1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek]Bush wil grondwet veranderen om homohuwelijk onmogelijk te maken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lorre, 2 aug 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Technoob heeft zijn coming out, check zijn avatar: [​IMG].

Een beetje lief voor hem zijn jongens want sommige mannetjes hier zullen zijn gevoelens wel gekwetst hebben

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is geen mening, tja het is wel een mening.. maar dit is gewoon een racistische opmerking. nu ben jij en die andere gast net zo erg als een van die Imams (die niet eens Nederlands kunnen:{ ), die homos , een achterlijke cultuur vond..

En dan maar zeuren dat Marrokanen,turken,andere allochtonen mensen in Nederland worden uitgescholden,niet worden vertrouwt etc.. etc...

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeh QwX, nu ga je juist weer de andere kant op. Omdat een paar mensen geen nederlands kunnen vind jij het logisch dat deze worden uitgescholden? Eeeh...:confused:

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee nee nee, ik bedoel hiermee , dat alloctonen wel iets roepen over homo`s , maar er niet tegen kunnen als ze worden uigescholden voor weet ik veel wat..

Dat is niet logisch. in tegendeel!!

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, bij mijn weten wordt iedereen pissig als je wordt uitgescholden, zowel allochtonen alsmede homo's.

Mensen moeten gewoon een normaal doen en een beetje nadenken over waar ze mee bezig zijn. Uitschelden van mensen, wie dan ook, is niet normaal.

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat er wordt bedoeld:

"Wat jij niet wilt dat jou geschied, doe dat ook een ander niet"

Als je zelf klaagt dat je word uitgescholden en beschuldigt, geeft je dat niet het recht om zelf ook te gaan schelden.

Maar laten we weer on-topic gaan.....

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Is dit genoeg ontopic? Bush belandt binnenkort zelf in de bak. Check:

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

BWHAAHAHAHAHAHAAAA!!! waar heb je DIE gevonden??

of heb je die gefotosoept? iig vetjes

baai baai Bush _O_ _O_ :cool:

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ze worden toch nog uitgescholden of leef ik in een andere wereld? :{

En ik heb nooit "gezeurd" over dat wat in de quote staat......:{

Die Marokkanen mogen van mij oprotten, de jongens dan...

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dan ben je iig consequent.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Huppakee, pak de stofzuiger en wég zijn ze

En ga jij daarna ook? Want iedereen die Sonic als nick heeft moeten daarna. En daarna de geestelijk gehandicapten. En daarna de mannen boven 50. En daarna...

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Houden we het wel vriendelijk hier!!

Het gaat hier nog steeds over Bush en het homohuwelijk, racistische of denigrerende opmerkingen over welke bevolkingsgroep dan ook zitten we hier niet op te wachten.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik refereerde hier aan het bekende versje van een van de gevallene van het Auschwitz kamp wat overgeleverd was aan een van de Amerikaanse bevrijders:"First they took away the crippled, but that didn't bother me because I wasn't crippled. Then they took away the Communists but that didn't bother me because I wasn't a Communist. Then they took away the Gypsies but that didn't bother me because I wasn't a Gypsy. They took away the Jews but that didn't bother me because I wasn't Jewish. Then they came for me and who was going to save me?"

Ik vind uitspraken van 'die en die mogen allemaal oprotten' belachelijk. En dat heeft alles met Bush en zijn homohuwelijk te maken aangezien het hier gaat om een algeheel gebrek aan respect.

14. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    De discussie ging over de intollerantie van Bush en de kerk jegens homohuwelijken, niet over buitenlanders die in nederland wonen en dan wel of niet het land moeten verlaten.

Ik ben het eens met je "gebrek aan respect" standpunt, en het bovenstaande was ook niet tegen jouw gericht maar tegen mensen die het eventueel wel zien als kans om deze hele thread naar de zandbak te helpen!

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Denk je dat je grappig bent, ik zal maar niet gaan schelden....

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Neej dat zou ik zeker niet doen :cool:
    We hebben PM.
    Even ontopic blijven graag!

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij denkt helemaal niet grappig te zijn. Hij heeft gewoon een punt. Zolang jij niet tot de "oprot groep" hoort is 't makkelijk om je van de dommen te houden en lekker brullen "opzouten die zooi" maar de volgende keer zit jij in die groep, die op de een of andere manier niet gewest meer is...wat dan?

en je zal idd niet gaan schelden :+

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Maak me gek!:D :D :D

Het is wel jammer om te constateren dat sommige mannetjes van 12 jaar blijkbaar nog wat opvoeding nodig hebben.

Wellicht dat ook Bush wat te weinig opvoeding heeft meegekregen van zijn ouders, jammer, het zou zoveel kunnen schelen.

19. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag trouwen mannen met mannen en vrouwen met vrouwen. over tien jaar wil iemand met zn hond trouwen en daarna willen mensen met dingen gaan trouwen. bv. een gebouw ofzo.

Van kwaad tot erger.
    als je de eerste stap zet (homo huwelijk) dan is het makkelijker om die andere stappen ook te doen en dan gaat de wereld helemaal kapot

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie dan regeert wie dan zorgt...maar ik ga er niet van uit dat er zoveel mensen zijn die van honden houden of gebouwen wat dat aangaat, iig niet op dezelfde manier als homo's van elkaar houden.

Deel Deze Pagina