1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    _O_

DMX doet natuurlijk niet aan sex voor het huwelijk. Hij heeft ook nooit onzedelijke gedachten. Verder heeft hij nog nimmer gelogen.. Etc etc etc.. Blaat!

Als je in de bijbel (of God) gelooft; dan is dat perfectemundo. Maar je kunt niet verwachten dat mensen die dat niet doen, wel naar zijn regels moeten leven.

2. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zeg ik niet

er zijn mannen en vrouwen op deze wereld en als het de bedoeling was dat mannen bij mannen horen en vrouwen bij vrouwen, dan hadden die zich ook kunnen voorplanten. Maar dat kan niet dus is het niet de bedoeling dat een man met een man gaat en een vrouw met een vrouw gaat.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat heeft voortplanting hier nu weer mee te maken? Maar een klein percentage van de wereldbevolking is homo/lesbi/bi-sexueel dus waar maak je je toch druk om? Deze mensen zijn er nu eenmaal, het zijn gewoon normale mensen, zorgen voor geen enkele problemen en iedereen kan gewoon rustig met elkaar samen leven. Get over it.

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar die mensen zijn gewoon ziek. ze moeten opgenomen worden

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    mag ik even.... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *valt van stoel, rolt over de vloer*... lachen?

dankje :cool:

Jij bent duidelijk nog van voor de middeleeuwen. Ik ben al hard opzoek naar de tijdmachine die je terug gaat sturen naar de ijstijd.

Nee serieus, waar haal jij het vandaan dat homo's ziek zijn? Onderbouw eens, ik ben namelijk best benieuwd. Ook een grappig argument dat een man met een man niet kan voortplanten (waarheid als een koe). Tja, hoevaak van de keren dat een hetero koppel sex heeft wordt er aan anticonceptie gedaan? Alsof god dat heeft bedoelt. Nee joh! Kinderen werpen, dat is de opdracht!!

6. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi dan doet hij toch nog wat verstandigs, ik ben helemaal voor. Laat 't 'm maar in de hele wereld invoeren.

Tenzij ze geen kinderen mogen kopen in een arm buitenlandje en 't kind gaan opvoeden. Dat kind groeit anders totaal verknipt op .....

7. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: [politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Ik snap niet veel van je post :confused: kun je hem misschien nader uitleggen? je bent tegen het homohuwelijk. Je hoopt dat Bush het wereldwijd gaat verbieden (as if hij daar iets mee te maken heeft btw).

Tenzij homo's geen kinderen mogen kopen (kopen???!!??) in een arm buitenlandje en het kind gaan opvoeden.

:{

8. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Mmmmmmm, een kleine 40 jaar geleden vond men je ook ziek als je als blanke met een neger/negerin trouwde omdat men dat ook zag als iets wat tegen de natuur in ging. Ben je het daar dan ook mee eens?

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik ben voor een verbod...

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat een verbod op intolerante mensen die graag andere mensen iets verbieden ingevoerd moet worden!

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Serieus, mensen die andere mensen iets willen verbieden omdat ze het er niet mee eens zijn terwijl datgene niks kwaad kan hebben pas een echt probleem, met zichzelf.

Stel dat ik tegen videogames was, en die wou verbieden, wat zeg jij? "Nee natuurlijk niet verbieden, gamen is doodnormaal en onschadelijk!". Als dan precies hetzelfde gebeurt maar dan met het homohuwelijk is iedereen opeens tegen, met als reden "Het is niet normaal". Nee vanuit jouw bekrompen intolerante oogpunt niet nee! Wil je een 'echt' mens worden met morele kennis en waarden, dan moet je echt verder denken dan je neus lang is, en in de voeten gaan staat van alles en iedereen die je kent voordat je een weloverwogen beslissing kan maken,

Maar goed, je leert dat of je leert het niet. Een goede samenleving ontstaat alleen als daar mensen in zitten die elkaar begrijpen en niet in hun eigen bekrompen wereldje leven waar alles fout is dat niet in hun dagelijkse leven voorkomt of niet in hun voordeel is.

Bijzonder zielig om te zien dat dit soort mensen nog steeds reageren in dit soort topics zonder ook maar enig greintje respect voor zichzelf. Als Bush videogames wil verbieden piepen jullie wel anders en komen de tegen-argumenten jullie kont uit gerolt! Homo's Schwomo's!

