1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Balkenende was zo slecht nog niet idd, echter hij is wel het uithangbord van het falen van paars geworden. Cohen is voor mij overigens WEL een reden om niet voor de PvdA te stemmen (niet de enige wees gerust). Deze man is er gewoon niet klaar voor of is uberhaupt ongeschikt. Zenuwachtig, vergist zich, slecht in discussies etc. En daarnaast veeeeeeel te soft. Niet voor niks dat hij steeds met theedrinken wordt geassocieerd ;)

Ik vind kieskompas overigens helemaal nog zo slecht nog niet. Het best werkt echter idd voor jezelf speerpunten opstellen en dan op zoek naar een partij die er goed bij past.

Zal het debat van gisteren eens aanzetten

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Op welke post doel jij?
    Ben je ongesteld ofzo, ik geef toch alleen m'n mening? Of val ik iemand aan? :):

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand DWDD aanstaan? :lol:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee ben het debat van gisteren aan het kijken. Hoezo?

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hero Brinkman versus Peter R. de Vries :) Ging er toch wel even heftig aan toe vond ik :lol:

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alleen die opmerking van:

Weet Geert Wilders wel dat je hier bent?

Die vond ik nogal overbodig. Maar voor de rest had Peter wel gelijk hoor.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik juist een hele mooie. Brinkman ondersteunde alle uitspraken van Wilders, hij was echter wel bij DWDD. :+

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde Wilders zeggen dat driekwart van de 60+ers werkloos is, klopt dit?

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij de 65+ers meeteld, ja. :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De toon van deze post.

Ik zeg dat het niet veel soeps was en je gaat gelijk op een kinderlijke toon roepen dat het "zo 2007" is. Pff het is hier geen FOK.
    Ging me meer om dat er een normale discussie was en dat er dan zo post tussenzit. En dat is jammer.

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Cohen wel sterk nu in het lijsttrekkersdebat

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "Het is belangrijk dat uhm uhm uhmm, uhm uhm uhm, het nu eens uhm uhm uhm wordt aangepakt".

Het is goedkoop om hem daarop te pakken maar ik ben nog altijd niet onder de indruk van zijn optredens in de debatten.

Ik vind wel dat Roemer het uitstekend doet. Hij is toch enigszins in het diepe gegooid en houdt bij elk debat het hoofd boven water en komt elke keer goed terug. Ik wil alleen nog wel Pechtold horen, ik twijfel namelijk nog steeds...

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nu dus juist mee vallen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het valt toch wel mee met Cohen? Vind dat hij niet zo veel stottert en 'uhm' zegt atm (Ik heb het niet vanaf het begin gezien).

Twijfel je tussen Roemer en Pechtold?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PVDA wordt het voor mij. Op de belangrijkste punten ben ik het met ze eens.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok ik weet het nu dus echt niet meer. Ik vond Geert Wilders eigenlijk wel sterk. Mijn stemwijzer kwam ook het meest overeen met PVV. Terwijl ik toch eigenlijk niet op hem wilde gaan stemmen. Ik wilde eerst eigenlijk VVD gaan stemmen, maar nu toch eigenlijk niet meer. Ik denk dat ik PVV ga stemmen, maar ik weet het nog niet zeker, en dan hopen dat er een coalitie komt met onder meer VVD.

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Rutte zag hem liever niet als coalitiepartner, misschien een beetje angst, want de grote vraag is en blijft: kan Geert waarmaken wat hij zegt ?

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is inderdaad ook mijn vraag. Want een opmerking tussendoor dat hij het als enige niet over draagvlak heeft, dat is ook wel waar. Ik ben er eerlijk gezegd wel benieuwd naar. Maar als ik dan weer denk aan dingen als 'Geert Wilders warning to the west' dan denk ik weer van 'nah'. Twijfels! :mad:

19. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de vaste partijen maken er ook om de vier jaar een zooitje van. CDA/PVDA/VVD kunnen het dus blijkbaar ook niet. Was toendertijd bijna zover om op Pim te stemmen, maar toen werd hij neergeknald en kregen ze Matt Herben en die kon het ook niet.

Ik denk dat ik het wel weet morgen :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Is er eigenlijk een coalitie mogelijk?
    Als je de verkiezingen mag geloven denk ik niet dat er partijen zijn die het 4 jaar met elkaar eens blijven.

Deel Deze Pagina