1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha kinderen _O_
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Belangrijkste standpunten qua internet van de piratenpartij vind je ook terug bij D66
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De piratenpartij vecht ook voor een overheid dat niet alle persoonlijke gegevens opslaat zonder geldige reden. Het is dat de PvdA en VVD nek aan nek zijn dat ik niet op de piratenpartij stem.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ondanks dat ik als student hoogstwaarschijnlijk in aanmerking kom voor de langstudeerboete ga ik VVD stemmen, het 3 keer invullen van de stemwijzer heeft mij daartoe besloten. Daarnaast krijg je in de toekomst een beloning voor het studeren in de vorm van gelijkheid m.b.t. financiële verplichtingen :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog steeds geen nieuwe poll?
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu PvdA ongeveer gelijk staat met VVD gaat mijn stem naar de VVD. Anders had ik het niet geweten maar ik wil dat alles flink aangepakt gaat worden en als ik zo alles lees bij de VVD dan willen die dat wel doen. Dan maar krap zitten allemaal maar zo kunnen we ook niet verder.

    Edit; en dat anti Griekenland staat me aan. En buitenlanders moeten goed inburgeren om in nl te mogen wonen.

    Bij ons op het werk hebben we 2 Polen die Nederlandse les hebben terwijl de overheid het lekker voor ze betaald. In Polen is geen gevaarlijke situatie dus vind dat als je dan naar Nederland gaat je lekker zelf voor je Nederlandse les mag dokken. Ook een mooie post om op te bezuinigen.

    En ik ga ff naar het jeugd journaal debat kijken. Volgens mij word daar alles eenvoudig geformuleerd. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Op woensdag komt hij wel :)
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik ga blanco stemmen. Geen 1 partij verdient mijn stem en partijprogrammas zijn zo misleidend. Eigenlijk ben ik mijn vertrouwen in de politiek ook gewoon helemaal kwijt na de laatste 2 jaar.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Mocht jij dan al eerder stemmen? :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt toch niks uit. Zijn ook genoeg mensen zoals ik die al een keuze hebben gemaakt voor Woensdag.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja of je moet op een andere partij stemmen dan wat afgelopen 2 jaar aan het roer stond.

    Maar.. respect! Veel mensen vergeten dat je ook nog gewoon blanco kunt stemmen of stemmen helemaal niet. Als je het dan nergens mee eens bent of het echt niet weet vind ik het top dat je in ieder geval stemt.. :thumbs:
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Precies, resetten dat ding en woensdag gewoon weer doen :)
     
  13. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet, maar hoe ze ermee adverteren. Het is net zoiets als de Staatsloterij, €25.000.00 belastingvrij, ja, dan komen ze gewoon het 2de jaar bij je langs :emo:
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Mij een zorg? als ik 25m heb, mogen ze van mij zelfs 90% belasting rekenen in het jaar er na.8)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Echt een straf ja. Ik zou emigreren.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bah alsnog 12 miljoen winnen.
     
  17. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt die 25 mil toch gewoon belastingvrij? Jaar erna zul je wel vermogensbelasting moeten betalen, al is deze VELE malen minder dan kansspelbelasting.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een jaar is lang zat om een creatieve accountant in te huren :+
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 10 sep 2012

Deel Deze Pagina