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Re: Re: [politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Ik zie liever een kind dat met liefde wordt opgevoed door een homo/lesbi stel, dan een kind dat gebrainwashed is door bekrompen mensen met zielige achterhaalde ideeen.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof niet in de blijbel,bijbelse dingen,god,jezus,maria etc..
    (hoewel ik wel kerstmis vier, maar dat is om andere redenen:9 )

Of ben ik nu ook stom? of ben ik nu de duivel of ??

Even na denken ,Inderdaad jaren geleden was het gek om met een donkere vrouw/man te trouwen , nu absoluut niet meer
    WAAROM zou een man of vrouw, die niet van een vrouw of man houd niet van het zelfde geslacht mogen houdenb!!??

en kom niet van die lul-koek aan van de bijbel of de paus zegt dat..
    GEEF MIJ 2 , nee 1 goede reden..!

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

DE enige reden: LIEFDE
    (/edit: oh sorry QwX, ik had je post te snel doorgelezen ;) )
    en weet je waar ik me heeeeel erg over verbaas...

op dit forum waar toch veel (moderne) jongeren zitten, lijkt ongeveer driekwart iets tegen homo's te hebben :eek: :eek:
    DAT kan ik niet begrijpen, of hebben jullie allemaal (in het bijzonder DMX) streng katholieke ouders?

ps: met 'allemaal' bedoel ik dus de mensen die Bush steunen in deze idiote regel...

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad, Wat nou mensenrechten inderdaad, homos en lesbo`s kunnen elkaar toch ook lief hebben of zie ik dat verkeerd?

als dat zo is, als ik het dus verkeerd zie, moet je je echt even na gaan laten kijken want als jij dat vind is dat echt niet normaal..!!

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    en wie heeft je dat gezegd?? je pappie en mammie zeker?

GROW UP man... loop je daar te patsen met je Westside Nigger DMX Crew, die zelf zuipen bij het leven, snuiven om ervan dood te vallen, rappen over moorden (Gebod #1: Gij zult niet moorden (ofzoiets)), bitches en guns.... en dan ben je tegen het homo-zijn/homohuwelijk??

sorry hoor, maar imo spreek je jezelf tegen :confused:

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *)

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus calm down dude..

Tis toch maar een MENING ..:p

En dat over Hiphop vinnik flauw, erg stupid eigenlijk :confused:

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Een mening kan je onderbouwen en dat is iets wat jij nog steeds niet gedaan hebt

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Amerika is het meest hypocriete land ter wereld.
    Het land van vrijheid en democratie, een land waar de president gesponsord wordt door wapenfabrikanten, een land waar je alleen president wordt als je genoeg vriendjes met poen hebt.
    Volgens de amerikanen zelf het meest geciviliseerde land ter wereld, oh ja ze hebben de doodstraf.

Amerika is een land dat in een zelfgecreeerde droom leeft, als je lang genoeg blijft zeggen dat je het meest fantastische land ter wereld hebt ga je er vanzelf in geloven.
    Nog steeds een land zonder daadwerkelijke historie, waar europese landen kunnen teruggaan in de geschiedenis tot bijvoorbeeld de 12e eeuw, moet amerika het doen met een geschiedenis die ze zelf hebben bedacht en ook nog in hun voordeel hebben veranderd.

Hoe kan je een land serieus nemen waar het makkelijker is om een wapen te kopen dan een sigaret te roken!
    Hoe kan je een land serieus nemen dat het verbied dat 2 mensen van elkaar houden, en dat houden van naar hun eigen idee willen invullen.
    Laat iedereen toch gelukkig zijn en zijn eigen indeling aan het leven en de liefde geven.

En wat de paus en de kerkelijke macht betreft, als het aan die twee had gelegen had je op dit moment gigantische overbevolking gehad en had waarschijnlijk 25% van de wereldbevolking Aids gehad, daar leven ze nog in het jaar nul.
    Doet me denken aan een signature die iemand hier had:

"Als geld de bron is van alle kwaad, waarom heeft de kerk dan altijd geld nodig"

Klopt, in het vaticaan liggen kunstwerken te waarde van miljoenen zoniet miljarden, geld genoeg om menig derde wereld land op de been te helpen en de verspreiding van ziektes tegen te gaan, zolang ze dit niet doen kan ik ze niet serieus nemen.
    En waarom ze dat niet doen, stel dat je je regels uit het jaar 0 eens moet aanpassen zeg.

Wat was het "Heb uw naasten lief" sommige mensen in die gemeenschap namen dat wel erg serieus, ik heb echter niks gehoord over rechtszaken, misschien een doofpot affaire!

Laat mensen eerst eens kijken naar zichzelf, en welke rol ze hebben in de samenleving, voordat ze oordelen gaan vellen over anderen.

Deel Deze Pagina