[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het over een probleem, omdat tolerantie en het gebrek daarvan naar mijn idee de reden is voor 99% van de conflicten op de wereld. Godsdienst oorlogen horen daar namelijk ook bij.

Ik ben het met je eens dat Amerika veel te conservatief is.

2. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Maar om even terug te komen op het homohuwelijk.

Nu willen ze in Rome ook het homohuwelijk onmogelijk gaan maken. En met Rome bedoel ik die veredelde, mislukte Sinterklaas. Die handpop in jurk.

Nou ben ik zelf katholiek maar ik heb wel zo mijn eigen ideeen, en ik weet wel dat dit niet goed is. Als 2 homo's of lesbies met elkaar willen trouwen is dat hun goed recht. Iemand gehoord van vrije wil?

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is niet Rome, maar het Vaticaan... :+
    saillant detail, maargoed...

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dus wat is het punt wat je nu wilt maken?

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mandela heeft misschien inderdaad wel fouten gemaakt (ik kan ze echter niet noemen) maar zolang de fouten in het niets verdwijnen bij wat men goed doet is dat geen probleem en kan dat enkel een les zijn, als je echter meer fout dan goed doet, tjaa ik denk dat ik dat niet hoef uit te leggen, Dus zoals da -Z- zei wat is uw punt? :confused:

6. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel dus inderdaad het Vaticaan. Wat in Rome ligt. 8)

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het vaticaan gaat het homohuwelijk verbieden. Wat grappig, in de rooms katholieke kerk mocht je als voorganger al niet trouwen met een vrouw, nú pas gaan ze het verbieden om mannen met mannen te laten trouwen. Da's toch een tikkeltje verdacht, zeker als je nagaat dat de paus en consorten ook allemaal in een jurk lopen en zich omhangen met kettingen en juwelen. En ze vereren allemaal een blote man in een lendendoek.... Wanneer heeft de paus zijn coming out?

8. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    En om een of andere reden doen priesters het alleen maar met jongentjes? Wat schuilt er achter dit complot

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Volgens mij staat het allemaal in het boek wat hij hier omhoog houdt...

10. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Eeuuhh het grote boek van Sinterklaas?

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het grote boek van Sinterklaas |:- :+

Hoe dan ook, In Amerika is homo zijn (tja, het is gewoon stom om te zeggen) niet verboden, alleen in Florida dan..
    dus dat kun je nooit tegen houden..!!

En inderdaad, iedereen zit wel te zeiken op Bush, maar het vaticaan doet precies het zelfde!!

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Amerika was toch het land van de vrijheid??? Blijkbaar zijn sommige delen nog zo achtergesteld dat homo's er dus niet vrijelijk mogen leven. Wellicht moet Nederland Florida annexeren.

En Bush of de Paus, who need them? Allebei grootsprekers zonder inhoud. Allebei op ondemocratische wijze aan de macht gekomen

13. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Maar het verschil tussen Bush en de Paus is dat de Paus alleen invloed heeft op de gelovigen en Bush over alle soorten mensen en hun vervolgens als criminelen kan laten vervolgen

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Bush wil iedereen in de gevangenis stoppen zodat iedereen homo wordt (hé, je hebt je zeepje laten vallen...)

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    bahbah 8)

en trouwens, het zijn idd grootsprekers zonder inhoud, maar wel met invloed en veel macht... en at is al 3/4 van je positie.. helaas :mad:

16. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    een huwelijk is voor man en vrouw. Het komt uit de bijbel het huwelijk en in de bijbel staat dat twee mannen of twee vrouwen niet met elkaar mogen trouwen. dat zijn gewoon voorwaarden voor het huwelijk. zie het als een soort spelregels net zoals bij voetbal daar mag je ook niet met twaalf man gaan spelen ofzo.

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    en de bijbel bezit de waarheid...
    de bijbel is een boek van een paar eeuwen oud...
    de bijbel uit zich in termen van goed-slecht en niets er tussen...
    de bijbel vermeldt nog dat de aarde plat is....

ja, de bijbel heeft altijd gelijk...

18. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    En als je nou niet in god geloofd en niet volgens de bijbel leeft mag je dan ook niet trouwen?

Sinds wanneer is trouwen alleen toegstaan voor mensen die in god geloven

19. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar het komt voor uit de bijbel dus moet je je aan de spelregels houden van de bijbel. bij voetbal mag je ook niet je eigen regels verzinnen ook al vind jij dat het beter kan.

20. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Maar gelden de regels van voetbal dan ook voor alle sporters of alleen voor voetballers?

Deel Deze Pagina