1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.400
    PRECIES! IK WIL NU FRANS ALS MINISTER PRESIDENT OF RIOT!

Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.680
    Ik wil andere box 3 plannen

3. Reckuuza

Reckuuza #GROTETIETENVOLMELK

Leuk Bevonden:
    18.951

3:25

Modder-Eter vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.894
    Het weer doet natuurlijk. Nalaten om iets fatsoenlijks te doen voor de gewone mens. Zoals Reckuuza al aangeeft ben je de lul als je iets meer verdiend de komende jaren. Zal niet zeggen dat het onder een Kok of een Fortuyn allemaal beter was geweest, maar die generatie politici had echt nog wel kloten om dingen aan te pakken die echt verkeerd gaan. Bijvoorbeeld het negeren van de overige twee dingen die een maatschappij sterk maken: Onderwijs en Zorg. Wel miljarden voor de oorlogsellende van de NAVO, maar niets op het gebied van de de aanpak op het gebied van achterstanden en meer van dat soort zaken die het sterke statief van elke maatschappij (Veiligheid, Onderwijs en Zorg), zijn.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.951
    yellows wia gaat kapot dus k snap t wel

Yerewn vindt dit leuk.
  6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.420
    Tja ik weet niet of jullie t gelezen hebben maar het is niet zo superveilig momenteel in de wereld. Betalingen aan de NAVO zijn al veel te lang uitgesteld.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.951
    dan halen ze t geld maar ergens anders NIET BIJ MIJ

Garrett vindt dit leuk.
  8. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.420
    Rechts is boos op dit kabinet want te links. Links is boos op dit kabinet want te rechts. Iedereen boos, dan doe je het dus goed.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.400
    Misschien wil Trump ons wel inlijven ipv Groenland. Lijkt me een goede gast.

10. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.420
    Kun je mee lachen ja toch

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.894
    Grappig dat je het zegt. Rusland heeft al 300K doden in Oekraine, Oekraine zelf ongeveer hetzelffde. Finland heeft 900K manschappen, polen ruim 200K. Het is alleen het Westen van Europa, de grote monden hier, die te lang die Oostgrens hebben genegeerd. Ik denk echter niet dat Europa zal vallen onder de druk van Rusland, maar eerder door wisselvalligheid in het debat en andere interne conflicten.

Iets wat alle Europese beschavingen in de loop der eeuwen hun kop heeft gekost. De Romeinen werden uiteindelijk ook genekt door eeuwen aan intern gezeik, niet eens zo zeer door de legers van andere mogenheden. Dat is wat het echte probleem is in Europa: Geen ruimte willen geven in het debat over onze veiligheid intern, op basis van de onveiligheid van buitenaf.

En als je dan Israel en Gaza meerekent, kun je onze huidige conflicten net zo goed omschrijven als moderne kruistochten, maar Europa nek je niet zo gauw, ondanks de spanningen van binnen en buiten af. Punt is: Het draait bij elke beschaving in de afgelopen millenia altijd om macht, geld of land. Als je daarin heel eerlijk bent, zijn we nog steeds een vreselijk primitief ras. :)

12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.420
    Ja ok als je het zo stelt... doe dan maar eigen risico weer omlaag scheelt weer lekker paar pakken shag

Jorrie, Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.894
    Goeie!

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.420
    Je vliegt van Rusland naar Finland naar het Romeinse rijk en kruistochten. Dan kun je beter peukie roken jatoch

Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.894
    Ik volg de geschiedenis kerel. Patronen zijn er al duizenden jaren. Slavernij, geld, onderdrukking, macht. Die puinhoop is er al sinds de Arcadiërs zich losmaakten van hun onderdrukker, toen Mesopotamië nog in de kinderschoenen stond. :)

Overigens: Zoek het boek Het Begin van Alles eens op. Krijg je een heel andere kijk van de geschiedenis, voor er slavernij en onderdrukking kwam. Is ook niet iets wat in Europa is bedacht, maar uit centraal Azië komt. :)

Dat en alles eromheen herhaalt zich constant, tot het hedendaagse tijdperk. ;)

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.951
    HET BEGIN VAN MN SHAG

Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.420
    Ik vond die vorige medicijnen leuker

Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.894
    SHALL WE SHAG NOW; OR SHAG LATER???

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.951
    5 PAKKEN VAN NELLE STEVIG 50GRAM ASJEBLIEFT EN 3 COMBIPAKKEN TWISTER

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.951
    GOEDEMIDDAG CAMEL GEEL GROOTSTE PLASTIC EMMER ALSTUBLIEFT 2 PAKKEN MASCOTTE HULZEN

Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina