om Bush gaat.

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    het is hun leven.

laat die mensen gewoon doen wat ze willen, wat voor recht heb je zelf om te zeggen dat zij dat niet mogen?

Er word nergens een goed argument genoemd waarom het niet mag.....en als het in een godsdienst verboden is is het toch door iemand verzonnen duzzz......

Laat ze zelf bepalen of ze willen trouwen. Het is hun leven.

EDIT:

EN dat gedoe met god slaat helemaal nergens op....Heeft ie het jou verteld of aan een goede vriend van jou waarom jij nu denkt dat god het verbied dat homo's gaan trouwen???

Niemand heeft god ooit gezien, of aangeraakt of gehoord....(behalve jezus dan he) dus god zal ook wel niet hebben gezegd:

"Ik vind niet dat homo's mogen trouwen."

Ja een priester heeft dat cker gehoord toen hij het vroeg....jeay right.....

Zo denk ik erover (verbeter me a.u.b als ik het totally wrong heb).

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij zijn er in 2004 nieuwe presidentsverkiezingen, het is te hopen dat het deze keer een democraat wordt, die zijn over het algemeen iets minder star.

15. Ghost

Leuk Bevonden:
    1
    De bijbel is hartstikke ouderwets..
    volgens mij heeft God dan ook niks gezegd over bedreigingen op het internet :p

Of illegaal downloaden van software:p
    Dus dat zegt toch niet dat het mag?

16. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er hier nog mensen zijn die tegen zo'n huwelijk zijn. Ik dacht dat homo's al algemeen geaccepteerd werden door de maatschappij. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee. En een homohuwelijk moet gewoon kunnen. Die prut kerk moet zich nergens mee bemoeien, want ik heb het gevoel dat de huidige generaties echt het schijt aan de kerk hebben. Heel dat geloof is al onderuit gehaald. En de een hoop theorien die in de bijbel staan zijn al ontkracht.

En Bush, ik heb nooit echt het gevoel gehad dat hij de man voor Amerika was. Maja zoals iemand al eerder zei, met die verkiezing is gerommeld.

17. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    de patriots mischien wel? :eek:

maar hoe vinden jullie dan homo's die kinderen nemen?

zelf persoonlijk ben ik er tegen omdat ik erover eens ben dat een kind RECHT heeft op een vader en moeder

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom zouden twee vrouwen of mannen niet dezelfde rol kunnen hebben als een hetero echtpaar? Het gaat toch om de opvoeding. Zolang als het kind op een goede manier wordt opgevoed is er toch niets aan de hand.

19. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het met je eens. Ik denk dat een vader en een moeder ieder een eigen bijdrage hebben in de opvoeding. Als een van de 2 wegvalt dan mis je toch wat in je opvoeding denk ik.

20. Ghost

Leuk Bevonden:
    1
    Tja zeg jij even tegen die kinderen die in Armoede leven dat ze recht hebben op fatsoenlijke kleding en beetje geld?

En dan vind ik homo's die kinderen nemen nog wel meevallen, want je word eerst gescreend van hier tot Tokio.
    Paul de leeuw heeft ook een kind, en daar gaat het toch ook goed mee?
    Bedoel gewoon RESPECT!

Deel Deze Pagina