1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Seh

Seh Guest

Alsof je echte IP niet achterhaald kan worden als je proxy's gebruikt. 8)

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Alsof ik überhaupt weet wtf een proxy eigenlijk is. 8)

3. Seh

Seh Guest

:lol:

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    SGP <3

Had nooit verwacht dat ik dat zou zeggen. :+

5. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Explain.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    SGP heeft 2 zetels in de Eerste Kamer. Dat is minder dan 3. Vandaar SGP < 3.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De SGP is nodig voor een meerderheid, maar ze zijn tegen de boete voor langstudeerders, dus die is nu een jaar uitgesteld. :cool:

8. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Of we gaan gewoon politici verbieden, want wanneer is er ooit eens iets goeds uitgekomen?

Ik vraag me wel af hoe we ooit in deze situatie terecht zijn gekomen met mensen die maatregelen gaan verzinnen over onderwerpen waarin ze geen enkele recht hebben om erover te beslissen. Krijg je alleen maar ellende van zoals je nu weer hier ziet. Mensen met een ICT achtergrond maken beslissingen over dit soort onderwerpen, alleen nog economen mogen economische beslissingen maken, mensen die in militaire dienst hebben gezeten mogen beslissen of het verstandig is om naar Uruzgan te vertrekken, politici die voor de VN hebben gewerkt mogen de internationale zaken regelen en Fred Teeven gaat met pensioen. Dan zal het wel goed komen met Nederland.

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zeg wel even dat ik niet het hele artikel heb gelezen, maar wat is er dom aan het verbieden van die codes op je bestanden?

Pedoberen worden er alleen maar harder door gestraft. Lijkt mij een dubbele win voor de slachtoffers en gerechtigheid?

Sorry, maar het artikel was me wat te lang en zat ook geen alinea in ofzo. :cool:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Aangezien ik weet dat je niet aant trollen bent.

Bestanden beveiligen is normaal. Ik heb het dan ook niet over je fapfolder maar over belangrijke informatie van het bedrijfsleven. Het is gewoon niet realistisch om te denken dat je dit soort maatregelen kan nemen zonder negatieve consequenties.

14. Seh

Seh Guest

Goed idee. _O_
    The Venus Project ftw.
    http://www.thevenusproject.com/

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    The Venus Project is geweldig, ik had een tijdje terug zelfs een avatar van Jacque Fresco. Voor mijn gevoel is het nog lang geen tijd voor zoiets als de Venus Project. Ik denk dat het nog ff gaat duren voordat de mens zo'n grote sprong naar een echte beschaving kan maken. Momenteel zijn er nog te veel andere problemen die het ontstaan van een Venus Project onmogelijk maken.

16. Seh

Seh Guest

True, maar het idee is geniaal. _O_ Tof dat je ook wat kennis van die stof hebt.
    Mmm, zou het een idee zijn er een topic over te beginnen? Heb er op zich wel tijd voor deze week.. Weet alleen niet of ik tijd heb om het te onderhouden, maar ga denk ik maar een poging wagen. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatst vroeg ook iemand aan mij om er een topic over te beginnen. Ik zou het gaan doen maar ik had uiteindelijk geen zin meer. Je mag het wel van mij doen. :+

18. Seh

Seh Guest

Ah, zal van de week eens kijken. Er is dus in ieder geval vraag naar. :thumbs:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Bedankt voor het antwoord. ;)

20. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel handig om te weten als je een topic over de The Venus Project maakt.
    Is dat Peter Joseph (de oprichter van The Zeitgeist Movement en de maker van de Zeitgeist series) en Jacque Fresco (de uitvinder van de The Venus Project) uit elkaar zijn vanwegen meningsverschillen over het project en de samenwerking daarvan.

Laatst bewerkt: 25 apr 2011

Deel Deze Pagina