1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ja: relaxte mensen en bekrompen mensen :{

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Daar sluit ik me bij aan.

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    En de discussie Homohuwelijk is dezelfde discussie als de discussie of iemand met een ander mag trouwen met een andere huidskleur of ander geloof.

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  4. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal, als je het gewoon feitelijk bekijkt wel. Maar als je het uit geloofsovertuiging bekijkt is het wel degelijk anders. Dit maakt het voor de Amerikanen best moeilijk ;)

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik begrijp Bush niet: hij krijgt het voor elkaar om duizenden mensen te bombarderen, is voor de doodstraf, sponsort de grote magnaten in de VS en wil allemaal bizarre wetsvoorstellen doorvoeren. En dat onder het mom van het 'moraal', 'geloof' en het 'zedige'. Wat een idioot.

6. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    wat lul je nou. welke bombardementen heb je het over? Als je het over Irak hebt de bevolking werd helemaal kapot gemaakt door Saddam. ik ken best wel veel iraakse mensen en die vonden het erg goed wat Amerika (Bush) deed. Er zijn in de oorlog wel een paar duizend mensen gedood. maar Saddam maakt er meer dan 100.000 mensen dood per jaar, dus wat heb je liever eeuwig onderdrukt en duizenden mensen die overlijden of een oorlog waar nog geen 10.000 mensen sneuvelen

Hij is voor de doodstraf omdat als je iemand levenslang laat zitten ben je meer dan een ton kwijt in euro's. En voor dat geld kan je heel veel arme mensen helpen.
    Dusss denk eest na voordat je wat zegt!!!

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk jij ff na voor je wat zegt!! Wat een geblaat zeg! Het is bewezen dat levenslang goedkoper is dan de doodstraf en dus is doodstraf helemaal geen goeie optie.

En oh-oh-oh wat zijn die irakezen blij met amerika. Operation-freedom is in hun ogen alleen een schreeuw voor goedkopere olie. En saddam vermoorde inderdaad veel mensen maar Bush heeft er zelf ook onwijs veel afgemaakt. En echt dus niet dat Sadam er zoveel afmaakte want dan zou dat land uitsterven :{

/edit: nu back on-topic

8. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    denk jij dat een doodstraf meer als 100.000 euro kost je geloofd zeker ook nog in sinterklaas.
    En over die olie,die heeft amerika overhandigt aan de VN zodat zeet land kunnen opbouwen. Ja het klopt dat Bush veel mensen heeft afgemaakt maar zo kon hij een andere moordmachine stoppen (saddam). En saddam vermoorde niet alleen mensen uit zijn eigen land ook Iranezen en mensen uit koeweit. En hij heeft 10.000den koerden omgebracht bij een gif aanval. Dusss lees eerst wat kranten, kijk wat discovery en kom dan terug mzzls

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    offtopic:
    eeh... kun je misschien je avatar ff veranderen?? ik d8 dat je Darkwingduck was (die heeft/had namelijk dezelfde avatar en ik kijk meestal in eerste instantie naar de avatars voor wie het is)... ik vond het al een gekke uitspraak voor DD...

on-topic:

Ik ben van mening dat het homohuwelijk gewoon moet kunnen, en dit is dan ook weer een van de vele vele domme egoistische zelfzuchtige acties van deze aap... :{ DAMN, i hate that guy... :mad:

het homo-huwelijk brengt dan wel weer vervelende dingen met zich mee (zoenende homo's op een feest vind ik niet echt fris... en dan het nichterige gedrag van sommigen (*KUCH*Gay Parade *KUCH*) daar irriteer ik me dood aan...

desondanks vind ik toch zeker wel dat het moet mogen.... zolang er maar echte liefde in de relatie is... *)

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees kranten en ik denk meer dan jij. Ik heb discussies van de volkskrant gevolgt waar in duidelijk gezegt werd dat levenslang goedkoper is. En ik denk niet dat amnesty dat uit hun neus zuigt dus ga niet zo deligerend lopen doen en doen alsof je alles weet want ik denk dat je dan ff beter naar jezelf moet kijken.

/edit: Als het nodig is zal ik ook nog wel ff mn nederlands boek er bij pakken daar staat het ook in. Dussssssss (zoals jij dat zegt) lees eerst eens wat schoolboeken en kom dan terug mzzls

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk niet zo veel met die regeling te maken.
    Maar tis inderdaad vreemd dat Amerika relegels van de Islamieen overneemt :eek:

Lekker belangrijk ook voor de rest...

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik kan niet anders zeggen dat ik het met poloscar eens ben. En een doodstraf is idd niet gratis. Kost behoorlijk wat duiten had ik toen gelezen op een site. Sta je versteld van hoe duur.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mmmm, ik denk dat je mijn standpunt niet begrijpt. Ik vind het gewoon walgelijk dat Bush/Cheney/Rumsfeld wetsvoorstellen doorgedrukt krijgen onder het mom van het 'goede' terwijl het enorme aanslagen zijn op verschillende bevolkingsgroepen in de wereld. De bombardementen zijn daar ook een onderdeel van. Niet alleen tijdens de oorlog in Irak, maar ook voor de oorlog in Irak is er intensief gebombardeerd. Hij handhaaft de doodstraf en ontkent dat er een milieuprobleem is. Ondertussen weet meneer ons wel te vertellen wat zogenaamd 'goed' en 'slecht' is.
    Ik vind dat walgelijk.

