1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit op een school waar ik ongeveer wekelijks naar een andere stad voor moet reizen om musea, exposities en openingen te bezoeken. Afgelopen weekend was ik behalve in Den Haag, Amsterdam & Rotterdam. Meestal in de randstad dus, maar 't beperkt zich niet altijd tot deze regio. En dan heb ik nog mijn ouders die middenin de provincie wonen.

Dus dat is ook een oplossing die slechts werkt voor een select groepje.

/edit: ik wilde eigenlijk ook een onderzoeksmaster doen aan het St. Joost in Breda, voor fotografie, na 4 jaar kunstacademie (en een jaar uni). Dat wordt hem dus ook niet, financieel gezien.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  2. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies wat religie doet.

Wetenschap is gebaseerd op feiten totdat het tegendeel bewezen is.
    Het is juist goed dat iedereen verschillende meningen heeft in wetenschappelijke term zodat ze met feiten moeten komen om het tegendeel te bewijzen.

Hierdoor kan het onderwijs alleen maar op vooruitgaan.

Als een Jood, moslim en een christelijke een debat voeren over wie er gelijk heeft dan leidt het inderdaad nergens toe... Want ze kunnen allemaal het tegendeel niet bewijzen.

Ik weet dat jullie het over een ander onderwerp hebben, maar ik wou dit even kwijt om meer duidelijkheid te geven waarom het belangrijk is om religieuze scholen afteschaffen.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Niet helemaal, want de EK moet vanuit haar functie wel toetsen of de voorstellen haalbaar, rechtvaardig, grondwettelijk mogelijk enz zijn, meerderheid of niet. Daar heb ik mijn twijfels gedeeltelijk over, en daarom zie ik het nog wel een aantal jaar duren ;)

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wetenschap is onder andere aannemelijke theorieën verzinnen die helaas tegenwoordig vaak voor waar aangezien worden als er geen andere aannemelijkere theorie te verzinnen is. Ondanks dat deze theorie nooit is bewezen. Ook kan de theorie in essentie kloppen, maar is lang niet compleet.

Daarnaast is wetenschap misschien gebaseerd op feiten, maar wie interpreteert deze feiten? En vanuit welke denkwijze kijkt deze persoon er naar? Wat wil deze persoon zien? Als ik aantoon dat er een relatie is tussen winter en de verkoop van tandenborstels kunnen de nummers overeenkomen, maar hoeven ze niet in verband met elkaar te staan.

Wetenschap is verre van vlekkeloos.

5. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom kan die theorieën altijd veranderen naar meer logische verklaringen.

Hier ben ik het ook absoluut mee eens, anders was er geen onderzoek meer nodig al zou de mensen overal al een verklaring voor hebben. Maar als er iets (nog) niet te verklaren is gelijk God er bij halen is natuurlijk onzin. Want dat is wat geloof doet.

De wetenschappers gaan bijvoorbeeld (nog) uit dat de Big Bang theory kan kloppen en ze gaan gelijk ook uitzoeken wat de mogelijke verklaringen kan zijn hoe een Big Bang kan ontstaan. Terwijl religie van uitgaat dat God alles heeft creëert zonder een verklaring te zoeken hoe uberhoud God kan ontstaan.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Iedereen weet dat dit een correlatie is en dat je daar geen causale verbanden uit kan trekken.... wat is je punt?

7. Seh

Seh Guest

Zullen we dan ook maar meteen de geschiedenis boeken verbranden die beweren dat Amerika de oorlog in Vietnam gewonnen heeft? Om maar een voorbeeldje te geven.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja, want die zijn wel heel fout :+ Zijn er weinig denk ik ;)

9. Seh

Seh Guest

In Amerika word dat over het algemeen de kids bijgebracht hoor, als ik het goed heb. 8) Anders, nevermind. :9

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    oh ja, dat weet ik natuurlijk niet :p

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ligt er maar net aan welke gamemode ze aan het spelen waren. Capture the Territory hebben de Amerikanen verloren maar ze hebben wel gewonnen als ze Team Deathmatch deden.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  14. Seh

Seh Guest

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Jezus Christus..snap ik het nu goed en is die 12.000 euro alleen voor de pre-master?

dus daar komt ook nog de master zelf bij.

en dat zou je moeten kunnen financieren met 310,- pm?

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ze slaan echt compleet door, allejezus.

*mompelt wat over de nieuwe minister*

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik krijg hier echt zo'n Zeitgeist gevoel bij.:+

De bevolking wordt te slim, dus maken ze onderwijs zo duur dat niemand uiteindelijk meer opgeleid is, zodat de elite iedereen kunnen blijven onderdrukken. Conspiracy theorie's FTW!:9

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Benieuwd tot welk studenten corps of elite onze lieve Marja behoort :cool:.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hoe kan de oppositie dat nou doen? Onbegrijpelijk. In Spanje zijn ze het er wel zo'n beetje met z'n allen over eens dat er bezuinigd en hervormd moet worden.

Deel Deze Pagina