@Rampage
Ik heb niets tegen jou en wil je ook niet de hele tijd gaan lopen irriteren(mijn tijd kan ik beter besteden
). Maar je maakt het zo verschrikkelijk eenvoudig om op je teentjes getrapt te raken.
Je neemt ten eerste een partij in overweging, waarbij het gros al denk dat ze ongefundeerde punten hebben en in de politieke stroming van "populistisch" vallen. Dat is aan de eerste kant heel moedig, maar van de andere kant moet je je dan ook realiseren dat je een 'doelwit' wordt van vragen en discussies. Ik noem het bewust doelwit,
want ondanks dat jij er misschien niet op stemt, verdedig jij wel de punten van die partij die door velen als niet valide wordt bestempeld.
Vervolgens lukt het jouw onvoldoende(in mijn optiek) om de stormvloed aan vragen/opmerkingen te weerleggen of toe te lichten, waarbij je blijft hameren op punten die de VVD heeft gedaan als belofte, maar als onderdeel van een kabinet dat bestaat uit partijen die niet veel overeenkomsten hebben met de VVD, niet heeft kunnen waarmaken.
Die mening mag jij hebben en ik geloof ook echt wel dat er iets van te zeggen is, maar om je dan vervolgens achter een politieke partij te scharen (of in ieder geval verdedigen) waarvan bekend is dat een aantal beloftes op voorhand niet door kunnen gaan, omdat is ze in obstructie komen met meerdere artikelen in de grondwet.
Dan getuigd dat in mijn boekje van weinig objectiviteit en maakt jouw punt over dat de VVD verkiezingsbeloftes heeft gebroken, ongeloofwaardig. Zeker omdat de PVV na de verkiezingen van 2012 namelijk zelf de grootste breker was van zijn beloften, door binnen 24 uren na de uitslag hun "Aow op 65 jaar" belofte te schrappen. Nog voordat er een kabinet gevormd was!
Dit is tevens het laatste dat ik er over ga zeggen, dus voel je vrij om te reageren en mijn punten te weerleggen. Maar ik reageer niet meer (lees het wel) op jouw feiten en meningen.
Klik om te vergroten...