1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar zij was die ene met alleen een MBO diploma? :eek:

Heb ff gekeken en zij is dus de gene die over onderwijs gaat. Waar de fuck gaat het heen met dit land... :eek:

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Politici zijn slechts marionetten! 'Zij' hebben alles voor het zeggen man, niet de politici!:x

/conspiracy

3. Seh

Seh Guest

Bedoel je met ''Zij'' de mensen met geld? Klopt.O-)

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nee, De Illuminati.

5. Seh

Seh Guest

Wat versta je onder ''De Illuminati'' dan?

En, volgens zo'n beetje alle complot theorieën zijn zij de mensen met geld. ;)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Of de kiezers :+

/naïef

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ook alle complot theorieen verzonnen door of mensen die heel dom zijn of mensen die ver van de macht staan. Ik kan er iniedergeval altijd wel om lachten, al is het soms triest als mensen het echt serieus bedoelen.

8. Seh

Seh Guest

Nice, ik ben een triest persoon.\o/

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Iedereen weet dat de mensen/bedrijven die een belangrijke rol spelen in de Nederlandse economie een hoop macht hebben. Daar hoef je echt geen complottheorie voor te bedenken.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kan het niet goed kijken nu, maar OMG! en dan zeggen: Iemand die een vrijheidsstraf heeft ondergaan zou misschien anders gehandeld hebben dan iemand die een taakstraf heeft gekregen.

Tering, hoe moet je met zo iemand omgaan als je die daar tegenover je hebt staan? Ongelooflijk.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja. Je kunt niet veel anders doen dan, zoals die dame van de SP, gewoon zeggen dat er op deze manier niet te discussiëren valt. En die kut is advocate, begreep ik. Hoe is het MOGELIJK? :emo:

Als rechtenstudent ben je toch wel op de hoogte van hoe wetenschappelijk onderzoek werkt, mag ik hopen!?!? :lol:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik snap alleen nooit waarom mensen dit niet keihard counteren. Zo iemand moet helemaal afgaan, maar die 3 mensen die wat vragen stellen doen wat speldenprikjes en that's it.

Met deze uitspraak had je het hele PVV beleid moeten burnen, immers Marokkanen zijn niet gewelddadiger dan autochtonen, want je mag ze niet vergelijken :p.

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk dit.:eek:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha fantastisch dit. Maar goed, dat Geert zelf vaak met rare cijfers komt ligt hier misschien wel ten grondslag aan. :+

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat moet je er op zeggen? Je kunt haar alleen maar keihard persoonlijk aanvallen. Ze proberen nog netjes uit te leggen dat in dergelijke onderzoeken altijd twee groepen mensen met elkaar worden vergeleken, maar dat werkt niet... Ze blijft gewoon datzelfde irrelevante antwoord herhalen.

Ik vind dit echt STUITEND :x

18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Het leuke is dat dit soort mensen dus ons land regeren.:lol:

Oh wait...:{

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar die Geert - hij is zelf natuurlijk gewoon een aardig redenaar - schuift zo veel van die bizarre figuren naar voren met de verbale capaciteiten van een stoeptegel. Je hebt die ex wout die nog wel oké is, maar verder allemaal niks voor zover ik weet.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En ik las ook alweer dat die Sörensen de eerste kamer in gaat. Jammer dat we die niet wat vaker in het openbaar gaan zien dus. De frustratie is van z'n smoelwerk af te lezen :lol: Zó'n domme lul die kerel.

Puur genot, die PVV :D

Deel Deze Pagina