1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik snap niet helemaal waarom PayPal een vijand is...

En inderdaad, He doesn't afraid of anything.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Geen vragen stellen.

3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ik ga dus echt niet zonder reden PayPal DDoS'en hè.:9

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoe durft ze zoiets voor te stellen |:-

5. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Verveling ofzo, weet ik het. Ze doen daar in de Tweede Kamer tegenwoordig niks anders meer dan een beetje bitchen over de actualiteiten. ..

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is maar CDA. Alles wat hun zeggen is juist het tegenovergestelde van wat wij vinden. Heeft iets te maken met religie en de VS ofzo...

Hoe doe je dat? De hele tijd geld overmaken zeker? :+

edit:

Mr Wikileaks heeft zich vrijwillig op het politiebureau gemeld.

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    PayPal werd door wikileaks gebruikt om donaties mee binnen te krijgen van lezers, maar PayPal wil niet meewerken aan illegale activiteiten of hoe ze het ook verwoorden. Dus werd dat geblokkeerd en kunnen ze nu dus geen donaties meer naar Wikileaks gestuurd worden.

Hele foute zet naar mijn mening van PayPal, sinds wanneer moeten die nou weer voor rechtertje spelen.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt me ook dat ze onder druk gezet zijn..

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat mij betreft heeft een firma altijd de mogelijkheid om selectief te zijn met aan wie zij hun diensten verlenen. Als paypal niet wil meewerken aan steun voor wikileaks, moet dat kunnen. Ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn.

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad heb je daar gelijk in dat een firma daar een keus in mag zijn, maar dan vind ik het nog niet slim om als PayPal voor rechtertje te spelen, en te zeggen dat wikileaks aan illegale activiteiten doet. Heb nergens nog gezien dat ze veroordeeld zijn.

Verder vind ik dat PayPal de keuze moet laten aan gebruikers zelf of ze willen doneren aan zoiets of niet. Zouden ze in principe ook moederbedrijf Ebay moeten stoppen aangezien Ebay ook een medium is wat met regelmatig gebruikt word voor illegale praktijken.

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Mee eens.

Paypal laat de gebruikers ook vrij, alleen willen zij de donaties niet faciliteren. De argumentatie is inderdaad wel heel erg zwak.

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik volg het allemaal wel rustig, vind het allemaal apart gaan. Zeer interessant want je vraagt je toch af wat er nog moet komen als je al die uitspraken hoor van politici. Zoveel Amerikaanse politici die uitspraken doen, dat die dood moet beetje apart hoor die freedom van ze.

Oh en zijn rekeningen zijn ook al geblokkeerd, vind het stiekem het wel een leuke thriller film :)

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    A wild Anonymous has appeared! \o/

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar is Wilders eigenlijk met zijn vrijheid van meningsuiting?
    Altijd lopen schreeuwen dat mensen de mond worden gesnoerd nu is er een geval aan de hand en dan hoor je hem niet. Zal wel zijn omdat Assange geen Moslim is.

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat ook niet echt over vrijheid van meningsuiting. Dit is eerder de vrijheid van drukpers die onder vuur ligt.

Het zijn niet zo zeer meningen en uitspraken van mensen die worden geopenbaard maar geheime staats documenten. Zit wel een verschil tussen naar mijn mening.

Wilders 'vocht' voor het recht om zijn mening te mogen verwoorden. Dit gaat er over of geheime stukken en informatie mag worden geopenbaard waarvan de schrijver nooit wilde dat ze openbaar werden.

16. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Alsof wilders dat wat uitmaakt, dit past gewoon niet in zijn pro israel/vs beleid.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wilders :D
    Sinds hij het zwijgen heeft geleerd in de rechtbank en zijn eigen partij vol met criminelen zit is hij zo heerlijk rustig.

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    pff hoe moet ik deze uitermate sterke argumentering weerleggen...

rest mij een zware taak, even nadenken hoor. :+

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een Canadees die dat zei

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7

Had nog een mooie gezien maar kan die helaas niet meer vinden, bij DWDD hadden ze er ook een paar, ook een mooie was hoe clinton en obamo zo voor openheid en tegen censuur, omdat transparency would improve democracy. Maar toen ging het over google en China dan is het natuurlijk makkelijker zeggen.

Deel Deze Pagina