1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[politiek] Bush

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door OPL, 22 aug 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    *ahem*

10 militairen die hulpverlenen

de snelle rekenaar komt zo rond de 1000 Nederlanders in Irak..
    (bron: www.Landmacht.nl )

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1100 zijn er om precies te zijn :+

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :eek: ach...

*dwingt poloscar mijn foutjes niet meer zo bijdehand te verbeteren*

;)

4. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was toch geen foutje jij schatte het en ik wist het (afgeronde) getal van de tv dus das toeval!

edit: ik tel nu en volgens mij ligt het getal van jou dichterbij dan het getal van het nieuws...

Laatst bewerkt: 9 sep 2003
  5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op, hoe kan je dat nou missen, Ik dacht dat jij je wel een beetje op de hoogte was van de stand van zaken in Irak enzo. (i.i.g dat idee wil je wekken) Dat jij dit gemist hebt geeft ook aan hoe makkelijk en snel dit soort beslissingen worden genomen door het kabinet, en dus: hoe het Nederlandse kabinet dus als een schoothondje achter de VS(Bush) aanloopt.

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    (Moet je het verhaal wel afmaken wat nog meer het schaapgedrag illustreert.:))

Hoe Kok een opmerking maakt dat Nederland als een schoothondje achter de VS aanloopt en hoe de Hoop Scheffer daar op reageert met een opmerking dat het 'kritiek op Amerika' is... Eeeeh, het is een opmerking jegens de Nederlandse politiek Japie :{

Echt, de Hoop Scheffer, ik heb geen woorden voor deze man. En nu wil hij ook nog de VN in... VN = Verdoemde Naties

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm de VN is toch niet zo heel erg verkeerd, een beetje machtloos tegen over de VS maar toch wat vind je er zo verkeerd aan?

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vn is niet verkeerd, maar die idioot van een Hoop Scheffer wel. Wat een zakkenvuller die vent :mad:

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

De hoop Scheffer is een geweldige man. 8 jaar oppositie en niks zeggen en nu lekker samen met Jan Peter de tong uitsteken. Lekker eene marionet populistische uitspraken laten doen en hem dan meenemen om Colin Powel te vermaken.

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft idd een draadje los... Hij laat zich samen met jp door bush bij een onbijtje een beetje opfokken en nu zitten ze de kont van Bush te likken... Dat die jp het zelfs nog geloofde toen Bush zei dat hij een van de beste leiders van europa was |:-

11. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    En waarschijnlijk dacht Bush heel de tijd;"Hoe krijgt hij het nou voor elkaar om op die bezem achter die zwerkbal aan te vliegen. Misschien kunnen we hem gebruiken voor ons raketschild"

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet want Bush heeft harrypotter nog niet gezien, hij snapt pas net Sesamestreet dus dan moet hij toch nog zo'n twee jaar wachten voor hij harry potter snapt :+

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die man is dus echt niet dom als je het daarmee uitlegt, (kom niet aan zetten met van die verrekijker plaatjes PLEASE|:- )
    die man is dus wel degelijk slim,alleen kan dingen moeilijk onthouden. dus als je opa dingen niks onthoudt is het zielig, als de President van Amerika niks onthoudt / vergeet is het een domme man die niks weet :{

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan best slim zijn maar zijn oplossingen voor bepaalde dingen zijn toch minder slim. Wie gaat er nou belastingen verlagen als je uitgaven enorm verhoogt worden. Zijn economisch beleid is echt slecht elke econoom zegt het... Dit is nog maar 1 voorbeeld van dingen waar het lijkt alsof intelligentie mist

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    maar als je denkt dat Nederland de hoofdstad is van Kopenhagen is het toch wel erg diep triest :eek: :eek:
    (ja, dat heeft Bush gezegd)

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik zal hem ff quoten wat hij vorig jaar zei:

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    mijn GOD!

waarom krijg ik steeds meer het idee dat hij geen enkel positief ding als president doet?

:mad: :mad:

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hij staat heel erg positief tegenover het in standhouden van de doodstraf 8)

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

ja, en hij heeft ook een keer een verrekijker gebruikt met het klepje erop (kijk hierheb je em)|:- :confused: |:- |:- |:-

doed, Niemand is perfect, europa is klein, amerika groot...

20. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand doet alles perfect maar een president verwacht je wel dingen van en Bush voldoet niet echt aan die verwachtingen

Deel Deze Pagina