1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Brazilie is ook echt wel een opkomende grote economie, alleen spreken ze daar Portugees :+

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    klopt. Economist had pas een special over Brazilië, gaat prima daar. Ook met behoud van het regenwoud enz.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Exportproduct: Lekkere chicks!

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wanneer de veranderingen voor de studenten met uitloop zijn doorgevoerd, heeft het dan enige zin om daar juridisch tegenin te gaan? Ik vind het namelijk te bizar voor woorden dat zoiets zo plotseling kan worden ingevoerd.

Zelf heb ik er in september voor gekozen om toch nog twee bachelor diploma's te gaan halen. Ik had al een jaar uitloop, maar als ik die keuze niet had gemaakt hoefde ik dus geen 3000 euro extra bij te leggen. Nu ben ik sowieso veel geld kwijt ongeacht wat ik doe. Stoppen (niet dat ik dat uberhaupt overweeg) is ook gigantisch duur want dan heb je een studieschuld van 10k.

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een stuk van Dr. L Rossiter, een vooraanstaand psychiater uit Amerika, zitten doorlezen.

"Links denkende mensen hebben een psychologische stoornis"

Volgens Dr. Rossiter parasiteert de progressieve agenda op de zwakte en gevoelens van minderwaardigheid onder de bevolking door:
    - het creeren en versterken van slachtofferschap;
    - het bevredigen van kinderlijke claims op erkenning, toegeeflijkheid en compensatie;
    - het aanwakkeren van primitieve gevoelens van jaloersheid;
    - het verwerpen van de soevereiniteit van het individu om hem te onderwerpen aan de wil van de overheid.

Dus dan weten jullie het, ga je melden bij de psychiater :+

Al met al zou ik het niet zo serieus nemen. Klinkt als een goedkope doc Phill.

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Goed dat je het zegt. Ik was al bijna onderweg.

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    :lol:

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Het spreekt voor zich. Maar dit forum kennende snapt anders niemand dat ik het niet meen en gaan ze allemaal lopen janken.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
  11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Uit protest? Op die manier kan je nog een beetje invloed uitoefenen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volk dat zich veelste belangrijk voelt ja.

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Te belangrijk?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Beetje socializen op die jaarlijkse bijeenkomsten, ik lach er om.

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oké. Maar dat vanwege zo'n politiemissie? Het kritiek richtte zich toch vooral op het feit dat er gevreesd werd voor nog een militaire missie? Het lijkt mij nogal overdreven om daarom je lidmaatschap op te zeggen, maar goed misschien schat ik dat dan verkeerd in...

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dan vraag ik me af wat het verschil is tussen een politie missie en een militaire missie. De eerste missie was trouwens een 'opbouw' missie. En we weten ook allemaal hoe dat is afgelopen.

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is dat er geen daadwerkelijk gevecht met de Taliban plaats zal vinden en dat er enkel politieagenten getraind worden om burgers te beschermen. Ik weet zelf niet goed of ik voor- of tegenstander ben en uiteraard zijn het slechts beloftes en kan het altijd anders uitpakken dan aanvankelijk gehoopt/gedacht wordt, maar mij leek het een beetje overdreven omdat er, op papier, niet zoveel verkeerd met de missie lijkt te zijn.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat werd in de eerste missie ook gedaan. En geen gevechten met de Taliban is bullshit. In Afghanistan schijnt er nog al veel Taliban te zijn.

Zelf maakt het me niet zoveel uit of we gaan of niet. De soldaten krijgen er een goed salaris voor en we worden vriendjes met de VS. En dat de huizen van de Afghaanse burgers worden binnengestormd door Nederlandse of Amerikaanse militairen maakt in principe ook niet zoveel uit.

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja het besluit is genomen. Ik had waarschijnlijk liever gezien dat er tegen werd gestemd door alle twijfelende partijen, maar goed ik ken de situatie daar totaal niet en heb geen idee wat er allemaal zal gebeuren dus ik behoud mij verder van enig oordeel.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    bron: Volkskrant

Ik hoopte al dat dit mogelijk zou zijn.

Deel Deze Pagina