Om een voorbeeld te geven: meneer Bush is zelf meerdere keren opgepakt vanwege rijden onder invloed. Vervolgens staat hij een paar jaar later als de heilige messias zelf te verkondigen hoe slecht drugs voor je is. OK, kan zijn, hij is bekeerd denk je dan. Nee, meneer voert een wet in waarbij mensen die drugs gebruiken makkelijker opgepakt kunnen worden en in de gevangenis gegooid kunnen worden. Eeeeh? What the F*ck? Onder datzelfde systeem had Bush zelf nooit president kunnen worden omdat hij dan zelf een strafblad gehad zou hebben!!! En dat vind ik heel vreemd. Zeker als je nagaat dat zijn bloedeigen dochter verslaafd is en al meerdere keren is opgepakt maar GEEN strafblad heeft...

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    oh ik las het even verkeerd en d8 Bush even te willen vergelijken met het oordeel van zo'n Romeinse keizer (ben zn naam kwijt, verdomme :mad: ) die zn eigen zonen vermoordde omdat zij een aanslag op hem beraamden...

maar er staat dus, maar GEEN strafblad heeft...

denk je es iets goeds te ontdekken aan Bush, is het een leesfout... eigenlijk helemaal niet grappg, want als ik erover ga nadenken, wat heeft Bush voor goeds voor Amerika betekent?? :{ :'-(

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Weinig! Belastingverlagingen die nergens over gaan (zelfs het Amerikaanse volk zet er vraagtekens bij!!!), Amerika in een oppositie-positie in de wereld zetten door straffe en domme uitspraken te doen, economisch gezien Amerika nog meer in een dal drijven door de defensiebudgetten met 25% op te schroeven en te korten op onderwijs en zorg, Kyoto verdrag negeren en de handel in energieverspillende SUV-auto's stimuleren, etc.etc. En zo kunnen we nog wel ff doorgaan :mad:

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom?! WAAROM kan die man nouw nooit eens iets goed zeggen, volgens mij weet hij nog niet van voren dat hij van achteren leeft.

Hij heeft er overigens voor gezorgt dat 2/3 van de wereld haat gevoelens jegens Amerika heeft. Sterker nog toen Mandela 85 werd afgelopen zomer bood Bush aan langs te komen maar Mandela weigerde hem. Hij nodigde echter wel Clinton en zijn vrouw uit. Dan moet ik er wel bijzeggen dat Clinton en Mandela samen een fonds op hebben gericht en dus goed bevriend zijn, maar toch het zegt iets over de verhouding tussen Mandela en Bush. En ik denk niet dat Mandela zomaar iemand veroordeeld en vooral niet de president van de VS.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Aaaaah, Mandela! Ff een ander detail waar ik me altijd zo héééérlijk boos om kan maken. Dick Cheney heeft in een commissie gezeten om Nelson Mandela actief IN de gevangenis te houden. Ze vonden hem gevaarlijk. Nou zeg ik je, wie is gevaarlijker: Cheney of Mandela....

En dan hebben we het nog niet gehad over de Nobelprijs van de Vrede die Rumsfld ooit heeft mogen ontvangen terwijl hij de minister is die de meeste doden op zijn naam heeft staan (hij is al eerder minister geweest, dus het is niet helemaal eerlijk, maar toch...). Rumsfeld en Cheney wegen bij lange na niet op tegen een persoon als Mandela.

18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben bij die gevangenis geweest en de cell gezien waarin mandela zat, ik kreeg echt een naar gevoel over me heen. Die cel was te klein om recht in te liggen en ze hadden nog geen eens een bed. Ze sliepen op een matje op de korte zijde van de cel, dan zou je denken waarom gaat hij dan niet liggen over de lange zijde? Nou dat mocht dus niet... Ik zou graag het hele verhaal willen vertellen maar ik zit al te veel offtopic... Dus pm me maar als je het wil weten, lol

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat ik nou zo vreemd vind;

Amerika is voor velen het utopie, het beloofde land van werk, geluk, rijkdom en the American Dream... het land begint echter steeds meer in verval te raken, en maakt het anti-amerikanisme (zoals je hier alleen al ziet) steeds populairder onder alle mensen die niet in Amerika wonen...
    zo wordt het steeds erger en erger, en op een gegeven moment wordt het Amerika vs de rest, en dat vind ik erg zorgelijk...
    Ikzelf walg steeds meer van dit land, daarnet zag ik een documentaire over overgewicht in de US, en zit er zo'n stinkende advocaat te vertellen;
    'ja, we hebben Philip Morris al bijna failliet laten gaan, en zo zullen we ook McDonalds terugpakken voor wat zij ons land aangedaan hebben' (dat laatste niet letterlijk, maar daar kwam het op neer) en Mcdonalds had als antwoord dat deze advocaat het puur om geld voor zichzelf deed... die advocaat: 'Dat is irrelevant" :mad: :mad: :mad:

ik vind het zo'n ongelofelijke mongolen die sigarettenfabrikanten of fastfoodketens aanklagen voor gezondheidsproblemen... je koopt het zelf, je stapt er zelf naar binnen... en dan krijgt McDonalds de schuld van overgewicht terwijl die mensen het zelf naar binnen vreten... letterlijk VRETEN :mad:

en tot mijn verbazing zit ik hier McDonalds nog te verdedigen ook :eek: :eek: ..... maarja, het Amerikaanse volk dat het Amerikaanse product aanklaagt... hoever kan het gaan... :mad: :mad: :mad:

again my conclusion: 'de VS is verrot'

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja het gaat idd heel ver off-topic...

verder over '[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.'

(ik heb er nix meer over te zeggen :D )

Deel Deze Pagina