1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    de regeling is nog niet ingevoerd he eerst nog maar afwachten wat er gebeurt, misschien maken we ons om niks druk:p

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wat dan ook mooi is: Verhagen heeft 11 jaar over zijn studie gedaan. 11 JAAR! En ik hoorde van m'n vader dat er naast die 3k voor de student ook nog 3k boete naar de faculteit zelf gaat. In principe vragen ze dus om inholland-praktijken. 8)

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    oh rly?

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9

M'n pa werkt op de uni

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    gast lees de vorige posts is door voordat je zelf post... oud nieuws

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik krijg elke week weer in een college te horen, dat het vroeger beter was en dat je toen juist aangespoord werd om extra vakken erbij te nemen en je studie te verlengen. De man is ondertussen wel 70, dus dat is al een tijdje geleden :+

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als jij de toezegging geeft dat de Geesterweg verbreed wordt heb je mijn stem.......Die kutfietsers altijd op traject Akersloot - Castricum :+

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Doe eens lief. :{
    Ik zeg niet eens dat het nieuws is, al was er nog niets over de boete naar de faculteit gepost.

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had misschien nog liever gewild dat ze van je hele studie gewoon een lening maken, dan dat je 3000 extra moet betalen om te blijven studeren. Dat kan ik op dat moment gewoon niet betalen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, de redenatie is denk ik dat je leent en dat je lenen als een investering in je toekomst ziet.

Of nominaal studeren. :cool: (maar daar is geen hol aan...)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lekker weer die PVV.. Willen ze een snelweg gaan aanleggen, die hemelsbreed precies door mijn achtertuin zou moeten ongeveer :+.
    Wat een malloten nu zeg!

12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Gezellig! Komt er dan een afslag naar jouw oprit?

13. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van Julien Assange?
    Ik vind het een beetje op een moderne spionagefilm lijken, waar iemand constant op de vlucht is voor de overheid. Tevens komen er zeer interessante documenten naar boven.
    Hij brengt geheime en veelal bureaucratische dingen aan het licht, wat voor de burger uit de democratie geheim wordt gehouden. En nu gaan al die bureaucratische machtshebbers achter hem aan. Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.

14. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Het is voor de allermachtigsten op aarde natuurlijk een koud kunstje om iemand voor verkrachting up te setten. Ben dus ook sceptisch t.a.v. de aantijgingen...

15. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ja, zeker. Daar geloof ik ook helemaal niets van. Het is overduidelijk dat ze van hem af willen.

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar wel een beetje een bizar verhaal. Ik ken natuurlijk niet alle feiten, maar het beeld dat ik heb is dat die gast singlehanded alle grote heerser ownt met ultra geheime informatie... Hoe de fuck komt hij daaraan? Het is bijna onmogelijk dat daarachter een andere hele machtige beweging schuilgaat...

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind van die set ups in films altijd wel mooi maar het zou je maar gebeuren :+
    Je weet wel, andersmans dna/fingerprints achterlaten zulke dingetjes, leuk op tv maar moet er niet aan denken dat je op zo'n manier de bak in moet. Zat daar ook al aan te denken bij Joran vd Sloot verhaal, ultieme set up kan je daarvan maken.. je koppelt 'm aan een of andere chick waarvan papa veel invloed heeft, manupileert wat met de hotelcameras, neem wat dan joran en dan hang je. Vond het alleen apart om te zien op cameras hoe rustig hij het hotel verliet na een meisje vermoord te hebben.
    Maar waarschijnlijk heeft joran gewoon een kronkel in z'n hoofd. ;)

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nog even over de nieuwe boete m.b.t. langer studeren. Kan je eigenlijk bij de IB groep ook veel geld in één keer lenen? Ik weet dat je maandelijks geld kan lenen tot een bepaald bedrag, maar ik zou het alleen nodig hebben voor die 3K.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je buiten ib groep lenen denk ik bij een bank ofzo

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Waarschijnlijk alsnog goedkoper om dan vanaf nu voluit bij IB groep te gaan lenen :9. Betaal m'n collegegeld toch in delen, dus dat moet dan wel lukken.

Deel Deze Pagina